Äitienpäivälahjapino!

mää sain kaakkua, lasten tekemän kortin ja muumimukin. olin vihjaissut pikku myy-mukista, mutta mies ostikin sellaisen missä on muumipeikko ja niiskuneiti kun "tuossa ne yhdessä maalaa taivaanrantaa" :heart: ei liene tarvi sanoa että muki on ollu ahkerassa käytössä aamukaffista lähtien.

hmm
Esikoiselta sydänkortin ja kukkasen, keskimmäiseltä kortin ja juniorilta kortin ja kukkasen. Mieheltä kampaajalle lahjakortin, varasin ajan sinne viimeviikolla joten ei varmaan muuta keksinyt.

Cycadeen
Sain toivomani Wii Fitin ja lapset oli käyneet aamulla minun nukkuessa poimimassa isänsä kanssa kimput, jotka sitten toivat aamulla sänkyyn (Sniif, liikuttavaa). Kuopus kyllä antoi minun haistaa kimppua, mutta halusi sen sitten takasin, kun oli nättejä kukkia :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:
Aamukahvit ja itse tehty alusta alkaen ( ! ) täytekakkua sänkyyn, vaikka epävirallinen äiti olenkin =)
Ja, aamupalapöytään siirryttäessä mies polvistui eteeni.. :heart:

T-Bird 35+5
Kosiko se sua??? Kuinka romanttista.

Jos jotakuta kiinnostaa, sain kattilan, omituisen tiffanykoristeen (olin ruksannut sen vahingossa yhteen katalogiin enkä runokirjaa, mies oli ollut kieltämättä ihmeissään), suklaata, kirjatuen, runoja ja sellaisen paviljongin, jossa on enemmän ötökkäverkkoa kuin paviljonkia. Siellä meidän kelpaa kesäpäivinä vauvan kanssa kelliä ja juoda kylmää mehua. Ja sinivuokkoja ja valkovuokkoja oli meidänkin pöydällä...

tossuliini
Neiti toi ruusun mulle, kortin saan huomenna kun oli unohtanut sen kouluun vahingossa. Vanhempi neiti kävi pikasesti tuomassa äitienpäivälahjan niin arvatkaa vaan mikä se oli? No sepäs oli puolen litran pullo kermalikööriä. Miestä ei oo näkynyt joten en varmaan saa mitään hältä.

3 muumimukia (mieheltä ja lapsilta) : Rantaelämää (IHQ), Mymmeli ja Tiuhti&Viuhti.
Anniina tehnyt päiväkodissa sydämen muotoisen peilin (on nyt vessan seinällä koukussa).
Tommi kasvattanut eskarissa koivun taimen (mihin sen laitan kerrostalossa :eek: ? ).

Oma äiti kustansi mulle eilen parturireissun (värjäys + raidat).

Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Sain toivomani Wii Fitin ja lapset oli käyneet aamulla minun nukkuessa poimimassa isänsä kanssa kimput, jotka sitten toivat aamulla sänkyyn (Sniif, liikuttavaa). Kuopus kyllä antoi minun haistaa kimppua, mutta halusi sen sitten takasin, kun oli nättejä kukkia :LOL:

Oikeesti hauska! Meillä ollut Tiistaista asti :). Siihen jää koukkuun..

Hulahula ja steppilauta on mun suosikit..ja tulee HIKI!

Yhteistyössä