Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
"Pikan"
Jos sinulla on ajaessasi autoa sormet tuulettumassa avoimen ikkunan välissä, ÄLÄ päätä että on kylmä ja sulje sitä ikkunaa toisella kädellä ( vas. käden sormet ikkunan välissä, sähkökytkimet oikealla). Jaa jos ikkuna tosiaankin sulkeutuu, ja sormet jäävät puristuksiin, älä yritä nykäistä niitä irti.
 
"vieras"
Tarkista mistä pullosta suihkutat tavaraa päähäsi. Wc -raikastin EI nimittäin toimi hiuslakkana. Tuoksu on kyllä "hyvä" ja kestävä. Eteenkin tätä ei kannata tehdä aamulla työpaikan vessassa, sillä "tuoksu" pysyy mukana puoleen päivään asti...
 
"vieras"
älä pyöräile suu auki pahimpina hyttys/mäkäräiskausina.
älä laita lompakkoa jääkaappiin; ei ne rahat sen kauempaa kuitenkaan (lompakossasi) säily.
jos soitat lääkäriaikaa itsellesi tai lapsellesi, älä unohda ottaa kelakorttia valmiiksi viereesi. voi olla että unohdat sosiaaliturvatunnuksen kun sitä kysytään :D
 
nikitön
älä kaada appelsiinimehua kahvikuppiin, jos alla on kahvia-pahaa

jos miehesi vie lapset ulos, jotta saat levätä migreenin kourissa älä saa loistoideaa keittää tuttipulloja, tutteja ja rintapumpun- tuloksena on vihainen mies ja kauppareissu

älä häpäise ystävääsi kahviossa vetämällä tämän kahvíkuppia kauemmas ja sanomalla[/B] " hui, poppa"

älä naura, jos sinua pissattaa

jos makkarakeittosi maistuu kummalliselta, tarkista ennen itkupotku-raivareita että makkarat ovat keitossa eivätkä lautasella selkäsi takana[/[/B




älä mene tivoliin/huvipuistoon parin terassin ja hesburgerin kautta

älä yritä tiskata kännykkä korvan ja olkapään välissä- seurauksena voi olla kirkaisu, jysähdys ja hätääntyneen ystävän hälyttämät poliisit oven takana




:LOL: tuo kännykkä-juttu :laught:
 
"määmää"
Talviaikaan älä missään nimessä kuvittele "oikaisevasi" pellon poikki vaikka matka olisi linnuntietä lyhyempi.
Ihanaa, joku muukin! Meillä lapset edelleen muistaa, kuinka olivat yksi talvi "saarella" (= puurykelmä pellolla, meidän talon lähellä) isänsä kanssa retkellä ja kuinka "äitikin YRITTI sinne tulla" :D Olin koiran kanssa maantiellä lenkillä ja perhe huiskutteli mua tykönsä, minä sitten vähän oikaisin....loppumatkan kannoin jo koiraakin, joten kuntoilusta kävi!
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
ops!
Vaan lähtipä finnit huulista! :p

Joskus kauan aikaa sitten kun asuttiin vielä kotona, mää käytin veljeni kanssa ties kuinka kauan samaa hammasharjaa. Asia selvisi vasta kun lähdin vkl-reissuun ja otin harjan(i) mukaan :LOL:
Mun kaverin inhottava poikaystävä, josta tämä tekikin exän (silloin nuoruusvuosina), oli sanonut katkerana tietysti lähtiessään eron hetkellä kämpästä, että käytin muuten aina sun hammasharjaaskin *kiusa se on sekin*
 
"määmää"
Alkuperäinen kirjoittaja äitiwaris;26717241:
lyön vetoa, että JOKAINEN äiti on joskus polttanut pullot pohjaan
Minä poltin pelkän veden ennen pulloja :) Ja voisin tietysti lisätä, että:

-jos olet polttanut kuitenkin sen kattilan pohjaan, niin ei kannata heittää sitä ulko-ovesta pihalle tulipalonpelossa, ennenkuin tarkistaa ettei kohdalle osu muovinen pulkka. Kamalan hankala saada roskasäiliöön mahtumaan se pulkka johon on sulanut kattila keskelle kiinni...
 
"määmää"
[QUOTE="tiitu";26640920]Jos olet umpiväsynyt, älä ajattele että ummistat silmäsi IHAN VAIN HETKEKSI.

Etenkään koulussa, oppitunnilla, työpaikan kahvipöydässä, vieraan ihmisen kotona yksin (työtehtävissä) nojatuolissa, julkisessa kulkuneuvossa tai wc:ssä.

Heräät yksin luokasta tai siihen kun opettaja lyö nyrkillä pulpettiin, Heräät yksin kahvipöydästä, kun muut ovat menneet jatkamaan töitä, heräät siitä nojatuolista liian myöhään työt tekemättä, heräät busista jossain kaukana kotoa tai yksin yöllä kuskin poistuttua ja lukittua ovet, heräät sieltä wc:stä johonkin tietämättä mitä miksi koska.

