V
vierailija
Vieras
Minulla on 0-toleranssi turkulaisiin. Pelin kuvat ovat mitä kauneinta luontoa. Kun olin lapsi se oli värikkyydessään kaunein peli. Siinä luontoa kuvattu niin aidosti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi vi..u mä sanon!! Varmaan joka ikinen, joka tämän kieltämisen takana on, on pelannut tuota lapsena. Vois vähän miettiä, että no, tuliko heille itselle siitä jotain ajatuksia mukulana, vai olisko tää sittenkin vähän liioteltua? Tai jos se onkin se syy, että tekevät näin idiootteja päätöksiä, että ovat peliä pelanneet. Sit kannattaakin peli kieltää, ettei tollasia idiootteja kehkeydy enempää.
Shakki se vasta hirveä onkin. Kaikkivoipainen kuningatar liihottaa mielensä mukaan ja tappaa vammaista köyhälistöä.Monopoli on kapitalistinen peli, joka opettaa lapsia riistämään köyhiä.
Kyl nyt hävettää olla shakkia pelannut henkilö.Shakki se vasta hirveä onkin. Kaikkivoipainen kuningatar liihottaa mielensä mukaan ja tappaa vammaista köyhälistöä.![]()