Äitini ihmetteli, miksi pitää mennä ultraan selvittämään lapsen sukupuoli kun näkeehän sen jo mahan muodosta ja sykkeistä!!

  • Viestiketjun aloittaja Hehheh...
  • Ensimmäinen viesti
Zoe-F
Onhan näitä, äidille on "luotettavat" vanhat akat povanneet mahan muodon ym oireiden perusteella kolme kertaa poikaa.
Jännä juttu, ettei meidän äidillä ole kuin kolme tyttöä.
 
Mulla on joka kerta ollut ihan selvä "poikamaha". Tuloksena 2 tyttöä ja 2 poikaa. Esikoista odottaessa monet puhui: "sitten kun teidän poika syntyy" jne. Ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin poika tulossa. No, tyttö se sieltä maailmaan putkahti. Mies kun soitteli sairaalasta, että tyttö tuli, joutui joillekin toistamaan useemman kerran, että joo, kuulit oikein, tyttö tuli! :D

Sykkeistäkään ei mun raskauksissa ole voinut mitään päätellä.
 
vieras
Mun mielestä on myös huvittavaa, että äitinikin jankuttaa, että sen ihan oikeasti näkee vatsan muodosta ja että siinä on oikeasti perää. Ja että poikkeustapauksia on ne ettei se mene oikein.

No minä tiedän näitä poikkeustapauksia enemmän kuin niitä paikkansapitäneitä.

Ja kaikenlisäksi sama maha on toisten mielestä selvä poikamaha ja toisten mielestä selvä tyttömaha. Sekin on huvittavaa.

Mulle on tullut sillä kuuluisalla todella selvällä poikamahalla yksi poika ja kaksi tyttöä.
 
Ammattilainen
No, mulla on kans ollu 2 krt poikamaha, poikaviiva ja poikasykkeet, mutta mulla on 2 tyttöä. :D Ja nyt on taas poikamaha, ei viivaa ja korkeat sykkeet, ja tulokas on 99% varmuudella poika.
 
palma
Noinhan valtaosa ajattelee, että ultraan mennään hakemaan valokuvia sikiöstä ja vakoilemaan sukupuolta. Onhan se tietty kivempi ajatella niin, kuin pohtia niitä oikeita syitä ultraäänitutkimukseen...

Sainpas sanottua:) Asiaan: Eikö nää mahanmuodontietäjät tajua, että "hieman" saattaa muotoon vaikuttaa se, onko odottaja 180-senttinen 60 kiloinen vai 160-senttinen 80-kiloinen? Saatika se, onko tulossa eka vai kymmenes lapsi. Tai se, onko odottaja pitkäselkäinen persjalka vai lyhytselkäinen pitkäkinttu. Toisaalta, helppohan se on esittää tietäjää, kun on niinkin suuri onnistumisprosentti kuin 50... Terv. tyttösykkeinen poikamahainen pojansynnyttäjä.
 

Yhteistyössä