Mä olen turistirysässä töissä ja tänne tuli äiti lapsensa kanssa ja sanoi, et eihän heidän tarvitse maksaa, koska he käyvät sisällä vain pari minuuttia, kun tyttökin pääsi nyt kerrankin vähän luvattomasti sairaalasta ulos? No minä vastasin, että valitettavasti meillä maksaa kaikki sisäänpääsymaksun. No äiti sitten väänti uudestan sen et kun vain pari minuuttia ja kun tyttökin pääsi hetkeksi sairaalasta ja mä toistin taas saman. No äiti sitten että he eivät mene ollenkaan sitten. Mä mietin vain että jos mulla nyt olisi sairas lapsi, niin kyllä mä maksaisin sen ihan sinne missä olo piristyisi, tässä tapauksessa kun summa oli vielä reilusti lle 10?, enkä kylväis sitä sairautta joka paikkaan, vaan yrittäisin lapsen saada hetkeksi unohtamaan sen.
Tuli van mieleen, että vaikka en pidä itseäni minään superäitinä, niin joskus toiset äidit saa mut ihmettelemään heitä ja suuresti...
Tuli van mieleen, että vaikka en pidä itseäni minään superäitinä, niin joskus toiset äidit saa mut ihmettelemään heitä ja suuresti...