Ahdasmielistä porukkaa..

Florentia
[QUOTE="vieras";25430314]Vaikea esittää kun et yhtään sellaista tapausta löydä jossa suvaitsevainen poliitikko olisi tuominnut mamujen suomalaisiin kohdistaman väkivallan, ainoastaan perussuomalaiset pitävät suomalaisten puolia, eli älä yhtään ihmettele miksi viime keväänä tuli Iso Jytky I.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä minun pitäisi sellaisia esimerkkejä kaivaa? Kerrotko sinä sitten, onko yksikään perussuomalainen tuominnut ääneen tuota pikkutytön yliajoa tai tällä viikolla sattunutta perhesurmaa?

Veikkaanpa, että tämä "suvaitsevaisten" joukkio (jonka tarkempaa määritelmää pyytäisin) ei hyväksy raiskauksia, olipa niiden tekijä maahanmuuttajataustainen tai suomalainen. Aivan samalla tavalla olen varma siitä, että Timo Soini kannattajineen on järkyttynyt näistä viime päivien teoista, joiden tekijöinä ovat ollee suomalaiset.

Ei tämä mitään kilpahuutoa ole siitä, kuka ehtii tuomita ketäkin kaikkein nopeimmin. On selvää, että terveet ihmiset eivät hyväksy rikoksia, poliittisesta taustasta ja ideologiasta huolimatta.

"mona"
No mua ainakin pelottaa ku poliitiikasta sen enempää tietämättä ihmiset äänestää Soinia. Persuthan ei mennyt hallitukseen vaikka olisi ollut mahdollisuus, vaan jättäytyi oppositioon. Sieltä on helppo huudella ja haukkua hallituksen ratkaisuja.

"hohhoh"
Ja voitteko oikeesti sen rasistisen leiman heittä VAIN ja AINOASTAAN Persuille? ihan oikeesti..muissakin puolueissa on ihan ja TÄYSIN samalla mittakaavalla juntteja ja rasistisen aatteen kantajia kuin on persuissakin! Muuta on turha väittää! Jos yksi ihminen kuten T.H on sattunut jauhamaan tyhjää paskaa julkisuudessa..ja näyttänyt moukkamaisuuden niin ei se tarkoita että koko puolue kannattaa rasismia. Kannattaisi oikeesti lukea ja kuunnella Timo Soiniakin. Sillä nyt kuitenkin on ihan maalaisjärjellä varustettu pää..ja ei muuten jauha tyhjänpäiväistä liibalaabaa..!!

[QUOTE="vieras";25430344]Mitä aiot tehdä sen puolesta, että Suomesta tulisi turvallisempi paikka asua?[/QUOTE]

Aion jatkossakin äänestää sellaisia henkilöitä, jotka puolustavat tasa-arvoisuutta, tasavertaisuutta (mutta eivät tasaveroa ;)). Jotka puolustavat oikeudenmukaisuutta, vapautta ja rauhaa. Kun em. asiat vahvistuvat turvallisuuskin vahvistuu. Pätee myös globaalisti, ei vain kuntatasolla.

"hohhoh"
Ja lisään vielä että kun nyky kansa ei kestä suoraan puhumista asioiden oikeilla nimillä..nykyään pitää sipistellä ja silittää päätä..antaa turhia lupauksia ja lainata naapurille..vaikka itelläkin asiat ois huonosti..niin tehdään hieno kuva itsestämme maailmalle..!! Sehän on tärkeää.. hoh hhoooi!!

Myönnän, että minun on kovin vaikea ymmärtää ajatuksenjuoksuasi ja väitteitäsi, joita en itse ainakaan allekirjoita.
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135233947201.jpeg

Siis:

Alueelta x tulee maahamuuttajia, joilla on kolminkertainen taipumus rikoksiin kuin suomessa syntyneillä.

Alueelta y tulee maahanmuuttajia, joilla on samanlainen taipumus rikoksiin kuin suomessa syntyneillä.

Jos Florentia saisi päättää, ottaisiko hän yhtä paljon maahanmuuttajia alueelta x ja y, vai ottaisiko jommasta kummasta enemmän? Maassa x on enemmän köyhyyttä ja sotaa, mutta x maahanmuuttajien myötä tulisi raiskatuksi ja silvotuksi alapäästään muutama suomalainen tyttö ja nainen enemmän, kuin jos otettaisiin maahanmuuttajia alueelta y.

