Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Kun lähinäkösi on alkanut heikentyä, lentoyhtiö on hukannut kaikki matkatavarasi ja yöllä juuri ennen kaupan sulkeutumista vieraassa maassa ostat itsellesi hammastahnaa, kysy edes myyjältä, mitä tuubi sisältää. Pelkkä sana "Dent" ei tarkoita hammastahnaa. *nimimerkillä Tekohampaiden kiinnitysliimalla hampaansa yhteen liimannut*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26830549:
Kun lähinäkösi on alkanut heikentyä, lentoyhtiö on hukannut kaikki matkatavarasi ja yöllä juuri ennen kaupan sulkeutumista vieraassa maassa ostat itsellesi hammastahnaa, kysy edes myyjältä, mitä tuubi sisältää. Pelkkä sana "Dent" ei tarkoita hammastahnaa. *nimimerkillä Tekohampaiden kiinnitysliimalla hampaansa yhteen liimannut*
:LOL:

Kerran töissä yks rouva pyysi mua lukemaan että mitä on pikku tuubissa jonka tytär toi. Luin sitten että valkaisevaa hammastahnaa. Mummo siihen että niin hän kans laitettuaan tuumas että ei se tainnutkaan olla se uusi silmänympärysvoide :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Keittiönoita
:LOL:

Kerran töissä yks rouva pyysi mua lukemaan että mitä on pikku tuubissa jonka tytär toi. Luin sitten että valkaisevaa hammastahnaa. Mummo siihen että niin hän kans laitettuaan tuumas että ei se tainnutkaan olla se uusi silmänympärysvoide :whistle:
Mä käytin parin päivän ajan jotain teinin finnipuikkoa huulirasvana ja ihmettelin, että on muuten tosi huonoa huulirasvaa, kun huulet tuntui vaan kuivuvan lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26830563:
Mä käytin parin päivän ajan jotain teinin finnipuikkoa huulirasvana ja ihmettelin, että on muuten tosi huonoa huulirasvaa, kun huulet tuntui vaan kuivuvan lisää.
Vaan lähtipä finnit huulista! :p

Joskus kauan aikaa sitten kun asuttiin vielä kotona, mää käytin veljeni kanssa ties kuinka kauan samaa hammasharjaa. Asia selvisi vasta kun lähdin vkl-reissuun ja otin harjan(i) mukaan :LOL:
 
Keittiönoita
Vaan lähtipä finnit huulista! :p

Joskus kauan aikaa sitten kun asuttiin vielä kotona, mää käytin veljeni kanssa ties kuinka kauan samaa hammasharjaa. Asia selvisi vasta kun lähdin vkl-reissuun ja otin harjan(i) mukaan :LOL:
Mun kuopus pesi aikoinaan ihan innoissaan meidän nyt jo edesmenneen koiran hampaat. Kunnes yks päivä selvisi, että se käytti siihen aina isosiskonsa hammasharjaa :D
 
....
Vaikka luulisit olevasi töissä yksin, niin edes läpällä ei kannata alkaa laulamaan ääneen:
"I don't want
anybody else
when I think about you
I touch myself..."

Siis tätä biisiä:
http://www.youtube.com/watch?v=wv-34w8kGPM

Kohta joku on kuitenkin selkäsi takana. :ashamed:
 
Kun olet puunannut talon joulu siivouksen valmiiksi ja pyyhkinyt lattiat isohkolla froteepyyhkeellä, kannattaa se ottaa pois ennen kuin kaataa pesuämpärin vedet viemäristä alas, sillää pyyhe huuhtoutuu kätevästi veden mukana. Älä tee tätä etenkään, jos et ole omassa kotonasi. Oli jännä joulu kun mietin milloin putket menevät tukkoon. Eivät ole vielä menneet.
Siis... Mä en tajunnut tätä?
 
"Sirkkeli"
Ei kannata kylppärissä ottaa ihan mitä pyyhettä tahansa omaan käyttöön. Oma tytär kuivasi naamansa vauvan pyllypyyhkeeseen...

Ja se pää kannattaa tosiaan ottaa kaapista pois ennen kuin sulkee sen oven...
 
[QUOTE="hop";26837214]Se pyyhe oli soikossa, kun siitä kaadettiin vedet viemäriin, ilmeisesti vessanpyttyyn. Pyyhe lumpsahti pyttyyn myös ja huuhtoutui sen pois kaadetun veden mukana putkistoon.

Siinä on ollut kiva tosiaan odotella, tukkeutuuko putki.[/QUOTE]

Okei.. no pöntön mä olisin ymmärtänyt, mutta viemäriä en tajunnut, kun ajattelin lavuaarin viemäriä tms.
 
Tästä tuli mieleen kun aikoinaan käytiin Saimaan selällä pilkillä. Pakkasta oli -28 astetta ja unohdin kunnolliset hanskat kotiin. Ajattelin et kait tää reissu menee. Näpit oli niin tunnottomat että olivat melkein siniset. Ja oli vielä hirveä tuuli..

Alkuperäinen kirjoittaja pilkkijä;26840906:
Älä pue pilkille lähtiessäsi yllesi hupullista pilkkihaalaria, jos on todennäköistä, että joudut reissun aikana käymään kyykkypaskalla.
 
"noh"
Kun olet vaihtanut vauvan kakkavaipan älä sen jälkeen päätä mennä pyyhkimään meikkejä pois. Ja kun olet vessassa etkä muista ottaneesi meikin poistoon tarkoitettua kosteuspyyhettä, mutta silti se siinä kädessä on niin älä ala pyyhkiä kasvojasi silmät kiinni. Kun avaat silmät on sinulla hieno kakkanaamio naamassasi.. Se ei varmasti saa ihoasi hehkumaan..
 

Yhteistyössä