Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
"Siru"
Mun mies nauroi, kun kerroin, että laitan aina vessanoven kiinni, vaikka olisin yksin kotona. Yhtenä aamuna oikein ajatuksella jätin oven selälleen. Kun sain asiani hoidettua ja nousin pytyltä, huomasin, että ulko-oven päällä olevasta ikkunasta näkyi hämmentynyt remonttimies. Vessan ovi on siis eteisessä ulko-ovea vastapäätä ja mies oli korjaamassa oven lippaa nosturin kanssa. Ja mulla muuten kämppä pimeänä ja vaan vessassa valo. Kyllä hävetti ja sen jälkeen olen taas sulkenut ovet tiukasti perässäni.
 
"hjkl"
[QUOTE="Siru";26632306]Mun mies nauroi, kun kerroin, että laitan aina vessanoven kiinni, vaikka olisin yksin kotona. Yhtenä aamuna oikein ajatuksella jätin oven selälleen. Kun sain asiani hoidettua ja nousin pytyltä, huomasin, että ulko-oven päällä olevasta ikkunasta näkyi hämmentynyt remonttimies. Vessan ovi on siis eteisessä ulko-ovea vastapäätä ja mies oli korjaamassa oven lippaa nosturin kanssa. Ja mulla muuten kämppä pimeänä ja vaan vessassa valo. Kyllä hävetti ja sen jälkeen olen taas sulkenut ovet tiukasti perässäni.[/QUOTE]

Mä laitan paitsi kiinni, myös lukkoon. Tapa jäänyt lapsuudesta. Nyt on pitänyt alkaa joustaa, kun vauva seuraa jatkuvasti.
 
[QUOTE="Siru";26632306]Mun mies nauroi, kun kerroin, että laitan aina vessanoven kiinni, vaikka olisin yksin kotona. Yhtenä aamuna oikein ajatuksella jätin oven selälleen. Kun sain asiani hoidettua ja nousin pytyltä, huomasin, että ulko-oven päällä olevasta ikkunasta näkyi hämmentynyt remonttimies. Vessan ovi on siis eteisessä ulko-ovea vastapäätä ja mies oli korjaamassa oven lippaa nosturin kanssa. Ja mulla muuten kämppä pimeänä ja vaan vessassa valo. Kyllä hävetti ja sen jälkeen olen taas sulkenut ovet tiukasti perässäni.[/QUOTE]

A-P-U-A :LOL: :LOL: :LOL:
 
älälä
Älä ala heijaamaan olematonta lasta muka-kantoliinassa, kun pysähdyt yksin ollessasi suojatien liikennevaloihin keskellä kiireisintä ruuhka-aikaa. Tulee aika pitkiä katseita, kun alkaa silleen sydämen sykkeen tahdissa hömpsyttää puolelta toiselle.
Jatkoa sarjaan: Näytät vähemmän avohoidokilta, jos ilman lasta liikkuessasi pystyt seisomaan hetken paikallasi ilman, että kävelet koko ajan pientä kahdeksikkoa polvet letkeinä. Näyteikkunatkin näkee paremmin ilman että hytkyy sivuaskelilla ikkunan laidasta toiseen. Samalla voi lasista peilaamalla todeta, että kotonahan se vauva on tällä kertaa.
 
Harmaja
Muista pukea hame päälle kun olet lähdössä pyöräillen illanviettoon mustissa sukkahousuissa.
Muista myös, että korkokengissä on vaikea polkea ylämäkeen ja varsinkin jos joudut polkemaan seisooltaan mäen ylös. Ei tunnu kivalta kun se jalka lipsahtaakin polkimelta ja ...
Älä ravista tuttipulloa jos LUULET laittaneesi siihen jo korkkiosan paikoilleen, suosittelen lämpimästi tarkistamista sillä maito pitkin keitiötä ja kasvoja ei oo kiva keskellä yötä nälkäinen lapsi kainalossa.
Älä jätä 3v ja vauvaa kahdestaan hetkeksikään. Vauvalla saattaa olla huonolla tuurilla uusi kampaus.
Älä käytä kanelia jauhelihamausteen sijaan. Sama myös toisin päin.
Älä pudota savuketta lonkerotölkin jämiin koska et luultavasti muista tehneesi niin ja päätät juoda sen viimeisenkin tilkan pohjalta.
Älä yritä syödä kokonaista dallaspitkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Myry vaan
5366
Älä yritä niellä Pore Panadol särkylääkettä syljen kanssa, jos oot tilanteessa, jossa tarvit särkylääkettä ja toi on ainoa vaihtoehto mutta juomaa ei ole tarjolla.. :X
Ja näkkileipää tai sipsiä ei kannata syödä sängyssä.

Ja rotta- tai hamsterihäkin päälle ei kannata jättää tärkeitä papereita lojumaan, otukset silppuaa ne pesätarpeikseen sekunnissa.
 
"vieras"
Älä oksenna humalassa yöbussiin, jos olet lukiolainen, ja elämää suurempi ihastuksesi istuu samassa bussissa muutamaa penkkiriviä taaempana.
:(
Äläkä missään nimessä tee samaa pikkupaikkakunnalla (kuski paikkakuntalainen), jossa kaikki tuntee kaikki... Tieto on salamannopeasti myös vanhemmillasi ja saat kuulla asiasta (siivouslaskusta) noin parikymmentä vuotta jälkeenpäin. Kun luulit päässeesi kuin koira veräjästä aikoinaan ;).
 
Nooh...
Älä pure Burana Capsia.

Älä myökään lämmitä lasisessa uunivuoassa olevaa makaronilaatikkoa lieden levyllä.

Jos pakastemansikat pitää saada sulatettua nopeasti, et saa parasta tulosta sulattamalla ne paistinpannussa. Jos kuitenkin päätät tehdä niin, älä nuolaise kuumaa pannua!
 
hieno pamaus
[QUOTE="vieras";26632192]Siis mikä tää kananmunan lämmitysjuttu on? Mihin tarvitaan tai voi edes haluta lämmintä kananmunaa??? Kun ei o vaan 1 tai 2 tästä raportoinutta =0[/QUOTE]

No lämmin kananmuna maistuu paremmalle kuin kylmä :) Oli jäänyt yli yksi keitetty muna ja päätinpä lämmittää sen. Ja just sillä sekunnilla pamahti aika isosti kun muistin jossain kuulleeni/nähneeni ettei keitettyä munaa saa laittaa mikroon kuorineen :D

Kokeilee ken uskaltaa!
 
5366
Laitoin jo tänne äsken juttuja, mutta vielä muistui mieleen yksi.

Asun kerrostalossa, tuli ilmoitus että molemmista rapuista, jokaiselta asukkaalta vaihdetaan yksi ikkuna ja yksi poistetaan kokonaan. Olivat myös pistäneet arvioidut ajat siitä milloin minkäkin asunnon kohdalla rempataan, mutta tuon päivämääränhän minä unohdin. Noh, oli kuuma kesäyö ja menin nukkumaan pelkät alkkarit jalassa, muuten siis vailla rihman kiertämää. Unissani olin vielä potkinut peitonkin pois. Kun aamulla heräsin, sänkyä vastapäätä oleva ikkuna oli revitty paikoiltaan ja remontti oli täydessä vauhdissa, minun nukuttua ties miten kauan alasti remppamiesten silmien alla...
 
"lyyli"
Ennen kuin soitat kodinkoneliikkeeseen ja haukut rikkinäisen telkkarin niin tarkista että antennijohto on seinässä.

Älä koskaan aja pyörällä hame päällä, ilman alushousuja..etenkään mäkeä alas jolloin hame saattaa nousta korviin.
 
"hop"
Laitoin jo tänne äsken juttuja, mutta vielä muistui mieleen yksi.

Asun kerrostalossa, tuli ilmoitus että molemmista rapuista, jokaiselta asukkaalta vaihdetaan yksi ikkuna ja yksi poistetaan kokonaan. Olivat myös pistäneet arvioidut ajat siitä milloin minkäkin asunnon kohdalla rempataan, mutta tuon päivämääränhän minä unohdin. Noh, oli kuuma kesäyö ja menin nukkumaan pelkät alkkarit jalassa, muuten siis vailla rihman kiertämää. Unissani olin vielä potkinut peitonkin pois. Kun aamulla heräsin, sänkyä vastapäätä oleva ikkuna oli revitty paikoiltaan ja remontti oli täydessä vauhdissa, minun nukuttua ties miten kauan alasti remppamiesten silmien alla...
Oletko ajatellut herätä mahdolliseen palohälyttimen sointiin, jos et (muka) herää remonttiääniin?
 
5366
[QUOTE="hop";26632513]Oletko ajatellut herätä mahdolliseen palohälyttimen sointiin, jos et (muka) herää remonttiääniin?[/QUOTE]

Olivat tehneet aiemmin remonttia A-rapun alueella (asun B:ssä) ja muissa B-rapun alempana olleissa ikkunoissa ja olin jo aika lailla ehtinyt tottua moiseen metakkaan. Olen nimittäin varsin sikeäunista sorttia. Palohälytin/herätyskellon piippaus/muu kimeä ääni kyllä herättää hetkessä...
 
helosanvoide ja kylmägeeli on samanvärisissä tuubeissa.
helosan on hyvä rikki niistetyille sieraimille, mutta unisena kannattaa tarkastaa kumpaa salvaa nokkaansa laittaa. kylmägeeli puhki niistettyyn sieraimeen saa melkeen kiipeemään seinille. :D
 
  • Tykkää
Reactions: kukkumee
tupari
Jos sinulla on ns. puhelinkammo ja sinun pitää harjoitella puhelua ennen soittamista, ole tarkkana miten vastaat soivaan puhelimeen. Ei kannata vastata, että " Niemisen Ulla tässä päivää, haluaisin varata ajan gynekologille." Onneksi soittaja oli hyvä ystävä.

Jos avaat kaksiovisen jääkaapin alaovea, ole tarkkana kummasta rivasta otat kiinni. Varsinkin, jos kumarrat samalla valmiiksi alapäin. Yläkaapin rivan kulman kiskaiseminen otsaan sattuu.

Ei kannata juosta silmät kiinni tuntemattomalla pihalla, voi tulla vaikka mattoteline (rautainen) vastaan...

Jos puhtaat pikkarit loppuu. älä silti lähde kouluun ilman alkkareita. Housut voivat revetä haaroista.
 

Yhteistyössä