Ahdistaa, pumppu hakkaa kuuttasataa ja itkettää :O (mies kuuntelee musiikkia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
En mä oikeen käsitä mistä tää tulee... Tai juontuu varmaan lapsuuden muistoihin mitä on aika surkeesti... mut mä en pysty olemaan niin että mies kuuntelee musiikkia toisessa huoneessa tai edes samassa niin että mä kuulen sen... mun täytyy siks aikaa lukita itseni toiseen päähän taloa etten saa kamalaa paniikki kohtausta...( Varsinkin kun se kuuntelee niitä kappaleita mistä on kertonu "ku me sillon ruississa sitä ja tätä"... Ainoa "huono" puoli on nuorena äidiks tulemisessa se, että oon kokenu kauheen vähän... Siis en juurikaan mitään mies on nuoruutensa jo elänyt niin sillä on kaikki reerassa...)

Anteeksi kun mä purkaudun tänne... Ahdistaa vaan niin kovasti.. Onneksi tätä ei tapahdu useasti..... kuunnellaan siis musiikkia mutta yhdessä....en mä osaa selittää.... :ashamed: :ashamed:

Muoks,
Suluissa oleva asia turhaa diipadaapaa, asian pointti siis ylin juttu....

Siis nyt ei kyllä saanu mitään selvää.
Oletko sä siis niin katkera miehesi villeistä nuoruusvuosista ja festarimuistoista, ettet pysty kuuntelemaan hänen kanssaan musiikkia? Vai täh???

Luin kahteen kertaan, mutta meni ohi :( SILTIKIN :hug: :hug: :hug: :flower:
Ja tulin minäkin nuorena äidiksi, ikinä en oo festareilla ollut, enkä koe jääneeni paitsi mistään!!

Lapset kasvaa. Nuorena mäkin lapset tein, mut nyt kun ne on vanhempia niin voi taas tehdä omiakin juttuja. Mut joo, en mäkään täysin aloituksen pointtia ymmärtänyt jos sä oikeesti itket siellä kun miehes on käynyt ruississa kuuntelee musiikkia :O

Minä kyllä luulen ymmärtäväni, mitä tarkoitat. Eli kotona musiikin kuuntelu toisessa huoneessa saa sinun muistissasi aikaan ikäviä muistoja lapsuudesta? Et itse välttämättä muista, mutta kehosi muistaa. Menikö metsään?

Mä tajusin, en kuitenkaan osaa sanoa mitään lohduttavaa :( Itellekki tulee välillä ihan ihme oloja, vaikka oon nuoruuden elänytkin täysillä :hug:

*muoks* siis jostain musiikista saattaa tulla

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Ja tulin minäkin nuorena äidiksi, ikinä en oo festareilla ollut, enkä koe jääneeni paitsi mistään!!

Niin no mitenpä sitä osaisi kokeakaan, jos ei tiedä minkälaista festareilla on..
Tieto lisää tuskaa jne. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:

Niin no mitenpä sitä osaisi kokeakaan, jos ei tiedä minkälaista festareilla on..
Tieto lisää tuskaa jne. ;)

Olenhan mä juttuja kuullut ja pääsenhän mä vielä festareille, mutta kai se on sama notkunko mä siellä polvet kurassa 19veenä tai 35veenä...

Kyllä sulla vielä aikaa on mennä. Vie joskus lapsi hoitoon niin pääset käymään jossain. Vielä on kesää jäljellä ;) Ei sitä aikaa kannata haikeudella muistella, vaan keräät lisää hyviä muistoja vielä. Menkää vaikka yhdessä joskus ulos. Mitä sulle on lapsuudessa tapahtunut?

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Minä kyllä luulen ymmärtäväni, mitä tarkoitat. Eli kotona musiikin kuuntelu toisessa huoneessa saa sinun muistissasi aikaan ikäviä muistoja lapsuudesta? Et itse välttämättä muista, mutta kehosi muistaa. Menikö metsään?

Juuri näin toi nuorena äidiksi tulo oli vaan lisä "lässytystä" mutta ahdistus ja muu tuli tästä syystä...

ANTEEKSI epäselvä höpötys :ashamed:

Yhteistyössä