Kaikki nämä on koettu.[/QUOTE]

Nuorena tyttönä olin vähän jet lagissa, torkahdin junassa tietysti ja jäin liian aikaisin junasta pois, kun kuulin kuulutuksen väärin (sanottiin tietysti että seuraavana ...ja kolme pikkuasemaa). Kuulin vain viimeisen ja pinkaisin junasta pihalle. Kiva :) EN ehtinyt takaisin ennen juna lähtöä.
 
[QUOTE="määmää";27406102]Ihanaa, joku muukin! Meillä lapset edelleen muistaa, kuinka olivat yksi talvi "saarella" (= puurykelmä pellolla, meidän talon lähellä) isänsä kanssa retkellä ja kuinka "äitikin YRITTI sinne tulla" :D Olin koiran kanssa maantiellä lenkillä ja perhe huiskutteli mua tykönsä, minä sitten vähän oikaisin....loppumatkan kannoin jo koiraakin, joten kuntoilusta kävi![/QUOTE]

Joo, mulla olisi ollut teitä pitkinkin pitkä matka, mutta pidemmäksi se koitui sen pellon ylityksen myötä. Mikä sai ihmisen lähtemään uppuroimaan umpihankeen, oli vielä pimeää. Näpit jäässä, jalat märkänä ja hiki selässä. Heikotti ja täytyy myöntää että yhtä aikaa itkin ja kirosin itseni alimpaan helvettiin kun yritin päästä etiäpäin. Loppujen lopuksi luovutin, palasin samaa reittiä takaisin ja menin lähimpään taloon pyytämään kyytiä, onneksi sen sain :)
 
Älkää tehkö näin: Liikkuvan poliisin tavoitettua autoilijan kävi ilmi, että tämä oli lähtenyt liikenteeseen puhdistamatta jäistä tuulilasia. Kun aurinko oli paistanut kohtisuoraan, näkyvyys oli hävinnyt lähes tyystin. Kaikesta huolimatta kuljettaja oli jatkanut matkaansa.

"Nainen törmäili, koska ei nähnyt tuulilasin läpi - jatkoi vain matkaa
26.10.2012 7:29 - päivitetty 9:34

Poliisi pysäytti autoilijan matkan torstaiaamuna Rovaniemellä sen jälkeen, kun tämä oli törmäillyt aikansa maantietä reunustaviin kaiteisiin.

Poliisi oli saanut Korkalovaarantieltä ilmoituksen henkilöautosta, joka kulki kaupungin keskustaa kohti kiemurrellen ja törmäillen kaiteisiin. Metallikaide ehti saada ainakin kolme iskua.

Liikkuvan poliisin tavoitettua autoilijan kävi ilmi, että tämä oli lähtenyt liikenteeseen puhdistamatta jäistä tuulilasia. Kun aurinko oli paistanut kohtisuoraan, näkyvyys oli hävinnyt lähes tyystin. Kaikesta huolimatta kuljettaja oli jatkanut matkaansa.

26-vuotiasta naista epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja vakavasta piittaamattomuudesta. Poliisi määräsi hänet ajokieltoon. Alkoholilla ei ollut osuutta tapahtumiin."


Nainen törmäili, koska ei nähnyt tuulilasin läpi - jatkoi vain matkaa - Kotimaa - ESS.fi
 
Älkää tehkö näin: Liikkuvan poliisin tavoitettua autoilijan kävi ilmi, että tämä oli lähtenyt liikenteeseen puhdistamatta jäistä tuulilasia. Kun aurinko oli paistanut kohtisuoraan, näkyvyys oli hävinnyt lähes tyystin. Kaikesta huolimatta kuljettaja oli jatkanut matkaansa.

"Nainen törmäili, koska ei nähnyt tuulilasin läpi - jatkoi vain matkaa
26.10.2012 7:29 - päivitetty 9:34

Poliisi pysäytti autoilijan matkan torstaiaamuna Rovaniemellä sen jälkeen, kun tämä oli törmäillyt aikansa maantietä reunustaviin kaiteisiin.

Poliisi oli saanut Korkalovaarantieltä ilmoituksen henkilöautosta, joka kulki kaupungin keskustaa kohti kiemurrellen ja törmäillen kaiteisiin. Metallikaide ehti saada ainakin kolme iskua.

Liikkuvan poliisin tavoitettua autoilijan kävi ilmi, että tämä oli lähtenyt liikenteeseen puhdistamatta jäistä tuulilasia. Kun aurinko oli paistanut kohtisuoraan, näkyvyys oli hävinnyt lähes tyystin. Kaikesta huolimatta kuljettaja oli jatkanut matkaansa.

26-vuotiasta naista epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja vakavasta piittaamattomuudesta. Poliisi määräsi hänet ajokieltoon. Alkoholilla ei ollut osuutta tapahtumiin."


Nainen törmäili, koska ei nähnyt tuulilasin läpi - jatkoi vain matkaa - Kotimaa - ESS.fi
Ei saakeli :LOL:
 
Älä yritä avata auton kaukoavaimella työpaikan pukuhuoneen ovea, tai työpaikan sähköisellä kulkulätkällä kotiovea, tai kotiavaimella pyöränlukkoa...
Kaikki kokeiltu. Saman päivän aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä