Äsken S-marketissa

  • Viestiketjun aloittaja ällöttävää
  • Ensimmäinen viesti
jotain muuta
ajatelkaas muuten sit vielä postin työntekijät yms. Pöpöt säilyy esim. seteleissä n. kolme päivää, joten kai myös muissa papereissa. Taidan jättää tästä eteenpäin postin hakematta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä kävin just prismassa ja mul tuli joku roska tms kurkkuun. Iski aivan hillitön yskäkohtaus. Olisitte nähneet ihmisten reaktion :LOL: Katsoivat pitkään ja vaihtoivat suuntaa/ puolta käytävällä :LOL:
Eli hysteerisiä ihmisiä todella on!
:D

Mulla on kaapissa sellainen pandemiamaski. Sain sen kesätöistä Tyksistä. Mulla on flunssa, ja kiusaus että lähtisin se maski päässä käymään kaupassa on suuri :xmas: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä kävin just prismassa ja mul tuli joku roska tms kurkkuun. Iski aivan hillitön yskäkohtaus. Olisitte nähneet ihmisten reaktion :LOL: Katsoivat pitkään ja vaihtoivat suuntaa/ puolta käytävällä :LOL:
Eli hysteerisiä ihmisiä todella on!
:D

Mulla on kaapissa sellainen pandemiamaski. Sain sen kesätöistä Tyksistä. Mulla on flunssa, ja kiusaus että lähtisin se maski päässä käymään kaupassa on suuri :xmas: :snotty:

Miten sä pystyt vastustamaan kiusausta? :D
 
Itsellä alkoi flunssa viikonloppuna, silloin ei vielä kuumetta, ei edes sellainen olo. Aika mielenkiintoista oli töissä, kun muutenkin läträtään kokoajan käsiden kanssa, niin nyt tuntu, et asun käsidesipullojen vieressä. Joka niiston jälkeen ja jos tuli käsiin yskittyä niin silloin...
Sit nousikin maanantaina kuume, tänään olisin menny jo töihin, kun eilen ei ollu kuumetta, mut ei pomo ottanut.

Kaupassa nyt tietysti on yskiviä asiakkaitakin vaikka miten, mutta kyllä minusta henkilökunnan pitää kyetä tehdä nämä köhimiset siististi. Antaahan se epäsiistin kuvan, jos joku räkälentäen köhii hyllyjen luona.
 
juuh
Aatelkaa, jos koko Suomi jäis kotiin yskän takia? Ois aika pian poikkeustila päällä.... Ei kauppoja auki, ei lekureita, jätehuolto seisois jne.

Meilläkin on nyt perheen neljästä kolme yksässä ja kukaan muu kun minä ei oo kotona ku olen äitiyslomalla. Neuvolassa tänään täti sanoi, että nuha-yskä-PERUS-flunssaa on PAAALJON!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Aatelkaa, jos koko Suomi jäis kotiin yskän takia? Ois aika pian poikkeustila päällä.... Ei kauppoja auki, ei lekureita, jätehuolto seisois jne.

Meilläkin on nyt perheen neljästä kolme yksässä ja kukaan muu kun minä ei oo kotona ku olen äitiyslomalla. Neuvolassa tänään täti sanoi, että nuha-yskä-PERUS-flunssaa on PAAALJON!!!

Ei kai pois tartte jäädä, mut kyllä aikuisen ihmisen (=työssäkäyvä) pitäis osata yskiä siistististi, varsinkin kun on palveluammatissa. Sitten jos on niin yskässä, et kokoajan louskuttaa, ei ehkä muutenkaan ole enää työkunnossa, kyllä silloin olo on yleensä muutenkin tosi kurja.
 
no
onneks en oo kaupassa töissä. Joutuisin oleen joka räkätaudista kolme vko saikulla. Eikä niissä ysköksissä ja räässä ole taudinaiheuttajia paljon mitään kun pahimmat alkupäivät ohi.
 
eikumenox
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä kävin just prismassa ja mul tuli joku roska tms kurkkuun. Iski aivan hillitön yskäkohtaus. Olisitte nähneet ihmisten reaktion :LOL: Katsoivat pitkään ja vaihtoivat suuntaa/ puolta käytävällä :LOL:
Eli hysteerisiä ihmisiä todella on!
:D

Mulla on kaapissa sellainen pandemiamaski. Sain sen kesätöistä Tyksistä. Mulla on flunssa, ja kiusaus että lähtisin se maski päässä käymään kaupassa on suuri :xmas: :snotty:
heh, juu meilä työn puolesta myös autossa maskeja!
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:
Me oltiin viikonloppuna syömässa Helmisimpukassa. Oli aika vähän porukkaa ja paljon tyhjiä pöytiä. Siellä meni semmoinen 4-5 vuotias poika..Se kulki pöydästä pöytään ja NUOLI jokaisen suolasirottimen pään!
Mä ojensin sen kyllä ruotuun ja palautin vanhemmille mut..Siis niin ällöttävää!
Yäk yäk yäk!No ennemmin pienen pojan kieli kun jonkun puliukon..
 
daa
Alkuperäinen kirjoittaja hysteerinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toi oli sit Kouvolan S-market, tiedoksi vaan paikallisille. Niille joita kiinnostaa..
Missä niistä? Inhottaa kun moni vaan yskii päälle ja vähättelee koko tautia:(
Niin, siis missään muussa marketissahan ei kukaan tietenkään ole hyllyjen äärellä yskinyt...

Miettikäähän hysteerikot mitä kaikkea kamalaa siellä kaupassa tapahtuukaan, kun ette ole katsomassa. :D
 
bagteeripesäkkeitä liikkeellä
Olin Prismassa viime viikolla kun joku muija aivasti munahyllyjen luona. Pidättelin hengitystä yli minuutin kun hiippaloin kaemmas. Muutkin tekivät sille selvästi tilaa...
 
ii
Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta:
ajatelkaas muuten sit vielä postin työntekijät yms. Pöpöt säilyy esim. seteleissä n. kolme päivää, joten kai myös muissa papereissa. Taidan jättää tästä eteenpäin postin hakematta...
hei älä huoli, mulla on hanskat ku tuon sulle postia niin et saa mitään :)
 

Yhteistyössä