Y-alueelta tulee työhaluista porukkaa, jotka eivät tee sen enempää rikoksia kuin suomalaisetkaan, mutta y-alueella on vähemmän köyhyyttä ja sotaa ei ollenkaan.

Miten Florentia valitsisi?

tyhjänpuhujat
[QUOTE="vieras";25429935]Suvaitsevaiset hyväksyvät kuitenkin mamujen suomalaisiin kohdistamat raiskaukset, ryöstöt, pahoinpitelyt ja tapot. Mamujen väkivalta ei ole ongelma, koska suvaitsevaisilla on mielessä visio monikulttuurisesta Suomesta ja sen eteen pitää vain kärsiä mamujen väkivaltaa.[/QUOTE]

Kuka suvaitsevainen tällaista hyväksyy? Niin, ei kukaan. Se, että puhutaan yhdestä asiasta, ei poista toisia asioita. Mutta edelleenkään kaikki maahanmuuttajat ei ryötele, raiskaa ja tapa. Ja ei, monikulttuurinen ei ole synonyymi väkivaltaiselle. Etsitään kompromissia, ja se ei ole helppo tehtävä. Rasismilla ei ole sijaa niin missään. Rikossyytteet tulee olla samat kaikille, ihonväristä huolimatta.

"vieras"
Miksi ihmeessä minun pitäisi sellaisia esimerkkejä kaivaa? Kerrotko sinä sitten, onko yksikään perussuomalainen tuominnut ääneen tuota pikkutytön yliajoa tai tällä viikolla sattunutta perhesurmaa?

Veikkaanpa, että tämä "suvaitsevaisten" joukkio (jonka tarkempaa määritelmää pyytäisin) ei hyväksy raiskauksia, olipa niiden tekijä maahanmuuttajataustainen tai suomalainen. Aivan samalla tavalla olen varma siitä, että Timo Soini kannattajineen on järkyttynyt näistä viime päivien teoista, joiden tekijöinä ovat ollee suomalaiset.

Ei tämä mitään kilpahuutoa ole siitä, kuka ehtii tuomita ketäkin kaikkein nopeimmin. On selvää, että terveet ihmiset eivät hyväksy rikoksia, poliittisesta taustasta ja ideologiasta huolimatta.
Te suvaitsevaiset olette muka KAIKKEA väkivaltaa vastaan, mutta paskaakaan ette välitä siitä väkivallasta joka kohdistuu suomalaisiin. Päivi Lipponen tuomitsi suomalaiset tamperelaisen pitserian tuhopoltosta ennen kuin syylliset oli selvillä ja kas kummaa, mamuthan sen ihan itse polttivat, mutta eipä Lipposka osannut edes pyytää anteeksi erehdystänsä.

Olisin tyytyväinen jos suvaitsevaiset poliitikot olisivat tuominneet mamujen suomalaisiin kohdistaman väkivallan, mutta sinä et pysty antamaan siitä yhtään esimerkkiä, joten loppupäätelmäni on se, että suvaitsevaiset ovat suomalaisvastaisia.

[QUOTE="vieras";25430276]Niin, onhan se kummallista, että persujen kannattajat mielletään rasisteiksi, kun keskustelu aina jotenkin urautuu tälle linjalle. Aina.

Politiikassa olis niin paljon muutakin keskusteltavaa kuin mamujen tekemät raiskaukset, mutta se vaan näyttää olevan ainoa aihe, joka persujen mielenmaisemaa liikuttaa.[/QUOTE]

Minä äänestän kyllä Niinistöä :LOL: En ole persuja äänestänyt missään vaiheessa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25430414:
Aion jatkossakin äänestää sellaisia henkilöitä, jotka puolustavat tasa-arvoisuutta, tasavertaisuutta (mutta eivät tasaveroa ;)). Jotka puolustavat oikeudenmukaisuutta, vapautta ja rauhaa. Kun em. asiat vahvistuvat turvallisuuskin vahvistuu. Pätee myös globaalisti, ei vain kuntatasolla.
Äänestämällä väkivaltaista jalkapallohuligaania, joka suvaitsee kissojen rääkkäämisen, et vähennä väkivaltaongelmaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25430334]Hovioikeus alensi tuomiota

10:42 KOTIMAAN UUTISET
Helsinkiläiskaupan myyjän raiskanneen siivoojan vankeustuomio aleni puolellatoista vuodella.
Helsingin hovioikeus alensi liberialaissyntyisen Emmanuel Kwasi Sabin törkeästä raiskauksesta ja muista rikoksista käräjäoikeudessa saamaa tuomiota. Kahdeksan vuoden ja kuuden kuukauden ehdoton vankeusrangaistus aleni seitsemään vuoteen.

