M
muumi
Vieras
kertokaas nyt mökkeilijät kaikki parhaaksi kokemanne vinkit että mitä mä pakkaan mukaan että mä selviän nämä hillopäivä sielä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:kertokaas nyt mökkeilijät kaikki parhaaksi kokemanne vinkit että mitä mä pakkaan mukaan että mä selviän nämä hillopäivä sielä?
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:no mulla ne on suht runsaat.. se tässä onkin vähän hankalaa.. niin tosiaan kun noita lasten kosteuspyyhekeitä ei saa laittaa wc pönttöön että mitenkähän se on voiko niitä sitten sinne ulkohuussiinkaan laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:no mulla ne on suht runsaat.. se tässä onkin vähän hankalaa.. niin tosiaan kun noita lasten kosteuspyyhekeitä ei saa laittaa wc pönttöön että mitenkähän se on voiko niitä sitten sinne ulkohuussiinkaan laittaa?
Sä et varmaan uskalla liikkua ulkona silloin kun sulla on menkat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pestä.
itse en uskaltaisi huussiin heittää siteitä, vaikka maatusivatkin petoeläinten takia.