Äitiys tekee naisista tylsiä hulluja

No ei varmasti ole m1ehellä emäntää, kun täällä roikkuu. Oisko pahempaa turn offia jos oma ukko kirjottelis kaksplussalle, ja vieläpä tuohon tyyliin

Minusta lasten eikä kenenkään muunkaan edessä vedetä mitään kielareita eikä hyväillä tissejä eikä perseitä eikä hierota etumuksia. Melko moukkamaista käytöstä muita läsnäolijoita kohtaan. Muistan lapsuudesta kun oma isä teki äitille joskus jotain tuo tapaisia asioita, ja kyllä tuli itselle todella ikävä olo olla. Jotenkin likainen ja ällö. Myöhemmin olenkin tajunnut että isäni on typerys monessa muussakin asiassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
r0s
Aika jännä muuten.

Siis miksi usealle ajatus vanhempien sektailusta on yäk?

Olen minäkin sitä mieltä, ettei tissien kouriminen muiden nähden ole kohteliasta mutta kyl lasten pitäisi nähdä vanhempiensa suutelevan ja halaavan niin usein että se olisi normaalia eikä herättäisi inhoreaktiota.

Enkä kyllä oo tossa inossa itsekään poikkeus koska mun faija oli se joka pussasi vain kännissä ja kännissä se oli muuten vaan ällö.

(siitäköhän juontaa se, etten mä pidä känniseksistä? o_O )
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Aika jännä muuten.

Siis miksi usealle ajatus vanhempien sektailusta on yäk?

Olen minäkin sitä mieltä, ettei tissien kouriminen muiden nähden ole kohteliasta mutta kyl lasten pitäisi nähdä vanhempiensa suutelevan ja halaavan niin usein että se olisi normaalia eikä herättäisi inhoreaktiota.

Enkä kyllä oo tossa inossa itsekään poikkeus koska mun faija oli se joka pussasi vain kännissä ja kännissä se oli muuten vaan ällö.

(siitäköhän juontaa se, etten mä pidä känniseksistä? o_O )
Se ehkäisee insestiä... siksi sukulaisten ja muiden läheisten seksielämä on ällöä. Sen kuuluukin olla;)

Itsekin pidän halimista ja suukkoja täysin normaalina vanhempien välillä ja lasten edessä... mut sellanen ällö moukuttaminen ja hinkkaaminen ei enää oikein pysy rajoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja .....
Tietysti se muuttaa naisena jonkun verran mutta ei persoonaa. Mä olen luonteeltani samanlainen kuin ennen lapsen saamista.
Tässä ehkä se, minkä itse muotoilisin toisin omalla kohdallani. Koen, että vaikka persoonaltani olen suht samanlainen kuin ennen, niin ihmisenä olen siltikin jotain aivan muuta. Näkisin, että ihminen on paljon enemmän kuin persoonansa. Ajattelen, että myös luonne on muutakin kuin persoonallisuuden peruselementit. Siksi koen, että myös luonteeni on muuttunut.
 
r0s
Se ehkäisee insestiä... siksi sukulaisten ja muiden läheisten seksielämä on ällöä. Sen kuuluukin olla;)

Itsekin pidän halimista ja suukkoja täysin normaalina vanhempien välillä ja lasten edessä... mut sellanen ällö moukuttaminen ja hinkkaaminen ei enää oikein pysy rajoissa.
Uskon. Koska sait mut ajattelemaan velipoikaa seksipuuhissa eikä sekään ollut hyvä mielikuva. :D
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Hmm, en ole huomannut.
Tai sanotaan näin että täällä maalla on tasaisen rauhallisia äitejä jotka ei jaksa jokaisesta luomupesto-kiintymysvanhemmuusjutusta välittää, vaan vedetään lastenhoito semmoisella tavistyylillä, kultaista keskitietä käyttäen.
Ja kyllä täälläpäin ihan hassutellaankin. :)

En tiedä sit miten siellä etelä-Suomessa, siellä voi olla tiedostavampaa. :whistle:
Voi olla, että meininki tosiaan hiukan eroaa maaseudulla.
 
Olet oikeilla jäljillä. Unohdit listasta seksin. Tuntemattomasta syystä äidit usein yrittävät olla täysin epäseksuaalisia olentoja ja kavahtavat kaikkea, mikä edes viittaa seksuaalisuuteen lapsen läsnäollessa. Lapsille ei pääse muodostumaan tervettä, postiivista kuvaa sukupuolien välisistä suhteista, vaan he oppivat sitten kaiken aikanaan tv:n roskasarjoista tai netin videoista.

