aha

  • Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti
mies
Ei sillä etteikö posliini ole kaunista katseltavaa... Mutta tyttö kulta, et voi oikeasti luulla, että jokainen mies innostuu moisesta. Näin miehenä tunnen enemmän vetoa naiseen, joka osaa olla arvoituksellinen. Lyhyt hame on aina kiihottava! Mutta kuvailemasi paljas posliini terassin tuolilla, kiimaisessa tilassa, ei kuulosta kovin kivalta kanssa ihmisille. Ajatella mitä pöpöjäkin voit saada, rakkotulehdukset, jne... Huh! Pue tyttö kulta kauniin kroppasi peitoksi jotain seksikästä, mutta älä miehen toivossa esittele heti kaikkea.
 
Kaunis nainen
Taitaa Hanna olla oikeesti joku pullero ei-niin-kaunis tyttö kun pitää täällä netissä itseään muka mainostaa.kauniina, arvoni tuntevana naisena itse TIEDÄN että saan miehiä ilman ala-arvoista vilauttelua,todella säälittävää...
 
Kaunis nainen
Taitaa Hanna olla oikeesti joku pullero ei-niin-kaunis tyttö kun pitää täällä netissä itseään muka mainostaa.kauniina, arvoni tuntevana naisena itse TIEDÄN että saan miehiä ilman ala-arvoista vilauttelua,todella säälittävää...
 
Hanna
Heräsin vasta ja heti tietty koneelle. Tossa toi kolli makaa sängys..............pano hommat ei oikein sujunu oli niin kännis. Niin mä olen sit hoikka ja kaunis en pullero, mut sama se.
 
Hanna
No tulkaa sit, mä oon niin kiimassa että annan varmasti. Järvenpää Zapatta tänään klo 18 I`m here. Tunnistat minut kyllä kun luet aikaisemmat viestit. Mulle saa tarjota koska mulla meni eilen kaikki fyffet. 13 ekee jäi.
 
olli
Hei Hanna kelpaisko kunnon päiväpanot vanhemman miehen kanssa olen jäkessä kadessakymmenessäminutissa,saat kielihoidosta lähtien kaiken mitä vain haluat ja olen todella kestävä.
 
hohhoijaa...
taas joku feikki kirjoittelee ja ukot on muna pystyssä varttumassa terassilla,kyllä ootte tosi tyhmiä.pitääpäs mennä paikan päälle kattelee,saa taas kerran tosi hyvät naurut miesten kustannuksella!
 
eheheeeheeehheeeeeeee
Kuule lapsi kulta! Kasvatan oikeasti parran ja nauran siihen. 13 ekee!!!! Tyttö, jos olet joskus käynyt edes terassilla, tiedät että se on oiva summa rahaa tuoppia ajatellen. Ja jos asut yksin ja olet kuluttanut kaikki rahasi, olet tosi pulassa... Ellet maksa vuokraasi luonnossa.
 
Hanna
Venasin sua olli turhaan. Joo ei oo rahaa ku eke ja vuokra maksamatta, vaikka mua panettaa ni huoraks en rupee. On mulla duuni. Nyt pakko ottaa iisisti. Onneks huomen tulee mässii. En jaksa sählää nyt mitään.
 

Yhteistyössä