Mikset tee itse? Onhan sulla aikaa. Ei tarvitse ostaa kuin ne saappaat.No tuskin kovin halvalla irtoaa kirppikseltäkään villahaalari,ulkohaalari ja saappaat yms.
voi apua!! tässä sen näkee mitä seuraa noista "omat rahat" liitoista. lapset sitten ilman vaatteita kun vanehmmat ei osaa päättää kumman rahoista ne ostetaan. mä hommaan meillä lasten vaatteet ja otan rahat just siltä tililtä kummallako sitä sattuu olemaan. miehen tilille voin mennä koska vaan, samoin kun hän minun.No en saa työmarkkinatukea en mitään minulla ei ole tuloja. Kaikki säästönikö minun pitäisi lapsen vaatteisiin laittaa?kyllä se minusta isän kuuluu hommata tässä tilanteessa vaatteet.
eikös ap:lla ollut jos jonkin näköstä terveydellistä vaivaa,mikä estää työnteonkin?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25571587:Mikset tee itse? Onhan sulla aikaa. Ei tarvitse ostaa kuin ne saappaat.
Taitaa olla tosiaan jos jonkinnäköistä MIELENterveydellistä vaivaa......eikös ap:lla ollut jos jonkin näköstä terveydellistä vaivaa,mikä estää työnteonkin?
Totta, unohdin tuon. Ja taisi olla myös jokin sellainenkin vaiva, että ei pysty oppimaankaan mitään. Joten se siitä itse tekemisestä. Sillä kyllä säästäisi kivasti rahaa ja saisi lapsilleen juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa.eikös ap:lla ollut jos jonkin näköstä terveydellistä vaivaa,mikä estää työnteonkin?
Tein itse, säästin!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25571587:Mikset tee itse? Onhan sulla aikaa. Ei tarvitse ostaa kuin ne saappaat.