Käsi sydämelle äiti - saako miehesi suudella sinua kiihkeästi lasten läsnäollessa? Tai kevyesti hyväillä rintojasi puseron päältä? Tempaudutko joskus mukaan vai torjutko koska "lapset näkevät"?

Mielestäni tissien kopelointi ei kuulu lasten silmille. Takamukselle voi ohimennessä taputtaa.
Ylipäänsä jälkikasvu on siinä iässä, että yrjö lentää, jos esim. vaikka vahingossakin huulet osuvat huulille miehelle lähtösuukkoa antaessa :D
 
Pistä sä käsi minuutin tauon jälkeen taas vaikka housuihisi, mut sillä on eroa, että suuteleeko puolisot vai hierotaanko äidin tissejä.
Lapset ei tarvitse seksuaalisuuden näyttämistä kenenkään taholta sitten vaan yhtään missään. Suudelma on jees kunhan ei mitään kielareita lasten edessä esitellä.

Saahan äiti pyörähtää lasten edessä iloisesti vaikka minihameessa ja korkkareissa kun on isin kans lähdössä kahdenkeskistä iltaa viettämään, mut ei siinä tartte lasten edessä demonstroida mitä isi tekee loppuillasta äidille.

Ja tämä mielipide mulla on ollu ihan aina, ennen äitiyttä, ennen uskovaisuutta jne.
On hienoa, että ihmiset ovat seksuaalisia. En erityisesti kuitenkaan viehäty ihmisistä, jotka vetävät huikeita kielimoukkuja kiihkeästi ja hierovat tissejään muiden ihmisten edessä.

Ikävä kyllä, vaikka omaan mielestäni suhteellisen "terveen" suhtautumisen ainakin omaan seksielämääni, en halua tietää vanhempieni seksielämästä enkä halua saada muistutuksia siitä. Ihan jäätävän vastenmielinen ajatus.
No ei varmasti ole m1ehellä emäntää, kun täällä roikkuu. Oisko pahempaa turn offia jos oma ukko kirjottelis kaksplussalle, ja vieläpä tuohon tyyliin

Minusta lasten eikä kenenkään muunkaan edessä vedetä mitään kielareita eikä hyväillä tissejä eikä perseitä eikä hierota etumuksia. Melko moukkamaista käytöstä muita läsnäolijoita kohtaan. Muistan lapsuudesta kun oma isä teki äitille joskus jotain tuo tapaisia asioita, ja kyllä tuli itselle todella ikävä olo olla. Jotenkin likainen ja ällö. Myöhemmin olenkin tajunnut että isäni on typerys monessa muussakin asiassa.
Mielestäni tissien kopelointi ei kuulu lasten silmille. Takamukselle voi ohimennessä taputtaa.
Ylipäänsä jälkikasvu on siinä iässä, että yrjö lentää, jos esim. vaikka vahingossakin huulet osuvat huulille miehelle lähtösuukkoa antaessa :D
Ainakin 90D-levyisellä rintamalla osoititte, että olin oikeassa ;) ; lieväkin seksuaalisuuden osoittaminen lasten läsnäollessa on naisille kauhistus. Tämän jälkeen ei olekaan vaikea päätellä, miksi niin monessa parisuhteessa seksielämä näivettyy tai kuolee, kun lapset on pyöräytetty.

Minulla on lapsuudesta hyvin positiivisia muistikuvia siitä, kun äiti fyysisesti hyvästeli isän tämän lähtiessä työhön (y) Ei ällöttänyt ja ehkä juuri siksi koen seksuaalisuuden positiivisena toisin kuin horsmap*lluiset palstamammat.

 
Ainakin 90D-levyisellä rintamalla osoititte, että olin oikeassa ;) ; lieväkin seksuaalisuuden osoittaminen lasten läsnäollessa on naisille kauhistus. Tämän jälkeen ei olekaan vaikea päätellä, miksi niin monessa parisuhteessa seksielämä näivettyy tai kuolee, kun lapset on pyöräytetty.

Minulla on lapsuudesta hyvin positiivisia muistikuvia siitä, kun äiti fyysisesti hyvästeli isän tämän lähtiessä työhön (y) Ei ällöttänyt ja ehkä juuri siksi koen seksuaalisuuden positiivisena toisin kuin horsmap*lluiset palstamammat.

Ahah, suuri naisten rakastaja ja Seksi-Mentori haukkuukin eri mieltä hänen kanssaan olevat naiset kauniisti horsmapilluiksi. Onko sulle kaikki naiset, jotka ei sun ajatuksia sulata, horsmapilluja?

