Äh, miehet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Kettu että voikin rasittaa että miehen kaveri punkkaa täällä. Mä en halua kieltää, koska mies haluaa auttaa sitä ahdingossa: kaveria ei jätetä. Mutta kun mikään ei löydy omalta paikaltaan, eikä mikään pysy siellä, missä niiden kuuluu olla. Ja toi mun mies. Tosi kiva: ne oli kyllä imuroineet ja siivonneet keittiötä jne kun mä olin töissä, mutta voi perkules.. :ashamed:

Mä en tajua, etteikö sitä imuria vois sitten käyttää niin, että se tehdään kerralla huolella (siihen ei siltikään uppoa aikaa kuin sen 10 minuuttia maks) eikä niin että kun täällä kulkee, yhä edelleen potkii kiviä mennessään. Ja jos keittiö siivotaan, miksi ei voi käyttää rättiä, ja laittaa roskia roskiin siinä samalla? Onko keittiön imuroinnista hyötyä, jos saman tien pyyhkiää pöydiltä muruset lattialle? Niinpä. Olen nipo. Ja tottunut siihen, että mä hoidan täällä hommat päivisin niinkuin hyvältä tuntuu ja niin että ne tulee tehtyä. Nämä kaksi sotkee pakan. Ja tietysti mieskin on tottunut siihen, että kun mä lähden töihin, on siihen mennessä kaikki hommat hoidettu jo. Ei oo tarvinnut ryhtyä mihinkään. Se lähti nyt lasten kanssa ulos kun mä tulin kotiin: mä olen yleensä ollut tähän mennessä jo kahdesti.

Okei, mua väsyttää joten kaikki tuntuu suuremmalta mitä on. Vituttaa. :ashamed:

Mä ymmärrän hyvin.Mä olen samanlainen nipo ton siivouksen suhteen,se on tehtävä niin ettei jalkapohjiin jää mitään kun kulkee imuroin nin jälkeen.Meillä ei kyllä bunkkaa kauaa kukaan vieras,mun ei kestä hermo yhtään.

Yhteistyössä