Äitienpäivälahjapino!

Fleur de la Cour
Sain nukkua rauhassa, olivat sinä aikana tehneet komean aamiaisen, voileipägrillissä leipiä ja kahvia ja korvapuusteja. Lahjaksi sain tytöltä itsetehdyn avaimenperän ja kortin, mieheltä Hugo Bossin deodorantin.

Poika oli kerhossa askarrellut ihanan kortin ja pahvisen käsilaukun :heart: Mieheltä sain Jadore tuoksun ja lisäksi olivat tehneet kakun. Illalla aikoivat viedä minut vielä ulos syömään. Ja mitään kotihommia ei mun tarvi tänään perinteisesti tehdä. Saan vaan olla ja nauttia =)

Sain tuhdin aamupalan sänkyyn, kera halausten ja suuren kortin. :) :heart:
Ja kuulin kun mies kuiskasi pojalle että "sano äidille että iskä osti meille koiran", eli koirankin sain.. :D Onneksi oli ihan pehmo-otus tuo, Pug nimeltään. :)
Poika keräsi eilen jo mulle kukkia ja korun on tehnyt päiväkodissa, oli vain unohtunut sinne joten sen saan sitten huomenna. :heart:

Innis
Sain 2 muumikulhoa ja yhden muumimukin:) Mies ja poitsu olivat lisäksi tehneet ihanan kortin! Mies oli ostanut mulle myös Prinsessakakun ja karkkia:p

Ihana mies ja ihana poitsu, maailman rakkaimmat <3

Isommat lapset oli tehneet kerhossa erivärisistä puu helmistä avaimenperän ja kuopus oli miehen kanssa ostanut hajuvettä.
Vievät tänään ulos syömään.
Sain nukkua pitkään.
illalla saan mieheltä hieronnan.

:flower: :heart:

vieras
Minä sain 60 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tekee mieli uusia hyviä imetysliivejä. Vauva 1kk.

Esikoinen oli askarrellut ihanan kortin, jonka sisällä luki: AONNE SRAKA ÄITI. Eli ONNEA RAKAS ÄITI. Kahden ekan sanan kohdalla vaan oli rivitila loppunut ja pitänyt laittaa vika kirjain ekaks. :) Ikää pojalla 4v10kk. 2v10kk oli piirtänyt itse kotona kortin.

vieras
esikoiselta itsetehdynkortin, mies oli hakenut 20 ruusua aamulla torilta kun tuli töistä, rakennekynsiin lahjakortin, ja mikä parasta paljon paljon suukkoja ja haleja!! Ja vetivät vielä oikein onnittelulaulun! Ihana aamu!!

Tuija
Mä sain molemmilta tytöiltä kuappakassit nuorempi oli tarhassa piirtänyt äidin kuvan kassiin, ja vanhempi ommellut sen koulussa. Esikoiselta poika 13v kortin, jossa luki onnea onnea vaan, vitosen sulta kai tästä saan :)
Rakkaalta aviomieheltä Rhodoksen matkan. ( Olivat mun minun parhaan kaverin miehen kanssa ostaneet meille matkat, jotta pääsemme yhdessä rentoutumaan)

Nalletar
Mieheltä ja lapselta sain kampaamon shamppoon ja hoitoaineen. Lisäksi sain suklaalevyn ja miehen tekemän kortin. Lapsi (1v 11kk) ei ole tippaakaan kiinnostunut edes värittämisestä ja joutui jo pakkotyönä tekemään isoäitien kortit, joten mun kortin tekeminen jäi miehelle.

vieras
Sain mieheltä kännykän, kun vanha hajos aikasemmin tällä viikolla. Olivat myös yhdessä tytön kanssa tehneet ihanan kortin. Mies toi eilen myös prinsessa-kakun, jota nautitaan iltapäivällä. Tytön päiväkoti-askarteluja en vielä saanut, koska oli perjantaina pois hoidosta.

Yhteistyössä