jotain muuta
ajatelkaas muuten sit vielä postin työntekijät yms. Pöpöt säilyy esim. seteleissä n. kolme päivää, joten kai myös muissa papereissa. Taidan jättää tästä eteenpäin postin hakematta...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä kävin just prismassa ja mul tuli joku roska tms kurkkuun. Iski aivan hillitön yskäkohtaus. Olisitte nähneet ihmisten reaktion Katsoivat pitkään ja vaihtoivat suuntaa/ puolta käytävällä
Eli hysteerisiä ihmisiä todella on!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä kävin just prismassa ja mul tuli joku roska tms kurkkuun. Iski aivan hillitön yskäkohtaus. Olisitte nähneet ihmisten reaktion Katsoivat pitkään ja vaihtoivat suuntaa/ puolta käytävällä
Mulla on kaapissa sellainen pandemiamaski. Sain sen kesätöistä Tyksistä. Mulla on flunssa, ja kiusaus että lähtisin se maski päässä käymään kaupassa on suuri :xmas: :snotty:
En tiedä...en mä ehkä enää kauan pystykään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Miten sä pystyt vastustamaan kiusausta?
Missä niistä? Inhottaa kun moni vaan yskii päälle ja vähättelee koko tautiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Toi oli sit Kouvolan S-market, tiedoksi vaan paikallisille. Niille joita kiinnostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Aatelkaa, jos koko Suomi jäis kotiin yskän takia? Ois aika pian poikkeustila päällä.... Ei kauppoja auki, ei lekureita, jätehuolto seisois jne.
Meilläkin on nyt perheen neljästä kolme yksässä ja kukaan muu kun minä ei oo kotona ku olen äitiyslomalla. Neuvolassa tänään täti sanoi, että nuha-yskä-PERUS-flunssaa on PAAALJON!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja .:samantap. kokemus mulla.. desinfioin kaikki kauppatavarat kotona käsidesin kanssa. laitoin palautetta kyseiseen kauppaan sähköpostilla.
Joo, se on ihan yleinen ohje. Niin saa edes osan niistä myrkyistä pois, joilla ne hedelmät on suojattu...Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä luin kerran että joku pesee hedelmät saippulla
Eiks kaikki tee niinAlkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Joo, se on ihan yleinen ohje. Niin saa edes osan niistä myrkyistä pois, joilla ne hedelmät on suojattu...Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä luin kerran että joku pesee hedelmät saippulla
heh, juu meilä työn puolesta myös autossa maskeja!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä kävin just prismassa ja mul tuli joku roska tms kurkkuun. Iski aivan hillitön yskäkohtaus. Olisitte nähneet ihmisten reaktion Katsoivat pitkään ja vaihtoivat suuntaa/ puolta käytävällä
Mulla on kaapissa sellainen pandemiamaski. Sain sen kesätöistä Tyksistä. Mulla on flunssa, ja kiusaus että lähtisin se maski päässä käymään kaupassa on suuri :xmas: :snotty:
Yäk yäk yäk!No ennemmin pienen pojan kieli kun jonkun puliukon..Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:Me oltiin viikonloppuna syömässa Helmisimpukassa. Oli aika vähän porukkaa ja paljon tyhjiä pöytiä. Siellä meni semmoinen 4-5 vuotias poika..Se kulki pöydästä pöytään ja NUOLI jokaisen suolasirottimen pään!
Mä ojensin sen kyllä ruotuun ja palautin vanhemmille mut..Siis niin ällöttävää!
Niin, siis missään muussa marketissahan ei kukaan tietenkään ole hyllyjen äärellä yskinyt...Alkuperäinen kirjoittaja hysteerinen:Missä niistä? Inhottaa kun moni vaan yskii päälle ja vähättelee koko tautiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Toi oli sit Kouvolan S-market, tiedoksi vaan paikallisille. Niille joita kiinnostaa..
hei älä huoli, mulla on hanskat ku tuon sulle postia niin et saa mitäänAlkuperäinen kirjoittaja jotain muuta:ajatelkaas muuten sit vielä postin työntekijät yms. Pöpöt säilyy esim. seteleissä n. kolme päivää, joten kai myös muissa papereissa. Taidan jättää tästä eteenpäin postin hakematta...