äh.. menkat ja pitäis lähteä tuttavan mökille jossa on ulkowc ja ei tule lämmintä vettä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pestä.

itse en uskaltaisi huussiin heittää siteitä, vaikka maatusivatkin petoeläinten takia.
Sä et varmaan uskalla liikkua ulkona silloin kun sulla on menkat?
:xmas:

No miten nää liittyy toisiinsa?

Se verenhaju houkuttaa petoja...

No jos menkkarätti huussissa haisee verelle niin eikös se haise siellä jalkojenkin välissä? :D

pestä.

itse en uskaltaisi huussiin heittää siteitä, vaikka maatusivatkin petoeläinten takia.

joo en :D
no tää nyt vaan on tälläinen päähänpinttymä mulla, mitä se haittaa kun niitä ei voi muutenkaan sinne jättää?
VITTUILU sikseen!

pestä.

no tää nyt vaan on tälläinen päähänpinttymä mulla, mitä se haittaa kun niitä ei voi muutenkaan sinne jättää?
VITTUILU sikseen!
En mä vittuillu

:ashamed: Kunhan ihmettelin :D

no hei meitä on joka lähtöön :D kamoon älkääs ny tapelko taas :D hyviä pointteja on tullut ja kyllä mä luulen että selviän :D tarviin vaan kauheen ison kassin kaikille mun tykötarpeilleni ja kukaan ei varmaan huomaa kun mä sen kassin kans hipsin sinne huussiin :D ei vaan oikeesti kun on tosi vähän tullut oltua mökillä ja sit vielä kun menee toisille kylään sinne niin mulla on ainakin vähän sellanen että en nyt halua kaikkien tietävän että on se aika kuusta.. mua niin inhottaa kun serkkumies aina toitottaa jos sen akalla on menkat..

pestä.

VITTUILU sikseen!

mutta ihan loogiseltahan tuo kuulostaa, vaikka ei varmaan näin menekään :) petoelikot pelkää ihmisiä ja ääniä, niin eivät tule, mutta yön pimeinä tunteina... ainakin meillä yksi juhannus kun jäi grillaus kamat ulos, niin joku isompi elikko siellä oli käynyt.

No meidän mökillä sinne itse vessaan ainakaan ei laiteta edes papereita. Syystä, että mökki on saaressa ja vessa on sinne saareen tyhjättävä. Kakka ja pissa yhdessä puuhakkeen kanssa maatuu yhdessä vuodessa, paperit sun muut kestäisi tuhottoman kauan. Joten meillä on siinä vieressä pieni roskis, johon laitetaan kaikki muu kuin se ittensä. Ja jos menee täyteen, voi ottaa pikkuroskiksesta pussin pois ja tiputtaa sen isoon roskikseen, joka on ihan vessan ulkopuolella. Ja kolmen muun tutun mökillä on ollut sama juttu. En totta puhuen ole viime vuosina tärmännyt ulkohuussiin mihin saisi laittaa kaikenmoista...
Itse ongelmaan olet jo saanut paljon vinkkejä - kosteuspyyhkeet on ihan ykkösiä. Meillä on niitä muutenkin mökillä aina pakettikaupalla.

Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
no hei meitä on joka lähtöön :D kamoon älkääs ny tapelko taas :D hyviä pointteja on tullut ja kyllä mä luulen että selviän :D tarviin vaan kauheen ison kassin kaikille mun tykötarpeilleni ja kukaan ei varmaan huomaa kun mä sen kassin kans hipsin sinne huussiin :D ei vaan oikeesti kun on tosi vähän tullut oltua mökillä ja sit vielä kun menee toisille kylään sinne niin mulla on ainakin vähän sellanen että en nyt halua kaikkien tietävän että on se aika kuusta.. mua niin inhottaa kun serkkumies aina toitottaa jos sen akalla on menkat..

Tosi törppö äijä jos tuollaisia kailottaa, että hänen naisellaan on kuukautiset... Toisaalta, itse en mitenkään infoa puolisoani kuukautisista vaan musta se on ihan mun oma asia.

Yhteistyössä