Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jjj";26631923]Älä pyöräillessäsi huutele kovaäänisesti takana (pyöränistuimessa) istuvalle lapsellesi esim. "nyt tulee töyssy, POMPS!" tai "iso kuorma-auto tulee!" tai "vihreä valo, SAA MENNÄ" yms..
Voi olla että oletkin sillä kerralla yksin pyöräilemässä.[/QUOTE]

:LOL: Niinpä...
 
"pippuriina"
[QUOTE="jjj";26631923]Älä pyöräillessäsi huutele kovaäänisesti takana (pyöränistuimessa) istuvalle lapsellesi esim. "nyt tulee töyssy, POMPS!" tai "iso kuorma-auto tulee!" tai "vihreä valo, SAA MENNÄ" yms..
Voi olla että oletkin sillä kerralla yksin pyöräilemässä.[/QUOTE]

:D :D
 
Älä poistu kaupasta maksettuasi ostokset. Laita ostokset kassiin ja ota ne mukaan.
Mulle kävi viime kesänä just tälleen.
Kassana oli erittäin hyvännäköinen nuori mies ja olin jo valmiiksi ihan paniikissa, mut sit se rupes vielä jutteleen siinä ja mähän menin sit ihan paniikkiin ja änkytin siinä vaan jotain ja kun tajusin oman käytökseni mä sain hirveen häpeähepulin ja ryntäsin täysiä ulos kaupasta.
Jonku matkaa kuljettuani aloin miettiin et missäs helvetissä ne mun ostokset on ja muistin sit et enhän mä ees pakannu niitä, ne jäi sinne kassalle läjään vaan kaikki.
Noh, sit mä menin takaisin kauppaan ja jo ovelta myyjäpoika huomasi mut ja virnisteli huvittuneena kun mä nolona sössötin jotain jääneistä ostoksista.
Sanoi vielä, että oli meinannut lähteä mun perään mutta lähdin niin nopeeta ettei ehtinyt. :D
Pikapikaa pakkasin ostokset ja ryntäsin pois kaupasta. Hävetti niin maan vietävästi. :D
 
Donatella
Mulle kävi viime kesänä just tälleen.
Kassana oli erittäin hyvännäköinen nuori mies ja olin jo valmiiksi ihan paniikissa, mut sit se rupes vielä jutteleen siinä ja mähän menin sit ihan paniikkiin ja änkytin siinä vaan jotain ja kun tajusin oman käytökseni mä sain hirveen häpeähepulin ja ryntäsin täysiä ulos kaupasta.
Jonku matkaa kuljettuani aloin miettiin et missäs helvetissä ne mun ostokset on ja muistin sit et enhän mä ees pakannu niitä, ne jäi sinne kassalle läjään vaan kaikki.
Noh, sit mä menin takaisin kauppaan ja jo ovelta myyjäpoika huomasi mut ja virnisteli huvittuneena kun mä nolona sössötin jotain jääneistä ostoksista.
Sanoi vielä, että oli meinannut lähteä mun perään mutta lähdin niin nopeeta ettei ehtinyt. :D
Pikapikaa pakkasin ostokset ja ryntäsin pois kaupasta. Hävetti niin maan vietävästi. :D
:LOL:

Kuvittelin mielessäni tämän tapahtumaketjun!
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"
Ei kannata suuttua isoveljen ja kaverinsa käytännön pilasta siten, että 'putsaa' niiden kevareiden satulat sellaisella puhdistusaineella, joka liukastaa pinnat. Tämän jälkeen ei ehdottomasti kannata suostua lähtemään iltaiselle ajelulle samaisten kevareiden kyydissä. Ottaen huomioon, että ne on sellaisia, joissa ei ole takana mitään mistä pitää kiinni. Jarruttaessa koko massa sitten jysähtää päin tankkia... Kannattaa vaan valitella väsymystä ja pyytää kyytiä kotiin ja pysytellä kaverin kanssa pois näkyvistä loppuilta ja seuraava päiväkin mieluusti.
 
"hups"
[QUOTE="vieras";26630730]Älä tankkauksen jälkeen ala rassaamaan kilometrimittaria nollille samalla, ku käännät rattia. Älä ainakaan yritä nollata mittaria kätevästi siitä ratin reiästä. Siinä vääntyy käsi ja oja senku lähenee...

joo, tää on ehdoton ei...
 