Mutta yks asia sulla viiraa ainakin: sisälukutaito.
Kukaan ei tässä ketjussa ei ole teilannut vanhempien haleja ja suukkoja lasten nähden. Ei ne ole seksiä, niitähän meillä lapset näkee harva se päivä mun ja mieheni välillä, mut tissin hieromiset on seksiä jota ei näytetä lapsille.

Mitä tarkoitat lapsuudessasi äidin tekemästä fyysisestä hyvästelystä?
-Halaus+pusiminen? (OK)
Vai
-munien hierominen ja äidinnylkytys lasten nähden?

Lasten KUULUU sanoa "yök" jopa viattomaan vanhempien suukkoon toisilleen. Se kuuluu ikään, se ällötys on normaali, spontaani reaktio joka puolella maailmaa.
Kyllä niitä sit myöhemmin teineinä saa toppuutella hyppäämästä luokkabileissä joka sänkyyn - ja silloinkin heillä ajatus siitä, että vanhemmillaan on seksielämä, on "yök". Ja niin saa olla. Ei lapsen tartte ihannoida vanhempien seksielämää.
 
Viimeksi muokattu:
Ja miten se, ettei seksiä näytä lapsille, liittyy vanhempien seksuaalisuuden näivettymiseen?

Paneskelkoot vanhemmat käsiraudoissa ja Vallilan ikkunaverhoista roikkuen makkarissa vaikka aamuun asti, mut siitä touhusta ei mitään viitteitä saa tulla lapsille.
 
  • Tykkää
Reactions: VesperV ja Aqela
Ahah, suuri naisten rakastaja ja Seksi-Mentori haukkuukin eri mieltä hänen kanssaan olevat naiset kauniisti horsmapilluiksi. Onko sulle kaikki naiset, jotka ei sun ajatuksia sulata, horsmapilluja?

Mutta yks asia sulla viiraa ainakin: sisälukutaito.
Kukaan ei tässä ketjussa ei ole teilannut vanhempien haleja ja suukkoja lasten nähden. Ei ne ole seksiä, niitähän meillä lapset näkee harva se päivä mun ja mieheni välillä, mut tissin hieromiset on seksiä jota ei näytetä lapsille.

Mitä tarkoitat lapsuudessasi äidin tekemästä fyysisestä hyvästelystä?
-Halaus+pusiminen? (OK)
Vai
-nopea suikkari ja nylkytys lasten nähden?

Lasten KUULUU sanoa "yök" jopa viattomaan vanhempien suukkoon toisilleen. Se kuuluu ikään, se ällötys on normaali reaktio joka puolella maailmaa.
Kyllä niitä sit myöhemmin teineinä saa toppuutella hyppäämästä luokkabileissä joka sänkyyn - ja silloinkin heillä ajatus siitä, että vanhemmillaan on seksielämä, on "yök". Ja niin saa olla. Ei lapsen tartte ihannoida vanhempien seksielämää.
Ei saa sortua itse samaan, mistä toista syyttää! En minäkään suuhunottoa tai pikapanoja ehdottanut, vaan sitä, että tuollaista pientä flirttiä, hyväilyjä, katseita ja sopivia kommentteja lapsetkin näkisivät/kuulisivat ja sitä kautta oppisivat aikanaan lämminhenkiseen parisuhteeseen.

Jos lapsi oppii, että äiti aina kavahtaa kaikkea seksuaalisuuteen viittaavaa, on silläkin vaikutuksensa. Pahimmillaan äiti vielä varoittelee kätketysti siitä-mistä-ei-saa-puhua...

 
Ja miten se, ettei seksiä näytä lapsille, liittyy vanhempien seksuaalisuuden näivettymiseen?

Paneskelkoot vanhemmat käsiraudoissa ja Vallilan ikkunaverhoista roikkuen makkarissa vaikka aamuun asti, mut siitä touhusta ei mitään viitteitä saa tulla lapsille.
Ei, vaan on ihan hyvä että lapset ovat tietoisia siitä, että äiti ja isä harrastavat jotakin mukavaa aikuisten puuhaa keskenään ja tulevat siitä hyvälle mielelle


Miten tuota ikkunaverhoseksiä käytännössä harrastetaan? Voisin kokeilla :love:
 
Viimeksi muokattu:
Ei saa sortua itse samaan, mistä toista syyttää! En minäkään suuhunottoa tai pikapanoja ehdottanut, vaan sitä, että tuollaista pientä flirttiä, hyväilyjä, katseita ja sopivia kommentteja lapsetkin näkisivät/kuulisivat ja sitä kautta oppisivat aikanaan lämminhenkiseen parisuhteeseen.

