äiti jätti 1,5 vuotiaan nukkumaan autoon :/

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072212071002_uu.shtml

Palokunta olis auttanu. Meillä jäi ovet lukkoon (sisälle ei jääny ketään) autossa ja soitettiin 112, laittoivat paloauton "varaosaauton" paikalle ja saivat siististi jälkiä jättämättä ovet auki.. mikshän poliisit ei kertonu siitä mahdollisuudesta?
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja lukisitte ekas:
eihän se jättänyt vaan laittoi sen sinne ja oli myös ite menossa mut ovet ehti sit lukkoon.
Juuri näin. Oli keskuslukitus temppuillut, tarkoitus oli ottaa lapsi sieltä autosta myös mukaan. Mutta avain jäi kuskin penkille ja ovet meni lukkoon.
 
juuei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeastiko voi soittaa 112, jos auton ovet menee lukkoon eikä siellä ole ketään??? Kyllä palokunta kans kaikkeen resurssejaan hukkaa!
Pelastaahan ne kissoja puustakin niin miksei ihmisiä lukkojen kans??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mrs:
jos mun lapsi olis ollut autossa niin olisin rikkonut pienimmän ikkunan josta yltäisin avaimiin tai saisin oven auki. olishan se maksanut mutta...
Noo niitä sirpaleita olisikin kiva sitten lapsen päältä, ehkä suusta ja silmistä kerätä.
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja mrs:
jos mun lapsi olis ollut autossa niin olisin rikkonut pienimmän ikkunan josta yltäisin avaimiin tai saisin oven auki. olishan se maksanut mutta...
Todellakin ois meillä kans mennyt ikkuna rikki ihan ilman miettimistä.
 
Voi hemmetti, kun ei ihmisillä oo lukutaitoa enää :D

En osaa sanoa mitä tuossa tilanteessa tekis, mutta tuskin pystyisin kauaa lapsen itkua lasin takaa kuuntelemaan :| Onneksi tässä tapauksessa lapsi nukkui joten ei koko aikaa huutanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Todella harhaanjohtava otsikko
Menin hätääntyneenä takaisin maalikauppaan

Oli jättänyt autoon, ja käynyt maalikaupassa!
niin ehkä he olivat juuri käyneet siellä maalikaupassa KAIKKI ja nyt olivat lähdössä kotiin ja lapsi jäi sitten jutun kuvailemalla tavalla sinne lukkojen taakse ja äiti meni hätääntyneenä hakemaan apua.
 
mrs
"Noo niitä sirpaleita olisikin kiva sitten lapsen päältä, ehkä suusta ja silmistä kerätä."

meillä on kyllä sellainen auto et yhden ikkunan saa rikki eikä osu lapseen. kannattaa olla iso auto niin ei tarvi just siitä lapsen kohdalta rikkoa, eikä ne avaimetkaan varmaan olleet siinä lapsen kohdalla. mut en viitsi tällaisesta alkaa jankata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mrs:
jos mun lapsi olis ollut autossa niin olisin rikkonut pienimmän ikkunan josta yltäisin avaimiin tai saisin oven auki. olishan se maksanut mutta...
Noo niitä sirpaleita olisikin kiva sitten lapsen päältä, ehkä suusta ja silmistä kerätä.
ootko koskaan rikkonut auton ikkunaa? Siitä ei tule sellasia sirpaleita kuin lasista yleensä,vaan irtoaa joko palasina tai levyinä,mitkä ei oo teräviä.
 
Hopping
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeastiko voi soittaa 112, jos auton ovet menee lukkoon eikä siellä ole ketään??? Kyllä palokunta kans kaikkeen resurssejaan hukkaa!
Pelastaahan ne kissoja puustakin niin miksei ihmisiä lukkojen kans??
Mä luulin kans näin, mutta ei käynyt ainakaan meidän kunnassa päinsä. Soitin kerran palolaitokselle päivystävälle palomestarille kun meidän kissa oli toista päivää korkealla puussa.... Se nauroi mulle, että Aku Ankassa tulee palomiehet hakemaan kissoja puusta. Arvaa meinasinko vajota maan alle siellä puhelimen toisessa päässä. :D :D No kissa tuli samana iltana itse alas...
 
lukutaitoa kiitos
oli käynyt siellä maalikaupassa koko pesueen kanssa. Tuli autolle, koska olivat lähdössä pois. Tällöin taapero jäi sinne autoon lukkojen taakse... Meni tämän jälkeen takaisin sinne maalikauppaan HAKEMAAN APUA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Todella harhaanjohtava otsikko
Menin hätääntyneenä takaisin maalikauppaan

Oli jättänyt autoon, ja käynyt maalikaupassa!
siis en minä sitä ainakaan noin ymmärtänyt. vaan niin että äiti kävi lasten kanssa kaupassa, pisti pojan sitten situimeen, pukkas oven kiinni ja kas, kaikki meni lukkoon.
ei se äiti sitä sinne jättänyt nukkumaan alunperin.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Todella harhaanjohtava otsikko
Menin hätääntyneenä takaisin maalikauppaan

Oli jättänyt autoon, ja käynyt maalikaupassa!
meni sen jälkeen maalikaupasta kysymään apua, kun ovet menivät lukkoon, etkö osaa lukea?
Laitoin nukkuvan Sebastianin takapenkille turvaistuimeen ja heitin käsilaukkuni, jossa avaimet olivat, etupenkille.

- Laitoin takaoven kiinni, ja lukkoon jääneen etuoven takia kaikki ovet menivät lukkoon, Sebastianin äiti kertoo.
 

Yhteistyössä