Äitienpäivälahjapino!

Isännältä sain eilen illalla hartiahieronnan, tyty oli tehnyt sievän kortin ja kuopuspoju ompeli tarhassa neulakotelon... semmoisen huovasta tehdyn pienen "vihkosen", jonka sisälehdelle neulat saa kiinnitettyä ja ihanan kortin hän oli tehnyt myös =)
Esikoisen lahjaa en vielä ole saanutkaan, kun poitsu on muuttanut mummulaan viikonlopuksi. Siellä me tänään nähdäänkin =)

Miten sua lahjottiin tänään? :)

Mämmäm
pojalta sain peilin johon oli paperimassasta tehnyt kehyksen ja maalannut sitten (hoitopaikassa teki) sekä kauniin kortin :heart: mieheltä en saa varmaan mitään, onnitteli se mua ja keitti kahvit :D

tyttö oli eskarissa tehnyt jostain massasta sydän kaulakorun ja rintaneulan. Kaulakorun laitoin kaulaan heti ja rintaneula koristaa mun käsilaukkua :) Aivan ihania ovat ja korttikin oli tosi kiva.

Pojulta ei tullu tänä vuonna mitään ku ei oo viime viikolla ollu tarhassa.

Lapsilta kortteja.. parit tarhassa ja koulussa tehtyä pöytäliinaa sekä mansikka-amppelin jota olinkin toivonut täksi kesäksi saavani :heart: Mieheltä en mitään koska en ole miehen äiti =) olemme sopineet että ei osteta toisillemme mitään

Mansikka-amppeli on 8v:n oma istuttama =)

Kaksi istutettua orvokkia sain, kun keskimmäinen ja nuorin poika oli päiväkodissa istuttaneet ja kasvattaneet. Kortit ja esikoisen lahjan saan vasta joskus iltapäivän puolella, kun miessakki kotiutuu mummolasta.

Mä sain lapsilta tarhassa tehdyt keppit ja keppijumppa ohjeet. Oli aika kivat ja kortit kans. Mieheltä sain lahjakortin odottavien äitien rentoutus hoitoon. En ihan tarkkaan tiiä mitä pitää sisällään, mutta rentouttaa pitäis.

Mä olin aika yllättyny aamulla kun sängyssä paketteja avasin...Toisessa paketissa oli iittalan pieni maljakko,ei se nyt niin ihmeellinen sinänsä ollu,vaan se kun toisesta paketista pukkas ihovoidetta ja über-ripsari!! :D :D Mies oli hyvin kuunnellu ku männä viikolla valitin jotta ripsari piruki taas loppuu.... kyllä nyt on pitkää ja tuuheeta ripsee!! :D

Minä sain kukkia ja ulos sellaisen ulkokukan myös amppelissa.Tytöltä kanssa itse istutetun kukan ja nuorimmaiselta kortin.Mieheltä sain lisäksi Kauneus ja terveys lehden vuodeksi kun sitä pyysin.

=)
Kesämökin sain =) No joo, ei se äitienpäivälahja "virallisesti" ollut, mutta sellainen ostettiin äsken, niin sanoin että äitienpäivälahjaa ei sitten erikseen enää osteta!

Aamiaisen sänkyyn kahvin kera sain, sekä nukuin tosi pitkään tänään. :D Pikkunen oli tehnyt hienon pannunalusen, kakkonen ihanan runon ja kohta lähdemme anoppilaan viettämään mukavaa päivää. :heart:

Pojat oli tehneet kortin mummolassa ja aamulla isänsä kanssa, eli sain kaks korttia. Kahvit tuotiin sänkyyn aamulla ja sain Ville vallaton jätskin :D (tuosta ville vallattomasta valitin joskus, ku olivat syöneet kaikki ja mulle ei jääny yhtään, niin jostain tuo mies tuon oli kaivanu esille täksi aamuksi, ku ei se ainakaan koko pakkaa ollu ostanut =) )

vee
Mies kysyi eilen puol neljän aikaan, et "mitä sä haluut äp-lahjaks? Pitäis olla semmonen, mitä löytyy abc:ltä." (oli töihin menossa abc.n ohi).
Sanoin vaan, että ehkä on parempi ettet osta sieltä mitään. Joten en saa mitään. :(

Yhteistyössä