oikea ammattivalittaja
Kun on kaikki jäänyt pieneksi tai mennyt rikki. Ulkohaalari on rikki,villahaalari on pieni yms. sanoo vaan että kyllä se kevään noilla vaatteilla menee.
Eli sinulla on säästöjä mutta siipeilet miehen elättinä ja miehen vielä pitää yksin maksaa kaikki juoksevat kulut ettei vaan sinun säästösi kulu :O Hautaanko niitä säästöjä säästelet?No en saa työmarkkinatukea en mitään minulla ei ole tuloja. Kaikki säästönikö minun pitäisi lapsen vaatteisiin laittaa?kyllä se minusta isän kuuluu hommata tässä tilanteessa vaatteet.
Tässä olen kyllä samaa mieltä. Jos miehesi on ottanut ristikseen naisen joka ei tee töitä niin sitten ei kyllä parane lasten pukeutumisessa alkaa säästää.No en saa työmarkkinatukea en mitään minulla ei ole tuloja. Kaikki säästönikö minun pitäisi lapsen vaatteisiin laittaa?kyllä se minusta isän kuuluu hommata tässä tilanteessa vaatteet.
Lapsilisä on mennyt elämiseen. Ei häntä se haittaa.No, jospa ette nyt pariin kuukauteen laita sitä lapsilisää säästötilille, vaan ostatte sillä lapselle vaatteita? Eikö miehestä ole noloa, että lapsi kulkee liian pienissä tai rikkinäisissä vaatteissa?
Äidin tehtävä!?! Ei muuten ole. Me erosimme lapsen isän kanssa lapsen ollessa 3v ja tästä eteenpäin tähän päivään asti lapsi on elänyt viikko-viikko systeemillä molempien kanssa tasapuolisesti. Luojalle kiitos mies oli osannut hoitaa ja ostaa vaatteita, olisi muuten tullut äitiä ikävä.. Lapsen kokonaisvaltainen huolehtiminen on VANHEMMAN tehtävä, sukupuolesta riippumatta!Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25570516:On äidin tehtävä hankkia lapsille vaatteet, ei miehet osaa niitä ostaa.
Juurihan se lisä meni lapsen tilille kun ette sitä mihinkään tarvitse. Huolellisuutta nyt!!Lapsilisä on mennyt elämiseen. Ei häntä se haittaa.
? Vastahan sinulla oli pitkä ketju siitä, että säästätte lapsilisät ja ostatte sitten lapselle oman asunnon, ja ihmettelit sitä, ketä haittaa, että jotkut pystyvät lapsilisät säästämään...Lapsilisä on mennyt elämiseen. Ei häntä se haittaa.
Muutaman kerran on mennyt ja sitten jotain muuta rahaa mutta suurimmaksi osaksi on mennyt elämiseen koska nettotulot olleet pienet vasta tänä vuonna tilanne pitäisi parantua.Juurihan se lisä meni lapsen tilille kun ette sitä mihinkään tarvitse. Huolellisuutta nyt!!
Sä olet niin nolo.Muutaman kerran on mennyt ja sitten jotain muuta rahaa mutta suurimmaksi osaksi on mennyt elämiseen koska nettotulot olleet pienet vasta tänä vuonna tilanne pitäisi parantua.
Koska siellä ei ole rahaa toisen firman perustaminen ja kaikki kulut ovat vieneet rahat.vastahan sä viime viikolla kerroit,että sun miehen pankkitili on myös sun käytössä..joten,miksi et vaan nosta sieltä rahaa ja mene vaateostoksille?sullahan on kaiket päivät aikaa shoppailla..
Mutta sitten menee arvokasta nettisurffailuaikaa ja eihän se nyt sovi. Miehen homma käydä kaupassa ja ostaa ne vaatteet.vastahan sä viime viikolla kerroit,että sun miehen pankkitili on myös sun käytössä..joten,miksi et vaan nosta sieltä rahaa ja mene vaateostoksille?sullahan on kaiket päivät aikaa shoppailla..