ÄIDINMAIDONKORVIKKEISTA

Kokemuksia, kumpi teillä on osoittautunut paremmaksi korvikkeeksi, NAN vai Tutteli?

Itsellä pari viikkoa vanha vesseli, jolle minun täytyy antaa lisämaitoa ja nyt mietin, kumpikohan olisi sopivampi. Molempia olen kokeillut, mutta mielelläni kuulisin muiden kokomuksia :) Vai onko joku kokeillut jotain muuta korvikevaihtoehtoa?
 
Meillä tosiaan kokeiltu noita kahta ja itse aloin pohtia tuttelin sopivuutta, kun nyt pari purkkia kokeiltu ja tuntuu, että pojalla aika paljon ollut ilmavaivoja..

Mistä olette ostaneet Semperiä? Prismassa en ole sitä mielestäni nähnyt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nona:
Meillä tosiaan kokeiltu noita kahta ja itse aloin pohtia tuttelin sopivuutta, kun nyt pari purkkia kokeiltu ja tuntuu, että pojalla aika paljon ollut ilmavaivoja..

Mistä olette ostaneet Semperiä? Prismassa en ole sitä mielestäni nähnyt..
Löytyy prismasta =)
 
Meillä aloitettiin Tuttelilla joka ei lopuksi sopinut ollenkaan. Vauva puklaili paljon ja pahanhajuista pukluja ja oli maha vaivoja... :p Sitten vaihdettiin NANiin ja siinä olemme pysyneet. Vauva ei enään puklautellut niin paljoa ja oli "paremman tuoksuista"...ja muutenkin meni ok. NAN onkin muistaakseni kalliimpi kuin Tutteli, mutta parempi!
 
Meillä kokeiltiin myös molempia, mutta tyttö pulautteli kovasti niitä. Viimein päädyttiin Tutteli Omneoon, koska sen koostumus paksumpaa. Se oli siis jauheesta tehtävää. Vatsakivutkin väheni, kun alettiin antaa tuota.
 
Tutteli, Nan ja Semper eivät sopineet. Sitten alettiin antamaan Nutrilon Comfort-korviketta joka tehdään jauheesta. Nuo jauhejutut tuntuivat aluksi vaikealta, mutta ovat itse asiassa nyt kätevämmän tuntuisia kun niihin on tottunut. Keitetään illalla kattilallinen vettä ja pullotetaan vesi valmiiksi sopiviksi annoksiksi jääkaappiin. Nälän yllättäessä lämmitetään pullo mikrossa ja sekoitetaan sopiva määrä jauhetta sekaan ja ei kestä kauaa.
 

Yhteistyössä