Olipahan taas
Joopa joo, tänään nähtyä. Lapsi kyllä pukeutuneena asianmukaisesti, mutta äidillä farkut ja lenkkarit. Paitana perus kesätoppi. Olipa hieman mauttoman näköistä.
Hehheh, mahtoi teidän lasta nolottaa, kun tulitte sinne kuin linnan juhliin kun muut olivat normaalin näköisinä.Alkuperäinen kirjoittaja no olipahan todellakin:Siis meidänkin lapsen kevätjuhlassa yhdellä isällä oli reisitaskuhousut. Olin tyrmistynyt, ja minua todella harmitti lapsen puolesta. Luulisi tosiaan, että vanhemmat ymmärtäisivät kuinka kiusallista tuollainen alipukeutuminen on muille juhlijoille. Itse pukeuduin silkkiseen mekkoon ja korkokenkiin, miehelläni oli tumma puku ja mekkooni sointuva solmio. Kiitos ap, kun otit tämän tärkeän asian puheeksi!
Just näin =)Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Ihan oikeesti mie ihmettelen, että meneekö teillä (joillakin ihmettelijöillä ) kevätjuhla pilalle senvuoksi, että joku on pukeutunut farkkuihin ja toppiin tai t-paitaan, lenkkareista puhumattakaan?
Siis ajatelkaa ennemmin niin, että hienoa, että senkin lapsen äiti on tullut paikalle... vaikka ei juhlavaatteissa olekkaan. Mutta miten paha mieli lapsella voisikaan olla, jos äiti jättäisi kokonaan menemättä juhliin VAAN SIKSI, että hänellä ei ole vaikka kevätjuhlaan sopivaa hametta ja sandaaleja...
Joskus se vaan on niin pienestä kiinni,ruokaa ainakin lapsille,vaatetta lapselle,itselle ei sit jääkään rahaa ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jonkinlaiset siistit farkut on ehkä ok, mutta nämä oli kyllä ihan "kivipestyt" perusfarkut ja lenkkarit likaiset ja kuluneet. Luulisi että jokaisella aina silloin tällöin on tilanteita joissa pukeutua vähän siistimmin, eli vähän paremmatkin vaatteet kaapista löytyisi. Ja jos rahasta on tiukkaa niin eihän jotkut kivat kesähousut ja esim. sandaalit edes kalliita ole. En mä tässä peräänkuuluta mitään kalliita merkkivaatteita.
Kai mää pidän itsestään selvyytenä, että äiti tulee paikalle. Tai isä tai joku. Että se ei oo mikään saavutus, kun saapuu paikalle, vaan normaali käytäntö.Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Ihan oikeesti mie ihmettelen, että meneekö teillä (joillakin ihmettelijöillä ) kevätjuhla pilalle senvuoksi, että joku on pukeutunut farkkuihin ja toppiin tai t-paitaan, lenkkareista puhumattakaan?
Siis ajatelkaa ennemmin niin, että hienoa, että senkin lapsen äiti on tullut paikalle... vaikka ei juhlavaatteissa olekkaan. Mutta miten paha mieli lapsella voisikaan olla, jos äiti jättäisi kokonaan menemättä juhliin VAAN SIKSI, että hänellä ei ole vaikka kevätjuhlaan sopivaa hametta ja sandaaleja...
Tässä maailmassa ei kannata mitään pitää itsestäänselvyytenä :|Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kai mää pidän itsestään selvyytenä, että äiti tulee paikalle. Tai isä tai joku. Että se ei oo mikään saavutus, kun saapuu paikalle, vaan normaali käytäntö.Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Ihan oikeesti mie ihmettelen, että meneekö teillä (joillakin ihmettelijöillä ) kevätjuhla pilalle senvuoksi, että joku on pukeutunut farkkuihin ja toppiin tai t-paitaan, lenkkareista puhumattakaan?
Tässäkin on varmaan eroja, että miten mikäkin koulu tapaa juhlia. Meillä on ihan perinteinen kevätjuhla, joka on siis juhla, ei mikään todistustenjakotilaisuus.
Tää tais olla provo, eiks vaan. Ylipukeutuminen on yhtä iso moka kun alipukeutuminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja no olipahan todellakin:Siis meidänkin lapsen kevätjuhlassa yhdellä isällä oli reisitaskuhousut. Olin tyrmistynyt, ja minua todella harmitti lapsen puolesta. Luulisi tosiaan, että vanhemmat ymmärtäisivät kuinka kiusallista tuollainen alipukeutuminen on muille juhlijoille. Itse pukeuduin silkkiseen mekkoon ja korkokenkiin, miehelläni oli tumma puku ja mekkooni sointuva solmio. Kiitos ap, kun otit tämän tärkeän asian puheeksi!