Äitiystävien puute

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
mitä kivaa vois tehä äidit + vauvat. en ite keksi mitään kuin vaunuilun. alkaa tylsistyttää....
Pitääkö sitä aina niin tehdä kaikkea, eikö voi vain möllöttää toisen luona ja olla, höpötellä ei se sen kummempaa tarvi.
Juuri näin ja mä ainakin kaipaan sellaista ystävää jolle voi soittaa jos alkaa asiat ottamaan päähän
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
mitä kivaa vois tehä äidit + vauvat. en ite keksi mitään kuin vaunuilun. alkaa tylsistyttää....
Pitääkö sitä aina niin tehdä kaikkea, eikö voi vain möllöttää toisen luona ja olla, höpötellä ei se sen kummempaa tarvi.
Juuri näin ja mä ainakin kaipaan sellaista ystävää jolle voi soittaa jos alkaa asiat ottamaan päähän
Samoin! Olis niin hienoo että olis joku ystävä jolle vois rimpauttaa kun kaikki seinät kaatuu niskaan ryminällä ja lapsikin vaan karjuu...semmosina päivinä sitä tosiaan kaipaa ystävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
mitä kivaa vois tehä äidit + vauvat. en ite keksi mitään kuin vaunuilun. alkaa tylsistyttää....
Pitääkö sitä aina niin tehdä kaikkea, eikö voi vain möllöttää toisen luona ja olla, höpötellä ei se sen kummempaa tarvi.
Juuri näin ja mä ainakin kaipaan sellaista ystävää jolle voi soittaa jos alkaa asiat ottamaan päähän
Samoin! Olis niin hienoo että olis joku ystävä jolle vois rimpauttaa kun kaikki seinät kaatuu niskaan ryminällä ja lapsikin vaan karjuu...semmosina päivinä sitä tosiaan kaipaa ystävää.
Oot niin oikeassa =)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja mä en tajuu:
Miksi pitää olla ÄITIystäviä? Mulle ainakin riittää ihan ne normaalit ystävät..
Joillakin ei oo oikeen niitäkään.. :/
Ja toisaalta, lapseton kaveri ei välttämättä ymmärrä millaista lapsiperheen elämä on.
 
laaui
Alkuperäinen kirjoittaja mä en tajuu:
Miksi pitää olla ÄITIystäviä? Mulle ainakin riittää ihan ne normaalit ystävät..

No ehkä siksi koska lapseton ei voi ymmärtää sitä kun äiti selittää ettei ole saanut nukuttua yöllä yhtään koska lapsi tekee hampaita ja kitisee ja vikisee ympäri vuorokauden jadajadajada. Näitä asioita ei ymmärrä lapseton ihminen.

 
Tinii harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mä en tajuu:
Miksi pitää olla ÄITIystäviä? Mulle ainakin riittää ihan ne normaalit ystävät..
kaikki ns. Normaalit ystävät ovat töissä tai koulussa ja elävät aivan eti aikataulussa... Hyviä ystäviä ovat ja aina puhelin soiton perässä mutta näkeminen ja aikataulujen sovittaminen on todella hankalaa :(
 
mä en tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en tajuu:
Miksi pitää olla ÄITIystäviä? Mulle ainakin riittää ihan ne normaalit ystävät..
Joillakin ei oo oikeen niitäkään.. :/
Ja toisaalta, lapseton kaveri ei välttämättä ymmärrä millaista lapsiperheen elämä on.
No ei tää meidän elämä sen kummempaa ole..elämää se tämäkin on.. on kapeakatseista ajatella ettei lapseton ymmärrä ei niistä lapsista tartte kokoajan jauhaa,tuskin se sinkkukaan jauhaa siitä sinkkuilustaan. Mulla ei oo ainakaan tarvetta hankkia äitikaveria sen takia että nyt ku oon äiti ni mun aivot valu jonnekkin kaivoon enkä osaa olla kun äiti ja kaikki mun lapsettomat kaverit ei vaan tajuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laaui:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en tajuu:
Miksi pitää olla ÄITIystäviä? Mulle ainakin riittää ihan ne normaalit ystävät..

No ehkä siksi koska lapseton ei voi ymmärtää sitä kun äiti selittää ettei ole saanut nukuttua yöllä yhtään koska lapsi tekee hampaita ja kitisee ja vikisee ympäri vuorokauden jadajadajada. Näitä asioita ei ymmärrä lapseton ihminen.
:( Musta toi on kyllä aika kapeakatseista. Itse olen lapsettomana aikanaan kyllä kuunnellut paljonkin noita juttuja lapsellisilta kavereiltani ja ymmärtänytkin myös hyvin. Ja nyt kun mulla on lapsia, niin valitan kyllä noita juttuja lapsettomille kavereille ihan huolella, ja ihan samanlaista ymmärrystä saan kuin niiltäkin, joilla ei ole lapsia.
 

Yhteistyössä