Afrikantähti peli mitä ajatuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on 0-toleranssi turkulaisiin. Pelin kuvat ovat mitä kauneinta luontoa. Kun olin lapsi se oli värikkyydessään kaunein peli. Siinä luontoa kuvattu niin aidosti.

Meillä vastaavasti kulutettiin MustatPekat ihan loppuun. Riekaleina oli kun niin niillä pelattiin.
Aivan ihana peli eri ammatteineen. Mitään rumaa ei siinä ole.

Voi vi..u mä sanon!! Varmaan joka ikinen, joka tämän kieltämisen takana on, on pelannut tuota lapsena. Vois vähän miettiä, että no, tuliko heille itselle siitä jotain ajatuksia mukulana, vai olisko tää sittenkin vähän liioteltua? Tai jos se onkin se syy, että tekevät näin idiootteja päätöksiä, että ovat peliä pelanneet. Sit kannattaakin peli kieltää, ettei tollasia idiootteja kehkeydy enempää.

Voi vi..u mä sanon!! Varmaan joka ikinen, joka tämän kieltämisen takana on, on pelannut tuota lapsena. Vois vähän miettiä, että no, tuliko heille itselle siitä jotain ajatuksia mukulana, vai olisko tää sittenkin vähän liioteltua? Tai jos se onkin se syy, että tekevät näin idiootteja päätöksiä, että ovat peliä pelanneet. Sit kannattaakin peli kieltää, ettei tollasia idiootteja kehkeydy enempää.
👍

Yhteistyössä