Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26830549:Kun lähinäkösi on alkanut heikentyä, lentoyhtiö on hukannut kaikki matkatavarasi ja yöllä juuri ennen kaupan sulkeutumista vieraassa maassa ostat itsellesi hammastahnaa, kysy edes myyjältä, mitä tuubi sisältää. Pelkkä sana "Dent" ei tarkoita hammastahnaa. *nimimerkillä Tekohampaiden kiinnitysliimalla hampaansa yhteen liimannut*
Mä käytin parin päivän ajan jotain teinin finnipuikkoa huulirasvana ja ihmettelin, että on muuten tosi huonoa huulirasvaa, kun huulet tuntui vaan kuivuvan lisää.
Kerran töissä yks rouva pyysi mua lukemaan että mitä on pikku tuubissa jonka tytär toi. Luin sitten että valkaisevaa hammastahnaa. Mummo siihen että niin hän kans laitettuaan tuumas että ei se tainnutkaan olla se uusi silmänympärysvoide
Vaan lähtipä finnit huulista!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26830563:Mä käytin parin päivän ajan jotain teinin finnipuikkoa huulirasvana ja ihmettelin, että on muuten tosi huonoa huulirasvaa, kun huulet tuntui vaan kuivuvan lisää.
Mun kuopus pesi aikoinaan ihan innoissaan meidän nyt jo edesmenneen koiran hampaat. Kunnes yks päivä selvisi, että se käytti siihen aina isosiskonsa hammasharjaaVaan lähtipä finnit huulista!
Joskus kauan aikaa sitten kun asuttiin vielä kotona, mää käytin veljeni kanssa ties kuinka kauan samaa hammasharjaa. Asia selvisi vasta kun lähdin vkl-reissuun ja otin harjan(i) mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26830571:Mun kuopus pesi aikoinaan ihan innoissaan meidän nyt jo edesmenneen koiran hampaat. Kunnes yks päivä selvisi, että se käytti siihen aina isosiskonsa hammasharjaa
Kakkospesä on mm. päiväkoti Ikaalisissa.Nygårdi laileskelee klamydian veskun kanssa että edes kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä..
Siis... Mä en tajunnut tätä?Kun olet puunannut talon joulu siivouksen valmiiksi ja pyyhkinyt lattiat isohkolla froteepyyhkeellä, kannattaa se ottaa pois ennen kuin kaataa pesuämpärin vedet viemäristä alas, sillää pyyhe huuhtoutuu kätevästi veden mukana. Älä tee tätä etenkään, jos et ole omassa kotonasi. Oli jännä joulu kun mietin milloin putket menevät tukkoon. Eivät ole vielä menneet.
Se pyyhe oli soikossa, kun siitä kaadettiin vedet viemäriin, ilmeisesti vessanpyttyyn. Pyyhe lumpsahti pyttyyn myös ja huuhtoutui sen pois kaadetun veden mukana putkistoon.Siis... Mä en tajunnut tätä?
mä laitoin hammasharjaan halkeileville kantapäille tarkoitettua voidetta, yäk hyiÄlä pese hampaitasi katsomatta että tahna on varmasti tahnaa. Bepanthen ei toimi kovin hyvin tähän tarkoitukseen!
Joo sen yläosan joutuu riipiin päältään, ja sitten on suuri riski paskantaa huppuunAlkuperäinen kirjoittaja pilkkijä;26840906:Älä pue pilkille lähtiessäsi yllesi hupullista pilkkihaalaria, jos on todennäköistä, että joudut reissun aikana käymään kyykkypaskalla.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkkijä;26840906:Älä pue pilkille lähtiessäsi yllesi hupullista pilkkihaalaria, jos on todennäköistä, että joudut reissun aikana käymään kyykkypaskalla.