äiti jätti 1,5 vuotiaan nukkumaan autoon :/

lukutaito on eduksi
Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Todella harhaanjohtava otsikko
Menin hätääntyneenä takaisin maalikauppaan

Oli jättänyt autoon, ja käynyt maalikaupassa!
Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi!
Kävi lasten kanssa maalikaupassa ja sit lapsi jäi lukkojen taakse kun tulivat kaupasta. kun ovet meni lukkoon meni hätääntyneenä hakemaan APUA maalikaupasta,ei suinkaan ostoksille!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mrs:
jos mun lapsi olis ollut autossa niin olisin rikkonut pienimmän ikkunan josta yltäisin avaimiin tai saisin oven auki. olishan se maksanut mutta...
Noo niitä sirpaleita olisikin kiva sitten lapsen päältä, ehkä suusta ja silmistä kerätä.
No ei sen lapsen kohdalta sitä ikkunaa tarvi rikkoa!! :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Todella harhaanjohtava otsikko
Menin hätääntyneenä takaisin maalikauppaan

Oli jättänyt autoon, ja käynyt maalikaupassa!
Kyllä tuosta sai käsityksen, että olivat kaikki käyneet siellä maalikaupassa, sitten äiti oli laittanut lapsen nukkumaan istuimeensa ja ovet menneet lukkoon. Lukakaa tarkemmin!
 
juuei
Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeastiko voi soittaa 112, jos auton ovet menee lukkoon eikä siellä ole ketään??? Kyllä palokunta kans kaikkeen resurssejaan hukkaa!
Pelastaahan ne kissoja puustakin niin miksei ihmisiä lukkojen kans??
Mä luulin kans näin, mutta ei käynyt ainakaan meidän kunnassa päinsä. Soitin kerran palolaitokselle päivystävälle palomestarille kun meidän kissa oli toista päivää korkealla puussa.... Se nauroi mulle, että Aku Ankassa tulee palomiehet hakemaan kissoja puusta. Arvaa meinasinko vajota maan alle siellä puhelimen toisessa päässä. :D :D No kissa tuli samana iltana itse alas...
No minun mies on palomies eli puhun kokemuksesta... Tarkempiin yksityiskohtiin en mene!

Ja vaikka kissojen ystävä olenkin niin en ymmärrä miten joku kehtaa soittaa 112 että tarvis kissa pelastaa, jos se kissa on sinne puuhun mennyt niin se varmasti tulee sieltä myös alas, yhtään tapausta en tiedä että kissa ois puuhun jäänyt!
 
Rötväles
En mä nyt heti lähtis ikkunaa rikkomaan vastaavassa tilanteessa. Mikä hätä sillä siellä oli nukkuessa? Äiti oli kuitenkin koko ajan paikalla ja jos kuumuus olisi käynyt ylivoimaiseksi, olisi varmasti rikkonut ikkunan tai poliisi olisi tullut apuun. Lapsi oli autossa 2,5h, josta nukkui 1,5h, ei paha.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
En mä nyt heti lähtis ikkunaa rikkomaan vastaavassa tilanteessa. Mikä hätä sillä siellä oli nukkuessa? Äiti oli kuitenkin koko ajan paikalla ja jos kuumuus olisi käynyt ylivoimaiseksi, olisi varmasti rikkonut ikkunan tai poliisi olisi tullut apuun. Lapsi oli autossa 2,5h, josta nukkui 1,5h, ei paha.
mistä sen ulkopuolelta voi tietää miten kuuma autossa on ? ja mä kirjotin jo toiseenkin ketjuun, että olisin pelännyt, että kun lapsi siellä nukkuu, että ei enää vaan nukkuskaan vaan ois vaikka jo tajuton ( kuumuus, huonosti syönyt.. ). ja kauanko sitten odotuttas ylipäätään.. useitakin tuntejako jos ei olis lukkoseppä päässyt aiemmin.
tulee niin mieleen se viis vee joka euroopassa jossain maassa kuoli kun iskä unohti autoon.ja onhan niitä muitakin vastaavia.
 
Aika jännä, ettei poliisi auttanut. Meillä ovat kerran kyllä tiirikoineet semmosella metallivempeleellä oven auki, kun oli jäänyt avaimet sisään. =) Mut oisin kyllä varmaan rikkonu jonkun ikkunoista myös enkä odottanu paria tuntia.

Ja tosiaan yhdessä olivat siellä kaupassa, sitten vasta lapsi autoon ja ennen kuin muut ehti autoon, ovet menivät lukkoon.
 
