H
Herkkistelijä
Vieras
Tuli neljä vuotta heilastelua miehen kanssa täyteen ja haaveilin jostain romanttisuudesta sen kunniaksi. Tulin sitten ehdottaneeksi että josko hankittaisiin rakkauslukko ja käytäisiin laittamassa siltaan kiinni. Mies totesi että no mikä ettei. Hankittiin lukko, käytiin kaiverruttamassa se ja eilen mentiin sillalle että oltaisiin se laitettu. Ja sitten armas ukkoni toteaa yllättäen että no eipä tuo lukko hälle mitään merkitse tahi symboloi, ja oikeastaan hänen mielestään on silkkaa roskaamista laittaa se ja varsinkin avaimien heittäminen jokeen on todella epäekologista. Mutta että voidaan se nyt laittaa, minun mieliksi suostuu tuollaiseen höpsötykseen mutta halusi ilmaista mielipiteensä asiasta.
Hävettää kun olen näin herkkis mutta paha mieli ja itku tuossa tuli. Ja ei minullakaan enää huvittanut sitä lukkoa laittaa jos se ei toiselle mitään merkitse. Mies ei käsitä mikä nyt tuli ja miksei nyt sitä lukkoa laitetakaan. Tuntuu niin typerältä. Itse olin todella innoissani rakkauslukosta mutta nyt tunnen itseni vain hölmöksi.
On tämäkin nyt sitten muka syy olla pettynyt ja möks, mutta itkettää silti vieläkin. Lohduttakaa tai takokaa nyt vähän järkeä kanssapalstailijan päähän pliis
Hävettää kun olen näin herkkis mutta paha mieli ja itku tuossa tuli. Ja ei minullakaan enää huvittanut sitä lukkoa laittaa jos se ei toiselle mitään merkitse. Mies ei käsitä mikä nyt tuli ja miksei nyt sitä lukkoa laitetakaan. Tuntuu niin typerältä. Itse olin todella innoissani rakkauslukosta mutta nyt tunnen itseni vain hölmöksi.
On tämäkin nyt sitten muka syy olla pettynyt ja möks, mutta itkettää silti vieläkin. Lohduttakaa tai takokaa nyt vähän järkeä kanssapalstailijan päähän pliis