Ärsyttääkö muita noi linkitykset

mitä kauheeta on tapahtunut maailmalla ja suomessa, linkki iltalehteen linkki sinne linkki tänne. Ettekö vois jotenki avaukseenne merkitä, että tää on linkki ettei tulis turhaa avattua, mä kun osaan lukea lehdestä ilman linkiltyksiäkin kaikki tarpeellisen ja tarpeettoman.
 
joku vaan
Peesi... :whistle: Mua kans välillä huvittaa nää lehtien linkitykset - eikö nämä ihmiset muka osaa käyttää tätä nettiä ja käydä lukemassa ITSE kaikki päivälehdet ja uutiset? Muutenkin se olis ainakin suotavaa pitää sen verran yleistietoaan yllä, että kävis lukemassa edes otsikot, jotta tietää, mistä "kylillä" puhutaan... ;)
 
Itse asiassa mua ei häiritse.

Oon hirmusen laiska lukemaan mitään noita iltiksiä tms. Jonkun otsikon saatan ruokakaupan jonossa lukea ja mietin, että pitäs kai (yleissivistyksen nimissä :saint: ) käydä toikin lukemassa, mutta koskaan en viitsi sitten kuitenkaan.

Sitten kun tulen tänne, saan päivän "kuumat" puheenaiheet suoraan linkitettynä eikä mun tarvitse (olen äääääri laiska :D ) niitä itse mennä sieltä lehdestä etsimään eikä tarvi koko lehteä lukea.... :D B)
 
ärsyttää yleensäkin toi ettei osata kirjottaa otsikkoa. Otsikoksi laitetaan esim. "onko kokemusta?". Kyllä siihen hiukan pitempikin lause mahtuu. Ja sitten tulee katsottua turhaan, mistä on kyse. Harmittaa sillon kun palsta muutenkin tökkii, ja menee paljon aikaa saada sivut esiin.
 
WTF
Nähtävästi ainakin minä harrastan sitä, mutta se on helpompi laittaa linkki kun alkaa sepustaa koko stooria... Helppo painaa linkkiä ja lukea valmis juttu, kun kirjottaa sama teksti...

Enkä sano sitä etteikö immeiset osaa lukea päivän lehti itekki...

Pyydän anteeksi linkkejäni :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:00 kikka kirjoitti:
ärsyttää yleensäkin toi ettei osata kirjottaa otsikkoa. Otsikoksi laitetaan esim. "onko kokemusta?". Kyllä siihen hiukan pitempikin lause mahtuu. Ja sitten tulee katsottua turhaan, mistä on kyse. Harmittaa sillon kun palsta muutenkin tökkii, ja menee paljon aikaa saada sivut esiin.
Tätä mä peesaan ihan kympillä !!!
LAITTAKAA OTSIKKOON MITÄ ASIA KOSKEE !!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:51 Hiipiliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:00 kikka kirjoitti:
ärsyttää yleensäkin toi ettei osata kirjottaa otsikkoa. Otsikoksi laitetaan esim. "onko kokemusta?". Kyllä siihen hiukan pitempikin lause mahtuu. Ja sitten tulee katsottua turhaan, mistä on kyse. Harmittaa sillon kun palsta muutenkin tökkii, ja menee paljon aikaa saada sivut esiin.
Tätä mä peesaan ihan kympillä !!!
LAITTAKAA OTSIKKOON MITÄ ASIA KOSKEE !!!
Ihanaa, mä en olekaan ainoa tätä mieltä. Kerran tein aiheesta aloituksen, ja kauhee haukkumavyöry iski oitis niskaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:51 Hiipiliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:00 kikka kirjoitti:
ärsyttää yleensäkin toi ettei osata kirjottaa otsikkoa. Otsikoksi laitetaan esim. "onko kokemusta?". Kyllä siihen hiukan pitempikin lause mahtuu. Ja sitten tulee katsottua turhaan, mistä on kyse. Harmittaa sillon kun palsta muutenkin tökkii, ja menee paljon aikaa saada sivut esiin.
Tätä mä peesaan ihan kympillä !!!
LAITTAKAA OTSIKKOON MITÄ ASIA KOSKEE !!!
nimenomaan näin! ja jos linkitätte jotakin niin siihenkin enemmän kuin "hirveää kauheaa" ja joku linkki. mielummin kiitos omin sanoin mitä kauhistelee tai muuten haluaa kertoa ja loppuun linkki jos joku haluaa lukea asiasta enemmän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:47 Udenforstående kirjoitti:
Nähtävästi ainakin minä harrastan sitä, mutta se on helpompi laittaa linkki kun alkaa sepustaa koko stooria... Helppo painaa linkkiä ja lukea valmis juttu, kun kirjottaa sama teksti...

Enkä sano sitä etteikö immeiset osaa lukea päivän lehti itekki...

Pyydän anteeksi linkkejäni :saint:
Totta... Ja eihän niitä ole mikään pakko aukoo..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:00 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:
Itse asiassa mua ei häiritse.

Oon hirmusen laiska lukemaan mitään noita iltiksiä tms. Jonkun otsikon saatan ruokakaupan jonossa lukea ja mietin, että pitäs kai (yleissivistyksen nimissä :saint: ) käydä toikin lukemassa, mutta koskaan en viitsi sitten kuitenkaan.

Sitten kun tulen tänne, saan päivän "kuumat" puheenaiheet suoraan linkitettynä eikä mun tarvitse (olen äääääri laiska :D ) niitä itse mennä sieltä lehdestä etsimään eikä tarvi koko lehteä lukea.... :D B)

peesi =)
 
NuoriAikuinen
Ärsyttää jos siitä viestin otsikosta tai sisällöstä ei näy mikä juttu on kyseessä.. niin ja se ärsyttää kun sama juttu linkitetään sen kymmeneen kertaan..

Mutta tosiaan ihmiset voisivat nimetä ne aloituksensa huomattavasti paremmin eli ennen kaikkea informatiivisesti, olisi kaikilla varmasti kivempaa. ;)
 

Yhteistyössä