Äiti - kuinka usein käyt baareissa?

  • Viestiketjun aloittaja juhliva äiti
  • Ensimmäinen viesti
sellasta
ennen vauvaa tuli juostua baareissa,mut nyt ei raski vaik vauva kohta vuoden,mies kyllä mielellään katsois vauvaa jos haluan baariin mut ihana jäädä kotiin perheen kans. meillä tää perhe elämä on muutenki ku prinsessa sadusta,hih
 
4lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
En käy juuri koskaan.

En kuitenkaan pidä pahana, vaikka joku kävisi useinkin, kunhan lapsilla on sillä aikaa luotettava hoitaja eikä juo itseään sellaiseen kuntoon, että tulisi sen jälkeen kotiin örveltämään..
Peesi. Olen viimeksi käynyt jotain 5 vuotta sitten. En juo, mitäpä baarissa tekisinkään. Ihana mies kotona ja ihanat lapset. Jos menisin baariin niin seuraava päivä olis niin kökkö (vaikkei joiskaan) en raski elämääni kuluttaa tollaseen =)
 
Ohoh
Onpas täällä paljon tosi reippaasti juovia äitejä! Nyt kannattaa katsoa peiliin, ettei lapsenne saa isompana kärsiä alkoholisoituneesta vanhemmasta. Monesta kirjoituksesta tulee myös mieleen, että miksi lapsia hankittu jos ne viikonloputkin viettävät hoidossa vanhempien "juhlimisen" vuoksi. Itselläni äitiyttä takana nyt 1v6kk ja kaksi kertaa olen ollut juhlimassa (selvinpäin) tänä aikana yksin - siis ilman lasta. Muissa juhlissa lapsi ollut mukana. Äidiksi tulon jälkeen en ole alkoholia juurikaan nauttinut - häissä join puoli lasia kuoharia. Minulle lapsi on kaikkein tärkein, enkä uskaltaisi jättää häntä edes turvalliseen hoitopaikkaan siten, että itse olisin kännissä jossain juhlissa. Jos jotain lapselle sattuisi, niin en pääsisi/voisi juovuksissa mennä hänen luokseen heti.
 
Pari kertaa vuodessa. Mulle määrä on juuri sopiva. Enää ei ole muuten kertaakaan tullut lähdettyä kartsalle ihan vaan sen lähtemisen ilosta, kertoihin on aina liittynyt joku hyvä "syy" - pikkujoulut, juhannus, työporukan illanvietto, tms..
 
Kuinka usein omat vanhempanne muuten kävivät ulkona hippaamassa niin että olitte jossain ulkopuolisella hoidossa? =) Muistan omasta lapsuudesta, että eivät kovinkaan usein. Kerran-pari vuodessa.

Tuntuu aika hurjalta jos meitä siskon kanssa olisi kovin usein hoitoon kärrätty sen vuoksi että vanhemmat pääsee juhlimaan. Vaikka mummon luona kivaa olikin. Kyllä mä väitän, että useamman kerran kk on jo aika paljon. Paitsi tietysti jos lapsi/lapset käyvät etävanhemman luona esim. joka 2. vkl.
 
Hehehee.. *nauraa itsekseen* Tän kysymyksen voipi ottaa useammalla tavalla.. Mä oon töissä baarissa, eli kolmena iltana viikossa ainakin.. ja karaokelaulu kun harrastuksena niin tulee käytyä myös vapaa-ajalla. Mutta jos kysellään kuin usein kallistelen kuppia niin enpä edes muista koska viimeksi, kyllä se varmaan viimesen 10 vuoden sisään on ollut..
 

Yhteistyössä