M
mies
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Tunnet sitten vääränlaisia miehiä, paitsi oma miehesi. En tykkää tuosta possu yleistyksestäsi.. Mun kokemuksen mukaan monet naiset on hm prinsessoja jotka odottaa miehiltä palvelua ja pettyy kun mies ei jaksa niin paljon kuin vaaditaan. En sano kaikki tai edes suurin osa kun en viitsi yleistää.. Huom mun vaimo ei ole sellainen vaan ihan reilu. Ja parhaani mä ainakin teen ja kotitoitä koko ajan kun olen kotona, kaupassa käynnit hoidan yksin kun vaimo ei tykkää käydä ruokaostoksilla, en harrasta mitään, käyn vain töissä (noin 8 tunnin vuoroja) ja yritän hemmotella vaimoa hieronalla aina kun jaksan kun hän tykkää siitä.. Telkkaria en katso ollenkaan..
No mä olen kai sellanen prinsessa. Eikä mua myöskään haittaa jos joku mies on possuja, niiden naisethan tykkää kai possuista. Se haittaa, että mies usein saa olla sellainen, mutta nainen ei saa. Moni mies saa olla, niinkuin mä, mutta mä naisena en saisi, en, vaikka mun mies tykkää musta just tälläsenä.
En mä sanonu että sä olet, tarkoitin tietynlaisia naisia.. Jotka vaatii liikaa, supersuorituksia.. Ei se että mies passaa ole paha kun se tulee ilman vaatimuksia, mä passaan vaimoa mielellään. En pidä kotitöiden tekoa passaamisena..