Äiti - kuinka usein käyt baareissa?

  • Viestiketjun aloittaja juhliva äiti
  • Ensimmäinen viesti
liiakseen juhlia
kerran kuussa/harvemmin, joskus 2 kertaa kuussa...vaihtelee paljon ja tietysti erilaiset tilaisuudet (häät, synttärikemut) vaikuttaa asiaan. Alkoholia, otan aina kun käyn baarissa ja joskus harvoin muutaman kotona. Kaksi kertaa 7,5kk aikana olen antanut lapseni hoitoon baarireissun takia, muutoin on lapseni haluttu ottaa hoitoon mummolaan.
 
mites se nyt onkaan..
Aivan liian harvoin-kait..tai sitten en=)..ei kyllä kauhiasti tee mieli enää tällä iällä bailamaan sinne lähteäkkään(44)..ennemmin haluan seurustelu raflaan tai vaikkapa laulamaan sitä karaokea!!;)..ja sekin on kiva, kun tulee ystäviä kyläilemään ja otetaan silleen RENNOSTI!!
 
äiti
Annas kun mietin. Meinasin sanoa, etten ole käynyt kertaakaan neljän vuoden aikana. Mutta oonhan mä, kerran ;) Meillä oli "luokkakokous" vanhojen opiskelukaverien kanssa ja sen päätteeksi käytiin baarissa.
 
Harvoin! viimeksi käynyt v.2008 keväällä ennen kuopuksen odotusta, sitä ennen muutaman kerran 2005 vuonna syntyneen esikoisen jälkeen.

Ensinnäkään ei suuremmin oo mielenkiintoa nyt,toisekseen eipä ole kaveria/hoitaaa lapsille,eli miehen kanssa ei päästä kaksinkaan
 
vierailija
Mä oon käyny baarissa viimeks vuonna -93 kun mun serkku meni naimisiin. Eikä jaksa mua baarielämä kiinnstaa...mitä siel ees tehhään? Juodaan kallista viinaa ja huudetaan toisten korvaan kun ei normaalipuheääni kuulu. Ikää mulla 35v.
 
Ennen lapsia; ja varsinkin sinkkuaikana, kävin baarissa 1-3 krt / vko ja tätä menoa kesti melkein 15 vuotta :D

Joten tooosi harvoin enää nykyään; ehkä 8-10 krt/ vuosi.
Mä oon jo niin vanhakin etten jaksais/ viitsis useemmin :ashamed:
 
spraitti
viime kerrasta on aika tarkkaan vuosi aikaa...
ennen lapsia melkeenpä joka viikonloppu lasten jälkeen ehkä n 3-4 kertaa vuodessa nyt täytyy oottaa et tissilutku siirtyy pulloruokintaan ennenkuin bilekausi alkaa :LOL:

eipä kai ei kauheesti enää edes kiinnosta lähinnä närästää jo valmiiksi se seuraavan päivän todella vetämätön olo katsokaas kun mä en osaa mitenkään sivistyneesti ottaa vaan juon niinkuin viina olis just loppumas maailmasta :whistle:
 
vieras.
En pidä kirjaa. Yleensä rentoudun ihan kotona parilla lasillisella lapsen mentyä nukkumaan, 2 kertaa olen tainnut lapsen (8kk) syntymän jälkeen käydä baarissa.

Niin kauan kun lapsi menee juomisen edelle asia on minusta ok. Ja hänellä on illan/yön ajan tuttu (mieluiten oma isä) ja selvä hoitaja.
 
Ennen poikaa tuli käytyä jopa monta kertaa viikossa baarissa.. Nyt poika kohta 1v ja kerran oon ollu baarissa.. Ei oikein kiinnosta silleen enää. Aikanaan näki sitä touhua ihan tarpeeks! Mut vaikee sanoo, miten on sit vastaisuudessa, et kuinka monta kertaa vuodessa tulee käytyä ulkona.. Sen näkee sit.
 
vieras
Minulle olisi liikaa käydä joka viikonloppu, etenkin jos joka kerta joisin siellä. Tietty jos käy selvinpäin vaan tanssimassa eikä makaa seuraavaa aamua krapulassa niin asia erikseen.

Itse käyn suunnilleen parin kuukauden välein. Juon maks 4-5 annosta alkoholia eli mitään kaatokännejä en vedä mutta väsyttää sitä silti seuraavana aamuna. Ja viihdyn paremmin kotona kuin baarissa :)
 

Yhteistyössä