Minä olin samassa tilanteessa jonkin aikaa, katkaisin kaikki välit häneen kun hän kirjaimellisesti imi minusta mehut jo pelkillä
puhelin/ face/skype keskusteluilla,
aina sai kaiken huomion itseensä kuinka hän on täydellinen ja kuinka minä aina toimin väärin ja samaan aikaan sitten kehui kuinka kaikki hänestä niin pitää kun HÄN sentään on niin sosiaalinen ja muut huomioonottava ja voisin kuulemma hänestä oikein mallia ottaa.
Ja hän siis yleensä otti minuun yhteyttä ja alkoi kehumaan omaa täydellisyyttään.
Selän kun käänsit,
käänsi Hän jo selkääsi puukkoa kahvoja myöten,
näin kuvainnollisesti.
Katkaisin välit ja hän koetti tuossa vielä muutaman kerran pitää yhteyttä mutta olin tarkoituksella hyvin vähäsanainen

mutta kohtelias eli en enää jaksanut avautua kun toista ei kiinnosta tai jos kiinnosti niin sai aina kaiken näyttämään juuri nurinkurin

Kysyi sitten viestillä viimeisen kerran että ollaanko me muka jostakin suututtu,
ilmoitin vain ei olla mutta ei jaksa jutella.
Tiedä sitten tajusiko yskän vihdoin ja viimein ja kyllä elämäni helpottui kun ei tarvitse enää
jännätä milloin tuo ihminen ottaa muka hyvää hyvyyttään yhteyttä ja
saa aina niin mehut pois ja itselleni pahan mielen

Pahimmillaan kun ei tarvinut kuin säästä jutella jonninjoutavia ja jo hetken kuluttua se sääkin oli minun vikani