tartsika
Jos asut rivitalossa tms, jossa avointa tilaa (näkee läpi asunnon),niin ÄLÄ käy paskalla vessan ovi auki ja nouse vielä seisomaan, kun pyyhit perseen (=aivojumi?)..naapurin nuorimies saattaa olla omalla pihallaan ja juuri silloin katsoa suuntaasi. Herranjumala, että hävetti. :ashamed:
Mä tein talvella noin kun koitin samalla kattoa mitä poika täällä touhuaa, ajattelin vielä että ei tosta aidan läpi kukaan nää. Paitsi se mies joka aurasi lumia traktorilla, sieltä hytistä näytti olevan melko hyvä katselukorkeus :LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: bud
joo-o
- Älä maista sauvasekoittimesta hillon makua, tai jos on pakko maistaa niin ota töpseli ensiksi pois seinästä. (Mummelin huulet ja kieli palasina)

- Autotallissa puuhaillessa älä pidä vesipulloasi ja tärpättipulloa vierekkäin. Saatat vahingossa ottaa janoosi ison kulauksen tärpättiä veden sijasta.

- Älä laita hapankorppua leivänpaahtimeen. Syttyy palamaan...
 
"harmaana"
Älä koskaan mene pimeällä kyykypissalle keskelle juhlapaikan pihaa puun juurelle. Joku saattaa olla juuri lähtemässä autolla ja jäät kivasti valokeilaan...

Ei kannata laittaa kiireessä ruokaa mikroon lämpiämään jos astia on ollut peitettynä kattilan kannella..
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella
"Riksu"
[QUOTE="jjj";26631923]Älä pyöräillessäsi huutele kovaäänisesti takana (pyöränistuimessa) istuvalle lapsellesi esim. "nyt tulee töyssy, POMPS!" tai "iso kuorma-auto tulee!" tai "vihreä valo, SAA MENNÄ" yms..
Voi olla että oletkin sillä kerralla yksin pyöräilemässä.[/QUOTE]

:D
Mä kerran tartuin työkaveria hihasta ja huudahdin yli-innostuneella äänellä "Kato, piipaa-auto!"
 
"veeras"
Kun ajat pyörällä talviaikaan, ei kannata koittaa puhdistaa etulokasuojaa lumesta jalallasi potkaisten, varsinkaan jos ajat pyörällä kovaa vauhtia...
nimimerkillä vauhdissa jalka pinnojen väliin
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26631684]Älä unohda pestä käsiäsi levitettyäsi itseruskettavaa.

Älä lämmitä kuorimatonta keitettyä kananmunaa mikrossa.

Älä anna lapsen kokeilla tuota cokis-mentos-hommaa ja varsinkaan lasipullolla johon se mentos ei mahdu kunnolla sisään. Voipi tulla tikkausreissu päivystyksen kautta.[/QUOTE]

Siis mikä tää kananmunan lämmitysjuttu on? Mihin tarvitaan tai voi edes haluta lämmintä kananmunaa??? Kun ei o vaan 1 tai 2 tästä raportoinutta =0
 
"auts"
Älä laita syylendiä (syylän poistoaine) kantapäähän, niin että toinen jalka toisen reiden päällä. On aika ikävää kun muurahaishappoa tippuu "terveelle iholle" , on melko kivuliasta ja vielä kahden viikonkin päästä jäljet reidessä...
 
älälä
[QUOTE="vieras";26632192]Siis mikä tää kananmunan lämmitysjuttu on? Mihin tarvitaan tai voi edes haluta lämmintä kananmunaa??? Kun ei o vaan 1 tai 2 tästä raportoinutta =0[/QUOTE]

Mä pistin munan mikroon 15 min. ennen kun istuin alas lukemaan tätä ketjua, hiemanko ironista:D. Syynä oli se, että keitin munaa liian vähän, enkä halunnut pinaattikeittoon löysää keltuaista. Siispä loisto-oivallus "loppukypsennän tän mikrossa" ja pang!
 
  • Tykkää
Reactions: Kumikameli ja tada
"plop"
Tykkään oleilla alasti suihkun jälkeen. Talvella hain keittiöstä syötävää ja ajattelin, ettei tiellä mahdollisesti olevat ulkoilijat minua näe, koska sisällä on pimeää ja ulkoilijat ovat valoisammassa katuvalojen ansiosta. En siis edes pyyhettä laittanut suojakseni.
Tällä tavalla varustautuneena ei kannata avata ikkunan vieressä sijaitsevaa jääkaappia, seisoen itse ikkunan edessä...
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Tuosta lapsi pyöränistuimessa jutusta tuli mieleen:

Älä ala kauppajonossa tuudittamaan ostoskärryä - maito ja makkara eivät kuitenkaan nukahda.

Älä ala heijaamaan olematonta lasta muka-kantoliinassa, kun pysähdyt yksin ollessasi suojatien liikennevaloihin keskellä kiireisintä ruuhka-aikaa. Tulee aika pitkiä katseita, kun alkaa silleen sydämen sykkeen tahdissa hömpsyttää puolelta toiselle.
 

Yhteistyössä