Ahdasmielistä porukkaa..

"mie"
suuret vaalikeskustelut ovat olleet ns. valistuneiden ja suovaitsevaisten politikkojen osalta pitkälti toisten mollaamista ja haukkumista .
Olisin odottanut keskustelua omista vahvuuksista eikä toisten mollaamista. En jaksanut kuunnella samoja haukkumisia. Jos olisikin edes arvosteltu itse ehdokkaan toimia niin olis ollut ok.

Beep
Tuli tuossa mieleen semmoinen juttu, että kun Perus Suomalaisia aina tälläkin palstalla haukutaan rasisteiksi, niin olenpa vaan kiinnittänyt huomiota tällaiseen seikkaan:

Jokaisessa keskustelussa, jossa puhutaan presidenttiehdokkaista tai politiikasta yleensä, on nämä muutamat tyypit (suurin osa taitaa olla Haaviston kannattajia) jotka jaksavat haukkua Perus Suomalaisia ja Timo Soinin kannattajia milloin miksikin, mm. junteiksi, tyhmiksi, kouluttamattomiksi, viinaan meneviksi yms yms..

Eikös tämä ole juuri sitä rasismia??

Minulle ei tulisi mieleenkään ruveta räkyttämään jollekkin toiselle hänen mieleipiteestään tässä asiassa, koska jokainen äänestää juuri niinkuin parhaakseen näkee.

Se kertoo ihmisestä aika paljon, kun ensin haukutaan ihmisiä rasisteiksi (mitä läheskään kaikki Perus Suomalaiset eivät edes ole) jonka jälkeen itse käyttäydytään rasistisesti..

Vituttaako teitä Persu-vihaajia, kun kaikki ei ajattele smaoin kuin te, vai mikä teiän persettä oikein kiristää? :D

T: Eräs Timo Soinin äänestäjä ja ylpeä siitä :)

PS. Teksti saattaa olla sekava ja huonosti kirjoitettu, kun en ole kovin hyvä kirjoittaja..
When you're right you're right!

Florentia
[QUOTE="heh";25430025]pahimmathan latelivat tappouhkauksia persujen voiton jälkeen.

hauskaa oli myös se, että eilen bidee meni ihan sekaisin kun kysyttiin tasa-arvoa myös naisten armeijahommaan.[/QUOTE]

Onko tämä nyt sinusta rehellisesti sanottuna järkevää keskustelua tai kommentointia?

Nimi on muuten Biaudet. Kinkkinen kysymys hänelle esitettiin, myönsi sen itsekin, mutta selvisi mielestäni siitä hyvin. Ei se asia ole niin yksiselitteinen.

[QUOTE="vieras";25430164]Kyllä, etkö ole huomannut?[/QUOTE]

En. Minun mielestäni asiallisella puheella politiikasta saa asiallisia vastauksia politiikasta (paitsi yhdeltä harmaalta). Ei kukaan esim. nyt ole ap:ta leimannut, vaan päin vastoin on tsempattu olemaan ylpeä kannastaan.

No joo. On minut leimattu tuhat ja sata kertaa punavihersokeaksihihhulikukkahattutädiksi. Mutta sitä en laske keskusteluksi.

OK, mutta miten tämä liittyy väitteeseen, että ns. suvaitsevat hyväksyvät maahanmuuttajien tekemät rikokset?

Miten vaikeaa se on ymmärtää, että rikoksia ei hyväksytä, on niiden tekijä kuka tahansa? Minä en ainakaan hyväksy.

En voi käsittää enkä hyväksyä maahanmuuttajan tekemää raiskausta, tappoa, ryöstöä, enkä suomalaisen tekemää perhesurmaa, raiskausta, välinpitämätöntä ihmisen surmaamista yliajon seurauksena. Muutamia esimerkkejä mainitakseni.

Rikollinen on rikollinen, joka joutaa vankilaan tai pakkohoitoon, jos on mielenvikainen.
Väite onkin kärjistetty, mutta perustunee siihen, että "suvaitsevaisilla" ei ole halua rajoittaa maahanmuuttoa niiltä alueilta, joilta näitä raiskauksiin ja rikoksiin prosentuaalisesti voimakkaammin taipuvaisia henkilöitä tulee. He ikäänkuin uhraavat omiansa. Vankilaan pistetään tietenkin vasta sitten, kun paha on jo tapahtunut. Mitä enemmän tiettyä porukkaa tulee, sitä enemmän pahaa tapahtuu. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?

"vieras"
Väite onkin kärjistetty, mutta perustunee siihen, että "suvaitsevaisilla" ei ole halua rajoittaa maahanmuuttoa niiltä alueilta, joilta näitä raiskauksiin ja rikoksiin prosentuaalisesti voimakkaammin taipuvaisia henkilöitä tulee. He ikäänkuin uhraavat omiansa. Vankilaan pistetään tietenkin vasta sitten, kun paha on jo tapahtunut. Mitä enemmän tiettyä porukkaa tulee, sitä enemmän pahaa tapahtuu. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?
Eikä suvaitsevaisilla ole halua karkoittaa rikoksiin syyllistyneitä mamuja vaikka lainsäädäntö sen sallisi. Työtä tekeviä mamuja tosin ollaan karkoittamassa jos he eivät tienaa tarpeeksi paljon viranomaisten mielestä. Presidentti halonen on sanon ut ettei Suomi tarvitse työtä tekeviä mamuja koska se heikentää ay-liikkeen valtaa, eli vain tulonsiirtojen varassa elävät mamut kelpaavat.

Florentia
Myönnän, että minun on kovin vaikea ymmärtää ajatuksenjuoksuasi ja väitteitäsi, joita en itse ainakaan allekirjoita.

"vieras"
OK, mutta miten tämä liittyy väitteeseen, että ns. suvaitsevat hyväksyvät maahanmuuttajien tekemät rikokset?

Miten vaikeaa se on ymmärtää, että rikoksia ei hyväksytä, on niiden tekijä kuka tahansa? Minä en ainakaan hyväksy.

En voi käsittää enkä hyväksyä maahanmuuttajan tekemää raiskausta, tappoa, ryöstöä, enkä suomalaisen tekemää perhesurmaa, raiskausta, välinpitämätöntä ihmisen surmaamista yliajon seurauksena. Muutamia esimerkkejä mainitakseni.

Rikollinen on rikollinen, joka joutaa vankilaan tai pakkohoitoon, jos on mielenvikainen.
Anna edes yksi esimerkki jossa ns suvaitsevainen poliitikko tai muu vaikuttaja on tuominnut mamujen suomalaisiin kohdistaman väkivallan. Löytyykö?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25430228:
et oo tosissas.
Kai sitä itse kukin näkee maailman omalta kantiltaan. Eniten sontaa niskaansa tällä palstalla saavat minun mielestäni ne, jotka kannattavat vihreitä ja vasemmistoa. Mutta myönnän, että tämä on vain minun oman kokemukseni läpi katsottu mielikuva.

Persujen kannattajia on toki yleisellä tasolla haukuttu junteiksi tai rasisteiksi tälläkin palstalla, mutten ole huomannut, että jotakuta (asiallisesti) keskustelevaa henkilöä olisi persuudesta mollattu.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25430020:
Älä nyt taas lässytä. Ei kukaan hyväksy raiskauksia, ryöstöjä tai muita.

Ei ku hetkonen. Joku PERSUHAN se sanoi, että saattaisi olla ok, jos joku raiskarimamu pahoinpideltäisiin. Minusta edes se ei ole ollenkaan ok.
Sinä hyväksyt mamujen väkivallan suomalaisia kohtaan: et halua rajoittaa epätoivottua maahanmuuttoa, et halua karkoittaa rikollisia mamuja, etkä koskaan ole tuominnut mamujen suomalaisiin kohdistamaa väkivaltaa, kylläkin olet tuominnut suomalaisten mamuihin kohdistaman väkivallan.

Kuka persu on niin sanonut?

"vieras"
Niin, onhan se kummallista, että persujen kannattajat mielletään rasisteiksi, kun keskustelu aina jotenkin urautuu tälle linjalle. Aina.

Politiikassa olis niin paljon muutakin keskusteltavaa kuin mamujen tekemät raiskaukset, mutta se vaan näyttää olevan ainoa aihe, joka persujen mielenmaisemaa liikuttaa.

