Ällöttävää saada valokuvakortti, jossa lapsia....

• Viestiketjun aloittaja arghhhh
  • Ensimmäinen viesti
lapseton
+ täällä sattuu olemaan erittäin hyvä vertaistukipalsta lapsettomille. Luepa esim lapsettomuus palsta ja sieltä kiukkuketju ja viimeiset sivut. Yllättävän harmillisia nämä lapsikortit.
Ja tämähän on vapaa maa. En aloittanut ketjua vaan toin oman perspektiivini. Näköjään on kortit ärstyttäneet niitäkin joilla on lapsia. Tahtoo vaan olla että jotkut joilla on lapsia ei ymmärrä että maailmassa on muitakin lapsia kuin heidän omansa. Mikä sua risoo? Eiko sulla ihan oikeesti ole mitään muuta kuin ne lapset?

irma
ja jos mulle joku sanois ettei halua lapsi korttia en lähettäs mitään. tosin en oo lapsia korttiin viä laittanut mut toi on jo pimeetä. ilmeisesti ei itel ole ja harmittaa. miks ees muuten ois kaksplus keskustelusivuilla..

mariaerika
No olihan tää lapsetonkin pyytänyt ettei heille näitä lasten kuvia läheteltäisi ja tosiaan jos jotakuta v*tuttamaan alkaa yksi jouluKORTTI niin senkun nakkaa roskiin ihan surutta ;D ihan sama mulle!

irma
no juu mä puhuin vain tästä ap:sta. ymmärrän kyl jos sellasta harmittaa joka ei voi saada lapsia mut haluais ja sitten tulee näitä kortteja. tosin sekin on väärin vaan sitten jos lähettäjä tietää saajan lapsensaantimahdollisuuden.. mut hei, tämmösestä asiasta iso haloo!?!? wtf!!?

jethro
aloittajalle..voitko vaihtaa palstaa? tunnelman tappaja, pahailmanlintu, masentaja..
Oletko nyt jostain kateellinen näille, jotka niitä lähettää vai mikä helvetti mättää..
et varmastikaan ole itse äiti tai isä, koska et ymmärrä mitä oma lapsi merkitsee, varsinkin kun se on vauva tai lapsi-iässä

vieras
Kammottava kuva lapsesta tonttulakki päässä? No, ei vielä ole meillä sellaisia. Pitäiskö mun alkaa valittamaan lapsettomalle serkulle, että sori, en haluu nähdä yhtään joulukuvaa sun labbiksen kelleistä ja tonttulakista? Toiset asiat on toisille tärkeitä. Jos koirat on hänelle henki ja elämä niin ei oo tosiaan tullu mieleen, että et viittis ens jouluna ottaa kuvaa vaikka joulutähdestä? Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luksusta-luepa koko ketju--ilmoitettu on
No en jaksanu ku alko ärsyttään ekat viestit jo ihan tarpeeks.

En mä siltikään tajua, miks noista korteista pitää tehdä kauhee numero. Nakkaa suoraan roskikseen ja that's it.

En mäkään ärsyynny mainoksista, vaikka suurin osa on ihan paskaa. Heitän vaan pois.

milla
iram- eiköhän toi nikkikin kerro että on lapseton ja perustelee tätä. Lue ennenkuin kommenoit. Katopa noi otsikot, lapsettomuus, keskenmeno, monikkoperheet...meitä on moneksi. Ehkä on tosiaan parempi ettet lähetä niitä kortteja. Laajenna sekin aika maailmankuvaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
Voi kun te olette suvaitsemattomia. Jos lapseton pyytää ettei heille lähetetä lapsi-kortteja niin miksi lähettää? Eihän siinä pyydetä ettei lähetetä kenellekään. Kyse on nimenomaan siitä että asia on selvitetty. Ja kyllä me osaamme iloitakin mutta lapsettomuus on todella kipeä asia etenkin miehelleni josta tämä johtuu. Sitä on näköjään teidän sananmukaisesti lapsellisten vaikea ymmärtää. Ei kyse ole siitä ettei muilla saa olla ihana amutta en halua hehkutusta siitä postilaatikkoa täyteen. Lisäksi emme vietä joulua emmekä mitään muutakaan uskonnollista juhlaa. Mitäs tykkäisitte kun tulisin käännyttämään teitä hinduismiin, islamiin ateismiin tms?
En sentään ole vaatimassa kirkkoja maan tasalle tmms vaan haluan julistaa oman kotini jouluvapaaksi vyöhykkeeksi ja erityisesti olla ilman em kortteja. Mikä siitä on teiltä pois ja saa teidät noin kuihuksiin?
Eikö elämässänne ole tosiaan mitään muuta mainitsemisen arvoista kuin lapsenne jota sitten pitää hehkuttaa kaiken puuttuvan edestä?
Musta tässä on ristiriita. Ette juhli joulua, joten ette halua LAPSIkortteja. Miksi ette pyydä saman tien, että kukaan ei lähetä teille ollenkaan joulukortteja?

Kyse ei varmaankaan ole itsekkyydestä, vaan yksinkertaisesti siitä, että useimmat meistä lähettää kuitenkin useita kymmeniä kortteja. Voi olla, että ei yksinkertaisesti muista, että yhdelle pitäisi olla erilainen kortti kuin muille...

Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
+ täällä sattuu olemaan erittäin hyvä vertaistukipalsta lapsettomille. Luepa esim lapsettomuus palsta ja sieltä kiukkuketju ja viimeiset sivut. Yllättävän harmillisia nämä lapsikortit.
Ja tämähän on vapaa maa. En aloittanut ketjua vaan toin oman perspektiivini. Näköjään on kortit ärstyttäneet niitäkin joilla on lapsia. Tahtoo vaan olla että jotkut joilla on lapsia ei ymmärrä että maailmassa on muitakin lapsia kuin heidän omansa. Mikä sua risoo? Eiko sulla ihan oikeesti ole mitään muuta kuin ne lapset?
No miksi sä tulet tänne mitäsnyttille itteäsi kiusaamaan. Täälläkin on niitä lasten kuvia :attn:
Mene suoraan sinne lapsettomuusosioon ja pysy siellä niin sinua ei ärsytä niin paljon.
Ja hei, tehän voisitte vaikka mennä jouluksi ulkomaille, ja sillä aikaa joku ystävä käy asunnossanne heittämässä kaikki sellaiset postit veks missä on lasten kuvia yms lelukuvastoja.

memmu
Alkuperäinen kirjoittaja arghhhh:
Koska en ole edes tekemisissä juurikaan heidän kanssa,
en ole lasten kummi,
Itse voisin antaa kummeille, isovanhemmille ja läheisilleni kuvakortin, mutta että kaikille...huoh ja joka joulu...
Me ollaan saatu lasten kuvia ja ne on ihania. Tämän lisäksi on tullut kissoja kuvissa, nekin on kivoja, mutta yksi lapseton pariskunta lähetti meille oman yhteiskuvansa... ymmärrän, että jenkkilässä tämä on normaalia, mutta kyllä se mun mielestä oli vähän hassua. Parhaalle kaverillenikin vitsailin (siis ennen tätä tuttujen yhteiskuvakorttia), että lähetän itsestäni tonttukortin...nauroimme sille makeasti :))

lapseton
Että mieheni sisarukset eivät muista että veli ei voi saada lasta ja on suunnattoman surullinen ja on pyytänyt ettei lähetettäisi näitä lapsikortteja?? Ei ole kyse mistään tusinatutuista joitten välinpitämättömyys on heidän omaa tyhmyyttään. Että terkut vaan sinne Hesa lähiöihin veljelle ja siskolle perheineen. Perille tulivat vaikka mise soitti ja pyysi ettette lähetä. Kiitos huomavaisuudesta vaan kaikille. Maailma on kova. Sympatia on vähissä, joulunakin vaikka kristityiksi itsensä julistavat ihmiset väkipakolla joulua ja lapsiaan tuputtavat. Minä kun luulin että kristityt noudattavat niitä käskyjä joita minäkin moraaliseikoikkojen vuoksi noudatan ja niihin kuului että kohtele lähimmäistäsi kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan. Näin kristikunnan suurena juhlana luulisi että tämä käsky otettaisiin huomioon. Mutta ei, teen niin kuin tykkään ja paskat muista, sopeutukoot. Kiitos ja Hyvää jolua teille. Ehkä te josku ymmärrätte. Syvästi toivon niin.

2 lasta hoidoilla
Heippa lapsikorttien lähettelijät. Miksi ei voi kunnioittaa lapsettoman toivetta? Yllättävän yleistä toi teidän jos ei lapsia niin ei mitään ja haistakaa paska asenne. Itselläni lopulta 2 aarretta mutta ymmärrän että ovat minun aarteeni. Eivät työkaverin eikä serkun kummin kaiman.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
ja se on sitten niiden kavereiden vika kun ette lapsia saa? kannattais toi katkeroituminen hieman jättää vähemmälle. siis oikeesti kun lukee ton, niin ihmettelen että teillä ylipäätänsä on kavereita..
Niin, ja lomakuvat katkeroittavat, kun ei itsellä ole varaa matkustaa montaa kertaa vuodessa .... :whistle:
mua loukkas syvästi kattela kaverin kuvia uudesta paritalostaan face bookissa.vähän hienotunteisuutta kehiin, kiitti! me asutaan vuokralla kerrostalossa... :xmas:

2 lasta hoidoilla
No, meillä on ne 2 lasta ja koira ja 400 neliön merenrantatalo ja tulot puoli miljoonaa vuodessa mutta ei leuhkit näillä kuin korkeintaan anonyymisti. Vaikuttaa siltä että ne joilla ei ole oikein muuta kuin lapset eikä edes henkistä pääomaa kasvattaa lapsia lähettelee niitä kortteja kun ei ole oiken muuta mitä voisi esitellä. Ei taida oikein hehkutus irrota siitä vuokra kaksiosta huonolla alueella?

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lasta hoidoilla:
No, meillä on ne 2 lasta ja koira ja 400 neliön merenrantatalo ja tulot puoli miljoonaa vuodessa mutta ei leuhkit näillä kuin korkeintaan anonyymisti. Vaikuttaa siltä että ne joilla ei ole oikein muuta kuin lapset eikä edes henkistä pääomaa kasvattaa lapsia lähettelee niitä kortteja kun ei ole oiken muuta mitä voisi esitellä. Ei taida oikein hehkutus irrota siitä vuokra kaksiosta huonolla alueella?
:LOL: :LOL: :LOL: kiitti! :LOL: :LOL: :LOL:

2 lasta hoidoilla
Ole hyvä. Näinhän se vaan on. Ja sit joulun jälkeen mietit onko rahaa vuokraan kun kaikki meni niin omat kuin lainatutkin. Meillä oli rakennuksella töissä just niitä. Aina persauki.

Yhteistyössä