Ahdistaa niin kamalasti. Uskalsin kokeilla nyt ottaa puolikkaan Opamoxin .. pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä milligrammainen?

Mulla lapset ja syön päivässä 2x30 mg opamoxia. Ei vaikuta toimintaani mitenkään. Toki olen jo tottunut. Alkuun laittoi pään höpöksi mutta parin ekan kerran jälkeen vei vaan ahdistuksen pois. Thats it.

[QUOTE="aapee";25595758]15mg on tämä...

eli siitä otin puolet.[/QUOTE]

Kyllä uskallat ottaa. :) se on erittäin pieni annos.

Mä tosiaan otan aamulla 30mg ja illalla toisen samanlaisen ja en mene enää höpöksi tmv. Vie vaan paniikin ja ahdistuksen pois. Eka kerta kun otin 30mg, tuntui hassulle mutta en ollut sekaisin tai mitään.

[QUOTE="Sama";25595860]Kyllä uskallat ottaa. :) se on erittäin pieni annos.

Mä tosiaan otan aamulla 30mg ja illalla toisen samanlaisen ja en mene enää höpöksi tmv. Vie vaan paniikin ja ahdistuksen pois. Eka kerta kun otin 30mg, tuntui hassulle mutta en ollut sekaisin tai mitään.[/QUOTE]

Äika kova annos.
Kyllähän tuo mielialalääkkeet paremminkin vaatis.

[QUOTE="Hoitsu";25595887]Äika kova annos.
Kyllähän tuo mielialalääkkeet paremminkin vaatis.[/QUOTE]

Mulla on mielialalääkkeet, ja lisäksi opamoxia tarvittaessa, olen kyllä vielä päivittäin tarvinnu 1-3kpl

[QUOTE="Hoitsu";25595887]Äika kova annos.
Kyllähän tuo mielialalääkkeet paremminkin vaatis.[/QUOTE]

Siisjuu, mulla kova annos verrattuna ns aloittelijaan, mutta puolet 15mg pilleristä, eli 7,5mg opamoxia onoikeasti hyin vähän.

Mulla lisänä muitakin lääkkeitä ja nyt pahimpana hetkenä siihen lisäksi nuo opat 2x30mg. Muuten en opaa syö. Mutta kuten me kaikki olemme erilaisia, ei mulle 15mg opa auttanut mitään vaikka olin ns bentso neitsyt. Se ei vaan auttanut.

tuskin kamalasti vaikuttaa. Esikoisen aikaan antoivat synnärillä 30mg opamoxia uniavuksi ennen käynnistystä ja ihan olin tolkuissani, vaikka en ollut mitään vastaavaa ennen tai jälkeen käyttänyt. Nukuin kyllä hyvin:)

tuskin kamalasti vaikuttaa. Esikoisen aikaan antoivat synnärillä 30mg opamoxia uniavuksi ennen käynnistystä ja ihan olin tolkuissani, vaikka en ollut mitään vastaavaa ennen tai jälkeen käyttänyt. Nukuin kyllä hyvin:)

No ohhoh, ihmeellisen iso annostus heti ekalla.
Meillä sairaalassa kokeillaan aina ensin puolikas 15mg:sta, koska vaikutus eri ihmisiin saattaa vaihdetta toooooosi paljon. Kerran yks emäntä nukkui koko seuraavan päivänkin kun oltiin annettu edellisenä iltana ahdistukseen 15mg :)

Itse sain viimeinkin, pitkän taistelun jälkeen, cannabis sativa -reseptin. Hurraa. Ei tarvitse enää noita kemikaaleja syödä, eikä kärsiä niiden sivuvaikutuksista, puhumattakaan vieroitusoireita. Aapeelle sanon, että lopeta hyvä nainen, noiden pillereiden käyttö.

Vaikka ne ovat lääkärin määräämiä, niin ovat pahempia, kuin heroiini. Älä koukuta itseäsi niihin. Jo ekakerrasta voi jäädä koukkuun.

[QUOTE="saimi";25596009]Itse sain viimeinkin, pitkän taistelun jälkeen, cannabis sativa -reseptin. Hurraa. Ei tarvitse enää noita kemikaaleja syödä, eikä kärsiä niiden sivuvaikutuksista, puhumattakaan vieroitusoireita. Aapeelle sanon, että lopeta hyvä nainen, noiden pillereiden käyttö.

Vaikka ne ovat lääkärin määräämiä, niin ovat pahempia, kuin heroiini. Älä koukuta itseäsi niihin. Jo ekakerrasta voi jäädä koukkuun.[/QUOTE]

Eka kerta kun otin ...

Nyt on kulunut tunti siitä ottamisesta, no joo on mä ehkä vähän rennompi. Naamaa alkoi kuumottamaan mutta se meni ohi.

Kohta huomaat, että sullahan oni?in hyvö olo! Ja huomenna lisää. Siitä se lähtee. Suosittelen tutustumaan jo tässä vaiheessa Päihdelinkin sivuihin.

http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewforum.php?f=34&sid=293f6ef3ec8b8bd31ef00c3235c30c5e

[QUOTE="aapee";25596263]Pyh. Ei tämä nyt kovin euforista ole. Pahin ahistus väistyi onneksi,,,[/QUOTE]

Tuohan se riittää. Koukkuun. Edes joku helpotus paskaan oloon. Ymmärrän hyvin narkkareita.

Yhteistyössä