Äitienpäivälahjapino!

sain imetystyynyn ja sydämen muotoisen taulun mihin painettu pojan jalankuva ja sit siinä luuki rakas äiti :heart:

*muoks* niin sainhan mä kakkukahvit sänkyyn mies kun oli kakun mulle antanut niin poika seisoi sängyn vieressä ja sanoi hyvä, hyvä ottaa :D :heart: sit tuli munkaa sänkyyn syömään

Esikoinen oli tehny päiväkodissa ihanan kortin ja tiukat halit antoi myös heti kun herättiin :heart: Mies sai mut jo eilen hyvälle tuulelle, kun muun jutustelun lomassa totesi mulle, että " Oot täydellinen äiti =) "

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Esikoinen oli tehny päiväkodissa ihanan kortin ja tiukat halit antoi myös heti kun herättiin :heart: Mies sai mut jo eilen hyvälle tuulelle, kun muun jutustelun lomassa totesi mulle, että " Oot täydellinen äiti =) "
ihanasti sanottu :heart:

vieras
3 tunnin yöunet,päänsäryn,poissaolevan miehen.
lapsi ei vielä mitään osaa antaa,on niin pieni...
Kadehtien luin tätä ketjua...joo,enhän mä ole mieheni äiti,mutta.......

Tyttö oli tehnyt hoidossa hienon muotokuvan äidistä ja kortin. Sit anoppi oli ostanut tytön puolesta mulle ulos jonkun kukan (en tiedä mikä kukka on kyseessä :ashamed: ) ja mies tuli eilen kotiin kera ruusukimpun ja kakun. Yllätyin kyllä tosi iloisesti kun ne toi.

Esikoinen oli tehnyt ihanan kortin kerhossa. Mies oli omin pikku kätösin tehnyt sydämenmuotoisen kukka-asetelman. Aamulla toivat aamupalan sänkyyn laulun saattelemana.

Ollaan viikon päästä menossa shoppailemaan ja sillä reissulla valitsen itselleni kesävaatetta ja mies lupas maksaa ostokseni.

Isäntä lähti töihin viiden aikaan ja poju heräs siihen sitten, vessareissulle ja juomaan. Keittiössä sitten poju 5,5v hoksasi että nyt on äitienpäivä ja juoksi omaan huoneeseen. Siinä sitten viiden jälkeen istuin silmät ristissä keittiönpöydän vieressä ja sain lahjat. Poju oli kerhossa tehnyt pannunalusen ja kortin :heart: ja iskä oli hakenu viel hierontaan lahjakortin :heart: . Pojun kanssa mennään äippäpäivälounaalle mun duunipaikkaan :) .

Mies antoi rahaa että sain käydä ostaan mitä haluan. Lasten kans mies eilen oli askarrellut aivan ihanat kortit, olivat ostaneet mahtavan hortensian, suklaata ja lehden. Aamulla onnittelu laulun kera tuotiin kakkukahvit sänkyyn :heart:

Sitte ollaan ulkoiltu ja mies on grillaillu meille hyvää ruokaa :p

Mies ja tyttö istuttivat vaaleanpunaisia hortensioita pihalle amppeliin. Kestävät äitienpäiväkukat =) Tytöltä sain kerhossa askerrellun äitienpäiväkortin, tosi ihana tommosen 2-vuotiaan kortti :heart:

Sain kahvikupposen vuoteeseen ja kun nousin ylös,oli pöytään katettu ihana aamupala ja kynttilät paloi. :heart: Oli kortteja kaksin kappalein,suklaalevy,arpa sekä Escadan uusin kesätuoksu. :heart:

Sain mieheltä nukketalopaketin (jonka saa siis itse rakentaa B) ), poika 10v oli tehnyt koulussa puisen tarjottimen, jolla tuotiin aamupala sänkyyn. Ihania kortteja 3 kpl. Esikoinen, 12v, oli kiinnittänyt omaansa minineuleen, jossa hammastikut puikkoina ja omin käsin väsännyt. Nuorimmalta hymyn.

Ja tilaisuuden löhötä sängyssä, kun toiset hoiti aamupalan ja siivoamisen. Ihanaa...

onnellinen äiti
mä sain jo eilen illalla rentouttavan ravintolaillan kavereiden kanssa, muutamaa niistä en ollu nähny yli 6 vuoteen! tosi kiva ilta oli meillä. aamulla sain sit nukkua väsymyksiäni ja mies väsäsi aamiaista lasten kanssa, mansikoita ja karjalanpiirakoita ja kaikkea hyvää. sit herätessäni sain 3 hymyilevää lasta syliini ja haleja ja pusuja. pöydässä odotti lasten tekemiä kortteja ja lahjoja sekä miehen ostamat dvd-paketit meiän lempparisarjaa. ja nyt mä saan istua tässä ihan rauhassa itekseni, kun kuopus nukkuu ja mies lähti isompien kanssa anopille kahvittelemaan. kunhan kotiutuvat niin sit on äitin vuoro tarjota perheelle raparperipiirakkaa, minkä tein jo eilen. tänään vaan ollaan ja nautitaan toisistamme! :)

unikuu
sain pojan päiväkodissa itsemaalaamansa liinan ja isiltä yllärysherätyksen kun paukahtaa sisälle makkariin ja on ihan hädissään:"poika söi tätä nyt pitää mennä lääkäriin" ja heristää pyykinpesuainepaketti nenän edessä..

Tyttö ja mies tuli herättämään mut laulun kera.Tyttö oli tehnyt hoidossa mulle kortin jossa oli hänen käden kuvat,hänen oma valokuva ja sitten hän oli itse piirtänyt siihen. :heart: Aamupalaa ei tullut sänkyyn kun mies ei löytänyt tarjotinta?! :whistle:

Muoks. Mies osti mulle perjantaina ruusuja ja eilen vielä yhden kukkasen.Olen ilmeisesti ansainnut ne :D

Yhteisenä lahjana koko perheeltä sain luumupuun, sitten esikoinen oli tehnyt mulle videon, 15v oli tehnyt kukkamaljakon, 11v:lta sain kivikokoelman, sydänkortin ja suklaalevyn, ekalla oleva poika oli ommellut semmosen taulun mis oli hänen kuva ja kukkakortti oli myös askarreltu koulus, kerholainen oli tehnyt mukin, mihin oli piirretty sydämiä ja muita kuvioita ja sit sydänkortti oli myös tehty kerhossa. Ihania lahjoja, mies toi viel erikseen ruusuja. :heart:
Ja huomen ois sit viel hääpäivä... :D :heart:

Yhteistyössä