Helsingin Malmin Citymarketissa siivoojana työskennellyt Sabi raiskasi liikkeen myyjän, ja yritti ryöstää rahaa lokakuussa vuonna 2010.

Kahden tunnin piina

Liike oli suljettu, kun Sabi uhkasi naismyyjää pitkäteräisellä keittiöveitsellä. Hän läimäytti tätä poskille, viilsi takkia ja pakotti naisen riisuutumaan. Sen jälkeen tuomittu sitoi naisen ja raiskasi tämän useita kertoja. Yhteensä vapaudenriisto ja raiskaukset kestivät noin kaksi tuntia.

Tämän jälkeen Sabi kuljetti uhria mukanaan, edelleen puukolla uhkaamalla ja varasti liikkeen pohjakassoista rahaa. Hän vei setelirahaa yhteensä 5 605 euron edestä. Rahat jäivät kuitenkin kaupan tilityshuoneeseen, kun Sabi huomasi hälytyksen saaneen vartijan ja pakeni paikalta.

Sabi otti taksin, ja meni Malmilta Espooseen. Hän ei maksanut matkaa, vaan juoksi taksista karkuun.

Heikkolahjainen

Helsingin hovioikeus piti käräjäoikeuden tavoin tekoja raakoina, erityisen julmina ja moitittavina. Tuomiota kuitenkin alennettiin.

Keskimääräinen rangaistus törkeästä raiskauksesta on vajaa neljä vuotta vankeutta. Hovioikeus katsoi, että rangaistuksen tulee olla normaalia kovempi. Alentaviksi seikoiksi hovioikeus katsoi Sabin puhtaan rikosrekisterin ja sen, että tämä oli mielentilatutkimuksessa todettu heikkolahjaiseksi.

Sabi pysyy vangittuna. Hänet tuomittiin törkeän raiskauksen lisäksi törkeästä vapaudenriistosta, törkeästä ryöstön yrityksestä ja lievästä petoksesta. Syyttäjä ja uhri vastustivat tuomion alentamista.

Käräjäoikeus käsitteli tapausta poikkeuksellisesti avoimin ovin noin vuosi sitten. Uhri kertoi tapauksesta avoimesti ja rauhallisesti oikeudelle ja paikalla olleelle medialle.

MATTI PITKÄNEN[/QUOTE]

Tätäkään kultamunaa ei karkoiteta tuomion istumisen jälkeen, eli hän saa rikastuttaa suomalaisia naisia erinomaisilla geeneillänsä tulevaisuudessakin.

Jokaisen puolueen kannattajista löytyy luultavasti näitä tyyppejä, jotka ovat vähän turhankin kärkkäitä.

Itse en sen enempää arvostele muiden valintoja puolueiden suhteen, mutta mielestäni on järjettömän lapsellista vääntää muista puolueista ja poliitikoista noita pilanimiä. Oli sen tekijä sitten Perus suomalainen tai Vihreä.

kirsss
Jokaisessa keskustelussa, jossa puhutaan presidenttiehdokkaista tai politiikasta yleensä, on nämä muutamat tyypit (suurin osa taitaa olla Haaviston kannattajia) jotka jaksavat haukkua Perus Suomalaisia ja Timo Soinin kannattajia milloin miksikin, mm. junteiksi, tyhmiksi, kouluttamattomiksi, viinaan meneviksi yms yms..
Olen Soinin kannattaja ja enpä olekkaan aiemmin kuullut tuollaista. Mutta en ole juntti, enkä mielestäni tyhmä, kouluttautunut olen huomattavasti enemmän kuin luultavasti suurin osa tällä palstalla ja viina ei ole minun juttuni. Itselläni on vain tietyt periaatteet ja pidän niistä kiinni! Olen kapeakatseinen kun en hyväksy homoavioliittoja ja maahanmuuttajia, myönnän sen, mutta en näe siinä mitään pahaa?

Yhteistyössä