Florentia
[QUOTE="vieras";25430241]Anna edes yksi esimerkki jossa ns suvaitsevainen poliitikko tai muu vaikuttaja on tuominnut mamujen suomalaisiin kohdistaman väkivallan. Löytyykö?[/QUOTE]

Ei minun tarvitse sellaisia sinulle esittää.

Kommentoin näitä juttuja ihan henkilökohtaisesti, siis mitä itse ajattelen näistä asioista ja väitteistä. Minä en hyväksy rikoksia, ihan sama kuka niiden taustalla on.

kunpa
Kunpa te jotka puhutte tuosta että suvaitsevaiset eivät suvaitse, suvaitsisitte itse esimerkiksi uskovaisia. Olette nyt päät auki, vaikka teiltä on tullun inhottavaa tekstiä uskovaisia kohtaan.

"vieras"
Ei minun tarvitse sellaisia sinulle esittää.

Kommentoin näitä juttuja ihan henkilökohtaisesti, siis mitä itse ajattelen näistä asioista ja väitteistä. Minä en hyväksy rikoksia, ihan sama kuka niiden taustalla on.
Vaikea esittää kun et yhtään sellaista tapausta löydä jossa suvaitsevainen poliitikko olisi tuominnut mamujen suomalaisiin kohdistaman väkivallan, ainoastaan perussuomalaiset pitävät suomalaisten puolia, eli älä yhtään ihmettele miksi viime keväänä tuli Iso Jytky I.

"vieras"
Hovioikeus alensi tuomiota

10:42 KOTIMAAN UUTISET
Helsinkiläiskaupan myyjän raiskanneen siivoojan vankeustuomio aleni puolellatoista vuodella.
Helsingin hovioikeus alensi liberialaissyntyisen Emmanuel Kwasi Sabin törkeästä raiskauksesta ja muista rikoksista käräjäoikeudessa saamaa tuomiota. Kahdeksan vuoden ja kuuden kuukauden ehdoton vankeusrangaistus aleni seitsemään vuoteen.

Helsingin Malmin Citymarketissa siivoojana työskennellyt Sabi raiskasi liikkeen myyjän, ja yritti ryöstää rahaa lokakuussa vuonna 2010.

Kahden tunnin piina

Liike oli suljettu, kun Sabi uhkasi naismyyjää pitkäteräisellä keittiöveitsellä. Hän läimäytti tätä poskille, viilsi takkia ja pakotti naisen riisuutumaan. Sen jälkeen tuomittu sitoi naisen ja raiskasi tämän useita kertoja. Yhteensä vapaudenriisto ja raiskaukset kestivät noin kaksi tuntia.

Tämän jälkeen Sabi kuljetti uhria mukanaan, edelleen puukolla uhkaamalla ja varasti liikkeen pohjakassoista rahaa. Hän vei setelirahaa yhteensä 5 605 euron edestä. Rahat jäivät kuitenkin kaupan tilityshuoneeseen, kun Sabi huomasi hälytyksen saaneen vartijan ja pakeni paikalta.

Sabi otti taksin, ja meni Malmilta Espooseen. Hän ei maksanut matkaa, vaan juoksi taksista karkuun.

Heikkolahjainen

Helsingin hovioikeus piti käräjäoikeuden tavoin tekoja raakoina, erityisen julmina ja moitittavina. Tuomiota kuitenkin alennettiin.

Keskimääräinen rangaistus törkeästä raiskauksesta on vajaa neljä vuotta vankeutta. Hovioikeus katsoi, että rangaistuksen tulee olla normaalia kovempi. Alentaviksi seikoiksi hovioikeus katsoi Sabin puhtaan rikosrekisterin ja sen, että tämä oli mielentilatutkimuksessa todettu heikkolahjaiseksi.

Sabi pysyy vangittuna. Hänet tuomittiin törkeän raiskauksen lisäksi törkeästä vapaudenriistosta, törkeästä ryöstön yrityksestä ja lievästä petoksesta. Syyttäjä ja uhri vastustivat tuomion alentamista.

Käräjäoikeus käsitteli tapausta poikkeuksellisesti avoimin ovin noin vuosi sitten. Uhri kertoi tapauksesta avoimesti ja rauhallisesti oikeudelle ja paikalla olleelle medialle.

MATTI PITKÄNEN

Yhteistyössä