Ärsyttävin ihmistyyppi...

  • Viestiketjun aloittaja tympii..
  • Ensimmäinen viesti
tympii..
On mielestäni ehdottomasti ihmiset, jotka kuvittelevat, että muut osaavat lukea heidän ajatuksensa.

Yksityiskohtiin sen enempää menemättä, olen tässä joutunut tekemään lähisukulaisten kanssa eräitä järjestelyjä. Ja on se niin hienoa koittaa saada asiat menemään niin, että hommat tulisi hoidettua tasapuolisesti ja kaikkien mielipiteet huomioon ottaen, kun asioista ei joko edes suostuta keskustelemaan, ja jos suostutaankin, niin sitten vedetään herne nenään jostain pikkuasiasta heti tilaisuuden tullen.

Toki tiedän, että tiettyjä henkilökohtaisia, ja kenties jopa vaikeitakin asioita tilanteeseen liittyy, mutta kun ei ne ongelmat siitä mihinkään häviä, että teeskennellään että niitä ei ole mukamas olemassa, tai -kuten jo sanottua- kuvitellaan, että muut osaavat lukea ajatuksia kun sanat sanovat yhtä, mutta ilmeet ja eleet jotain ihan muuta, ja jos viimeksi mainittuja uskoo, saa aikaiseksi raivokohtauksen, että syytetäänkö tässä nyt valehtelijaksi, kun ei puheita uskota.

Ja kun tilanne on se, että jotain ratkaisuja ja päätöksiä on lähiaikoina pakko tehdä, ettei tilanne karkaa täysin käsistä tai ainakin mutkistu huomattavasti.
 
no jaa
[QUOTE="mies";27776315]Ai ihmiset jotka kuvittelevat että muut ihmiset osaavat lukea heidän ajatuksensa? Sä just kuvailit koko naissukupuolen kaikki edustajat.[/QUOTE]

Kun se ajatustenlukuvaatimus jäisikin vain naisiin...
 
"jep"
Tuo ajatustenlukuvaatimus on ärsyttävä, mutta myönnän, että itsekin lankean joskus olettamaan liikaa. Monet riidat miehen kanssa johtuvat siitä, että jompikumpi on ajatellut toisen puolesta liikaa, eikä kysynyt tai sanonut suoraan ajatuksiaan. Koetan tsempata tässä asiassa.

Omasta mielestäni ärsyttävin ihmistyyppi on kapeakatseinen ja kaikkea erilaisuutta paheksuva. Varsinkin yhdistettynä siihen, että ihminen luulee olevansa kovinkin suvaitsevainen, koska "mun kaverin mies on ulkomaalainen, ja serkku istuu pyörätuolissa mutta mä hei puhun niille ihan normaalisti!" Wow, mitalin ansaitsisit. Silti omia lapsia kielletään leikkimästä sellaisten kavereiden kanssa, joiden perhe on (vaarattomalla tavalla) erilainen, ja puolison tai omille sukulaisille nakellaan niskoja ja osoitetaan avoimesti mieltä, koska he sattuvat ajattelemaan jostain asiasta toisin kuin itse, tai elämään eri tyylillä.
 
"ilona"
Omasta mielestä ärsyttävimpiä ihmisiä ovat ne jotka jatkuvalla syötöllä arvostelevat muita (=erilaisia) ihmisiä, kuvittelevat olevansa kaikessa parhaimpia ja aina oikeassa ja kehuvat itseään. Kuulun kyllä itsekin varmasti sellaiseen ihmistyyppiin joka joitakin ärsyttää.
 
"huh"
Ehdottomasti ärsyttävin ihmistyyppi on marttyyriNAISET, jotka antavat miehen kohdella heitä ihan miten tahansa ja puolustelevat miehen tekoja sillä että "kun se rakastaa mua niin paljon". Ärsyttää eniten varmaan siksi, että noilla ei ole mitään käsitystä rakkaudesta, mutta ne vaan naamioi kaltoinkohtelun, valehtelun, pettämisen, väkivallan, alistamisen jne rakkaudeksi. Ja sitten ne piehtaroi siinä kurjuudessaan, kun mies teki taas sitä ja tätä ja tuota. Ja kun niille koettaa sanoa ettei ole oikein antaa kohdella itseään noin, niin ne alkaa puolustaa ukkoaan ja ukon touhujaan ja suuttuvat vielä miehensä puolesta. Ovat siis ilomielin uhreja ja tuntuvat vielä nauttivan siitä jollain sairaalla tavalla.

En kestä.
 

Yhteistyössä