Äitejä Oulusta?

Heippa!

Onkos täällä muita parikymppisiä äitejä Oulun suunnalta? Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.

Minkä ikäisenä olet lapsesi saanut? Minkä ikäinen lapsesi on nyt? Itse täytän lokakuussa 20, tyttö marraskuussa 1v.

Jos haluat tutustua, mailia saa laittaa. =) =)

hentsu85@luukku.com
 
Moi. Oon raahessa asustava 24 vuotias äippä. Tyttö täyttää kesäkuussa 5 vuotta. Toinen asustaa viel masussa rv 34+5. Joudun varmaan ouluun synnyttään ku tää pienoinen ei meinaa pysyä masussa. En oo ikinä käynyt siellä ja sairaala on kuulemma iso??
 
Heippa!
Oon 24v raahelainen, mutta muutettiin miehen kanssa joka on vihannista ouluun tuossa tammikuussa ja nyt on viikon vanha vaava minulla sylissä syömähommissa...hihih.
OYS oli todella mukava paikka synnyttää ja olisi kiva saada äitikavereita täältäkin suunnilta :)

Mailia saa laittaa kyllä laittaa minulle
Moona55@hotmail.com

-Moona ja pikkuneiti-
 
äitä84
heips!täällä äiti 20v ja neiti 1v7kk ja masuasukki rv 34+1 ja perheeseen kuuluu myös iskä 23v asustellaan kempeleessä..meille myös uudet tuttavuudet tervetulleita :) mailia saa laittaa osoitteeseen niina84@luukku.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2005 klo 13:37 Mamma kirjoitti:
Moi. Oon raahessa asustava 24 vuotias äippä. Tyttö täyttää kesäkuussa 5 vuotta. Toinen asustaa viel masussa rv 34+5. Joudun varmaan ouluun synnyttään ku tää pienoinen ei meinaa pysyä masussa. En oo ikinä käynyt siellä ja sairaala on kuulemma iso??

Moikka moi!

Oys on iso, mut osastot aika pieniä. Meillä oli perhehuone, ku neiti synty. Mut ei sinne eksy, jos ei lähde harhailemaan. Itsekin kävin synnytyksen yhteydessä toista kertaa koko laitoksessa. Ihan kiva paikka. :)
 

Yhteistyössä