Äitiys tekee naisista tylsiä hulluja

Minulla on lapsuudesta hyvin positiivisia muistikuvia siitä, kun äiti fyysisesti hyvästeli isän tämän lähtiessä työhön (y) Ei ällöttänyt ja ehkä juuri siksi koen seksuaalisuuden positiivisena toisin kuin horsmap*lluiset palstamammat.
Tästä voisi joku horsmapilluinen keittiöpsykologi (esim minä) vetää johtopäätöksen, että vanhempiesi liian avoin seksuaalinen kanssakäyminen on muokannut mieltäsi pakkomielteiseksi tuon seksin suhteen. Saat jotenkin kaikki asiat väännettyä aina seksiin.

Ja aina on vain kaksi ääripäätä: joko 24/7 kiimainen, itseään koko ajan mulkkuun kihnuttava nymfi tai hiekkapilluinen tiukkapipo, joka kieltää kaiken seksiin liittyvän niin itseltään kuin muilta.
Mitään välimuotoja ei löydy.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Tästä voisi joku horsmapilluinen keittiöpsykologi (esim minä) vetää johtopäätöksen, että vanhempiesi liian avoin seksuaalinen kanssakäyminen on muokannut mieltäsi pakkomielteiseksi tuon seksin suhteen. Saat jotenkin kaikki asiat väännettyä aina seksiin.

Ja aina on vain kaksi ääripäätä: joko 24/7 kiimainen, itseään koko ajan mulkkuun kihnuttava nymfi tai hiekkapilluinen tiukkapipo, joka kieltää kaiken seksiin liittyvän niin itseltään kuin muilta.
Mitään välimuotoja ei löydy.
Nii-i. Onkohan m1es altistettu seksuaalisen hinkkaamisen näkemiselle lapsena...(n)
 

Yhteistyössä