oisko biologiantunneista hyötyä?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
En mä nyt heti lähtis ikkunaa rikkomaan vastaavassa tilanteessa. Mikä hätä sillä siellä oli nukkuessa? Äiti oli kuitenkin koko ajan paikalla ja jos kuumuus olisi käynyt ylivoimaiseksi, olisi varmasti rikkonut ikkunan tai poliisi olisi tullut apuun. Lapsi oli autossa 2,5h, josta nukkui 1,5h, ei paha.
mistä sen ulkopuolelta voi tietää miten kuuma autossa on ? ja mä kirjotin jo toiseenkin ketjuun, että olisin pelännyt, että kun lapsi siellä nukkuu, että ei enää vaan nukkuskaan vaan ois vaikka jo tajuton ( kuumuus, huonosti syönyt.. ). ja kauanko sitten odotuttas ylipäätään.. useitakin tuntejako jos ei olis lukkoseppä päässyt aiemmin.
tulee niin mieleen se viis vee joka euroopassa jossain maassa kuoli kun iskä unohti autoon.ja onhan niitä muitakin vastaavia.
Perusterve 1,5-v. ei ainakaan syömättömyyden takia mene tajuttomaksi 2,5 tunnissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja oisko biologiantunneista hyötyä?:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
En mä nyt heti lähtis ikkunaa rikkomaan vastaavassa tilanteessa. Mikä hätä sillä siellä oli nukkuessa? Äiti oli kuitenkin koko ajan paikalla ja jos kuumuus olisi käynyt ylivoimaiseksi, olisi varmasti rikkonut ikkunan tai poliisi olisi tullut apuun. Lapsi oli autossa 2,5h, josta nukkui 1,5h, ei paha.
mistä sen ulkopuolelta voi tietää miten kuuma autossa on ? ja mä kirjotin jo toiseenkin ketjuun, että olisin pelännyt, että kun lapsi siellä nukkuu, että ei enää vaan nukkuskaan vaan ois vaikka jo tajuton ( kuumuus, huonosti syönyt.. ). ja kauanko sitten odotuttas ylipäätään.. useitakin tuntejako jos ei olis lukkoseppä päässyt aiemmin.
tulee niin mieleen se viis vee joka euroopassa jossain maassa kuoli kun iskä unohti autoon.ja onhan niitä muitakin vastaavia.
Perusterve 1,5-v. ei ainakaan syömättömyyden takia mene tajuttomaksi 2,5 tunnissa!
yhdistettynä hautovaan kuumuuteen autossa -miksipä ei voisi mennä ? puoltoista vuotias on vielä niin pieni. itse en ottaisi riskiä, mutta taidankin ollakin vähän hysteerinen :)
 
mrs
siis mä sain käsityksen että itki tunnin verran herättyään ja pää märkänä. kyl mä olisin ollut paniikissa ja halunnut heti lapseni ulos sieltä enkä seuraillut itkua ulkopuolella.
 
Hopping
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeastiko voi soittaa 112, jos auton ovet menee lukkoon eikä siellä ole ketään??? Kyllä palokunta kans kaikkeen resurssejaan hukkaa!
Pelastaahan ne kissoja puustakin niin miksei ihmisiä lukkojen kans??
Mä luulin kans näin, mutta ei käynyt ainakaan meidän kunnassa päinsä. Soitin kerran palolaitokselle päivystävälle palomestarille kun meidän kissa oli toista päivää korkealla puussa.... Se nauroi mulle, että Aku Ankassa tulee palomiehet hakemaan kissoja puusta. Arvaa meinasinko vajota maan alle siellä puhelimen toisessa päässä. :D :D No kissa tuli samana iltana itse alas...
No minun mies on palomies eli puhun kokemuksesta... Tarkempiin yksityiskohtiin en mene!

Ja vaikka kissojen ystävä olenkin niin en ymmärrä miten joku kehtaa soittaa 112 että tarvis kissa pelastaa, jos se kissa on sinne puuhun mennyt niin se varmasti tulee sieltä myös alas, yhtään tapausta en tiedä että kissa ois puuhun jäänyt!
Mä en totta puhuen keksinyt muuta.... Asuttiin kerrostalossa ja kyseessä oli sisäkissa, joka oli pudonnut parvekkeelta (toinen kerros). Kissa ei siis ollut ollut koskaan ulkona. Miksi kiipesi puuhun ja vielä niin ylös - senpä tietäisi... No se puu oli kahden kerrostalon välissä, ihan siinä parvekkeiden vieressä. Oli kesäkuuma ja ihmisillä ilmeisesti ikkunat auki öisin ja meidän kissa puussa naukumassa toista päivää.... Ihmiset alkoi tosiaan jo valittaa ja kulki siellä puun alla ihmettelemässä. Olin maanitellut sitä alas ja kaikkea, mutta eipä tullut. En tiedä miksi se sitten päätti tulla lopulta iltayöstä alas. Onneksi olin parvekkeella kun lähti tulemaan, niin pääsin alas odottamaan ja sain vietyä sisään.
 
Rötväles
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja oisko biologiantunneista hyötyä?:
Perusterve 1,5-v. ei ainakaan syömättömyyden takia mene tajuttomaksi 2,5 tunnissa!
yhdistettynä hautovaan kuumuuteen autossa -miksipä ei voisi mennä ? puoltoista vuotias on vielä niin pieni. itse en ottaisi riskiä, mutta taidankin ollakin vähän hysteerinen :)
En mäkään nyt tuntikausiksi lasta autoon jättäisi. Mutta en HETI siltä seisomalta ikkunaakaan hajottaisi. Tilannetajua lämpötilankin suhteen.
 
eieiei
kertoo taas kamalasti tän palstan tasosta. Hei, mitä sitten jos ap on ymmärtäny sen omalla tavallaa. Varmaan riittää, että yksi sen hälle sanoo, kun täällä kaikki kuin jossain lastentarhassa huutaa rivissä, että se meni näin eikä noin... Heti aletaan haukkua tyhmäksi ja ties miksi. Koska palstan taso on tämä, niin en voi kuin tokaista että se on ite joka haukkuu toista =)
 
NO ANTEEKS KAMALASTI! Mä luin sen jutun ja sitte laitoin vaan et mikshän se ei soittanu sitä palokuntaa. Kamala ku ootte kivoja :'( Peräännyn takavasemmalle... jatkakaa mun haukkumista, olette varmasti sen ansainneet. Nimim. HARMAANA ON HAUSKA HAUKKUA!
 
hmph
Pölvästit olleet asialla. Senkus rikkoo lasin, kauimmaisen lapsesta ja tosiaan jotain kontaktimuovia siihen lasiin. Eikö se nyt ole sanomattakin selvää, että lapsen hyvinvointi menee sen autonromun edelle! Ei näköjään ole. :headwall:
 

Yhteistyössä