Äitiyspäivärahasta??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Sain kyllä, mutta KELA maksaa siltä ajalta työnantajalle. Nyt kun jäin uudelleen hoitovapaalta äitiyslomalle, työnantaja olisi maksanut, jos olisin ollut välillä esim. yhdenkin päivän töissä, mutta ei viitsitty ruveta taktikoimaan.
 
Mamma -82
Mun työnantaja sanoi, että saan täyden palkan kolmelta ekalta kuukaudelta. Sen jälkeen tippuu normaalille äitiysrahalle. Ei siihen enää mitään lisäksi saa.... Mä oon ihan ummikko näissä asioissa, ku oon aina ennen saanut minimiä!
 
vieras
no ne jotka olette saanut 3ekalta kuukaudelta palkan niin laitatteko rastin hakemuksessa siihen että työnantaja maksaa palkan äitiysrahakaudelta? vaikka ei maksa kuin ekalta kuulta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma -82:
Mun työnantaja sanoi, että saan täyden palkan kolmelta ekalta kuukaudelta. Sen jälkeen tippuu normaalille äitiysrahalle. Ei siihen enää mitään lisäksi saa.... Mä oon ihan ummikko näissä asioissa, ku oon aina ennen saanut minimiä!

ensin palkka kolmelta kuulta sitten ansioon perustuvalle päivärahalle. Ei ole olemassa mitään normaalia kaikille samaa päivärahaa paitsi niillä jotka saa peruspäivärahaa.
 
halooo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ne jotka olette saanut 3ekalta kuukaudelta palkan niin laitatteko rastin hakemuksessa siihen että työnantaja maksaa palkan äitiysrahakaudelta? vaikka ei maksa kuin ekalta kuulta?

Äitiysrahakausi kestää vain 3 kuukautta sitten alkaa vanhempainrahakausi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ne jotka olette saanut 3ekalta kuukaudelta palkan niin laitatteko rastin hakemuksessa siihen että työnantaja maksaa palkan äitiysrahakaudelta? vaikka ei maksa kuin ekalta kuulta?
Missäs alalla sellanen pykälä on että ekalta kuulta, älä nyt sitä rastita tai sulta jää 2 kk rahat saamatta.
 

Yhteistyössä