ahdistaa joulu, se on pilalla.. :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
mie oon ihan kiukku kun ainoo kunnon juhla vuodesta on piloilla... perhe suhteet on vielki niin jäässä että ollaan pojan kanssa kahdestaan kotona.. jesh.. :(
tuntuu niin kovin pahalta kun olen niin yksin, ei ole mitään motivaatiota järjestää joulua vaikka tiiän että poika saattais tykätä.. mutta se on niin pieni viel ettei ymmärrä muuta kuin sen et on hauskaa.. tai siis jos olis.. :(
 
netti söi päänsä.. :( nää mokkulat on hanurista... :o
niin siis mulla takana ero 5kk sitten, siinä meni perhesuhteet solmuun ja vieläkin tilanne on huono, eli eipä meitä ole kutsutu mihinkään... hetken mietin että jos veisin pojan anopille jouluksi niin edes pojalla olisi ihana ja rauhallinen joulu...
mulla on sekamuotoinen masennus ja ahdistus ja siksikin kaikki tuntuu niin synkältä, ja nyt varsinkin tää joulu sai aikaan sen ettei edes lääkkeet saa pidettyä pahaa oloa poissa.. vaikka aiemmin on vieneet kaikki tunteet pois..
yksi ystäväni olisi tulossa tyttärensä kanssa sitten myöhemmin illalla kylään, mutta käyvät siis ensin hänen isällään syömässä ja aikataulu on avoinna, voi olla mitä tahansa klo.18-22 väliltä.. pojan laitan kahdeksalta nukkumaan nii että tulee ikävä ilta yksin, samaten joulupäivä :(
en mie ymmärrä miksi perheeni on edelleen niin katkeria ja kylmiä, itse olen koittanut mennä puolitiehen vastaan vaikka äitini loukkasi minua todella pahasti, kun kuuli että olen itsetuhoinen ja haluan kuolla niin piti 2kk mykkäkoulun, tosin sen kerran kun hänelle soitin niin husi naama punaisena puhelimeen että mun pitää korjata mun avioliitto..
oon kyllä tästä tilanteesta täällä kertonut, ja on nimimerkkikin, sama mikä nytkin, mutta nämä tälläiset jutut täytyy kirjoitaa harmaana kun tuo suku käy välillä lukemassa näitä juttuja ja sitten saan taas lisää paskaa niskaan..
 
:hug:
Mä ymmärrän sua.
Mullakin tulossa aika yksinäinen joulu lasteni kanssa, tosin syyt ei ole samat kuin sulla. Vaihda nimimerkki tai luo kokonaan uusi profiili, äläkä kerro siitä näille sukulaisillesi. Jos edes yhtään auttais tuohon.. Jouluun ei tietenkään helpota.
Mistä päin olet? Siis riittää ihan karkea määrittely, etelä-, keski- vai pohjoissuomi?
 
kiitoksia lohdutuksista.
mie oon eteläsuomesta, oon vaihtanu jo kertaalleen nimimerkkiä, toisella palstalla en enää ollenkaan kirjoita, sieltä ne tunnistaa jo pelkästään jutuista, ja vaikka ei olsiikaan mun kirjoitus niin jos on tarpeeksi samanlaisia ajatuksia niin olettavat mun kirjoittaneen sen eri nimimerkillä... :/
 

Similar threads

Yhteistyössä