hyvä niin, kukkia talkkarille nopeasta ketjun pystytyksestä :flower:Ei mitään hätää...NT laitto näppärästi äänestyksen pystyyn
No mä kovasti toivon, että puolessa tunnissa ehtis vielä tulemaan ääni, joten toivottavasti tämä ei tosiaan ollut tässä.Onkohan meillä jo voittaja selvillä :$
Mäkin kokeilin, että pääseekö harmaana, mutta en jaksanut yhteyttä lopettaa.Mä jopa testaisin että kuinka käy kun kirjautuu pihalle, sammuttaa nettiyhteyden ja avaa uudestaan (olen siis tikun varassa) ettt antaako mahdollisuuden änestä uudestaan, mutta sse ei ole mahdollista... Siinä mielessä ainakin äänestys toimii hyvin!
=)Alkuperäinen kirjoittaja ääni;21920061:Höh. Miks harmaat ei saa äänestää? Mun ääni ois ehdottomasti mennyt Jonseredille, aivan mielettömän sykähdyttävä tuo.. öö..juttu.
Tuo on kyllä hienon näköinen eikä tartte kahlata sivuja läpi useempaan kertaan et onko laskenu kaikki äänet matkaan mut muuten tämä palsta ei nyt ihan toimi : /Hieno tuo äänestystulos juttu, värit ja kaikki, prosenttiluvutkin. Mä tykkään tästä hommasta kyllä.
Koska viimeksi olin itsekäs ja päätin aiheen ihan itse niin pohdin jotta jos voitan, niin nappaan aiheen siitä ehdotuslistasta...eikö se ole siinä alkuperäisessä ketjussa?Onks Chef miettinyt jo aihetta?:wave: