Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
Älä jätä oikeen käden sormea (kuskin oven) ikkunan väliin autossa, kun ite ajat sitä... En edelleenkään tajua, miten onnistuin tässä... Olin joskus muutama vuos sitten, kun vielä poltin, tulossa yöllä töistä, ja olin heittämässä oikealla kädellä tupakkaa ulos kuskin sivuikkunasta ulos. Samaan aikaan laitoin nappulasta ikkunaa jo kiinni, ja sormi jäi väliin... Onneks ei tullut autoja vastaan :p
 
"Minttu"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26629445:
lissää:


en suosittele ajamaan kirkon portaita pyörällä alas ja vielä vähemmän avaamaan siiderpulloa,
kun istut pyörän tarakalla (ja pyörä siis liikkuu jonkun ohjaamana).
vaateostoksilla suosittelen tarkistamaan, että sinulla on takin alla paita kun poistut sovituskopista
ajoit siis kirkon portaita alas ja avasit siideripulloa? :D
 
"zzzzz"
jos jouluvalot ripustettuasi huomaat sen yhden palaneen, joka pitää vaihtaa, mutta on niin kovin tiukassa, että ei lähde, kuin hampailla nykäisemällä, kannattaa ottaa ensin irti verkkovirrasta koko valosarja...auuuttss
 
  • Tykkää
Reactions: JuiceFani
"vieras"
Älä unohda pestä käsiäsi levitettyäsi itseruskettavaa.

Älä lämmitä kuorimatonta keitettyä kananmunaa mikrossa.

Älä anna lapsen kokeilla tuota cokis-mentos-hommaa ja varsinkaan lasipullolla johon se mentos ei mahdu kunnolla sisään. Voipi tulla tikkausreissu päivystyksen kautta.
 
Älä saa päähäsi loistavaa ajatusta, että koristelenpa joulukuusen keskellä lattiaa, kun se on niin paljon helpompaa kuin nurkassa koristelu. Kyseessä oli muovinen joulukuusi ja nostin sen reippaana tyttönä paikoilleen. Muuten hyvä, mutta alaosa kuusesta jäi paikoilleen ja mulla oli se lasipalloin koristeltu keskiosa + latva kädessäni. Muut nauroivat maha kippurassa, kun yritin tasapainoilla sen pirskatin kuusen kanssa. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: JuiceFani

Yhteistyössä