Jos lapsi oppii, että äiti aina kavahtaa kaikkea seksuaalisuuteen viittaavaa, on silläkin vaikutuksensa. Pahimmillaan äiti vielä varoittelee kätketysti siitä-mistä-ei-saa-puhua...

Ei, lapsi ei saa nähdä seksuaalissävytteistä hyväilyä, se on jo lastensuojelua liippaava asia. Jos mä hieroisin miehen sepalusta lasten nähden niin se menisi yli.

Koita tajuta että seksiä ei saa tunkea joka paikkaan.
Jos sä et osaa olla kujeilevan leikkisä ilman seksiä, niin se on vaan voi voi.
Mun muksut on erittäin pelleileviä joka asiassa, ei ne tartte jotain seksuaalista viritystä, vielä nykyisen orastavan koomikon uran lisäksi. Vanhempansa ovat kovia pelleilemään.

Mieti mikä edelleen on seksuaalisen ja ei-seksuaalisen raja.
Halit ja pusit ovat hellyyttä, eivät seksiä.
Mut etpä sä mitään asiaa pysty tarkastelemaan ilman pakkomiellettäsi eli seksipuhinoita. Mutta siinä sä pilaat seksin, ja pilaat ne muutkin asiat.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Ei, vaan on ihan hyvä että lapset ovat tietoisia siitä, että äiti ja isä harrastavat jotakin mukavaa aikuisten puuhaa keskenään ja tulevat siitä hyvälle mielelle


Miten tuota ikkunaverhoseksiä käytännössä harrastetaan? Voisin kokeilla :love:
Tietysti useimmissa perheissä muksuille kerrotaan seksivalistuksen yhteydessä että vanhemmat harrastaa seksiä.

Mut lapsi ei tee muutoin sillä tiedolla mitään. Ei ne oo että aiku ihanaa, tää tieto auttaa mua kauheesti.
Lapsi on yleensä YÄK.
Sitä YÄK-reaktiota ei tartte väkisin ruveta runnomaan johonki muuksi, se on normaali reaktio.

Se, mitä lapsi tarvitsee tietää on että vanhemmat rakastavat toisiaan tunnetasolla, ovat turvallisia, haluavat elää oikein, eivät nyt justiinsa ole eroamassa tai ainakin ovat lasten elämässä aina jne.
Lämpö, turva, jne.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Ainakin 90D-levyisellä rintamalla osoititte, että olin oikeassa ;) ; lieväkin seksuaalisuuden osoittaminen lasten läsnäollessa on naisille kauhistus. Tämän jälkeen ei olekaan vaikea päätellä, miksi niin monessa parisuhteessa seksielämä näivettyy tai kuolee, kun lapset on pyöräytetty.

Minulla on lapsuudesta hyvin positiivisia muistikuvia siitä, kun äiti fyysisesti hyvästeli isän tämän lähtiessä työhön (y) Ei ällöttänyt ja ehkä juuri siksi koen seksuaalisuuden positiivisena toisin kuin horsmap*lluiset palstamammat.

Äläs nyt höpsöttele.
Minulla ei ole tarvetta todistella omaa seksuaalisuuttani muiden ihmisten edessä, ei myöskään lasteni. En myöskään ole erityisen kiinnostunut muiden ihmisten seksielämästä tai kaipaa siitä muistutusta. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että ei muuta kun paneskelemaan, se tekee hyvää itse kullekkin.

Hellyydenosoitukset ovat asia erikseen. Kyllä meillä halataan, pussataan, rutistellaan ja könytään toistemme kainaloissa.

Menee melkoisen perseelleen tulkintasi, jos kuvittelet minun suhtautuvan jollakin tavalla kielteisesti seksuaalisuuteen. Luulen, että jopa sinun korviasi punottaisi, jos tietäisit mitä meillä tapahtuu suljetun oven takana:ROFLMAO:

Myös seksistä meillä puhutaan tällä hetkellä päivittäin. Toinen lapsistani on erityisen kiinnostunut asiasta. Se on ihan fine. Ei se silti meinaa sitä, että iskä tulee ronkkimaan äidin persereikää yhteisellä aterialla ja kaikki nyökyttelee päätään tyytyväisinä, että meillä seksiin suhtaudutaan tosi terveellisellä tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä