ääliöt liikenteessä!!!!

onneksi omaan harkitsevan luonteen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Taitaa olla just näitä pääkaupunkiseudun kuskeja, jotka kiroovat hidastelijoita ja huomenna saadaan lukea lehdistä kuinka "talvi yllätti etelä-suomalaiset....ja pelti rytisee"
Toi on kyllä niin paras juttu, että joka vuosi talvi yllättää! :D Kenet, kysynpähän vaan.
Ei talvi ketään yllätä. Jos 5 miljoonaa ihmistä on liikkeellä niin aina sattuu ja tapahtuu.

Pieni arvoitus:) Tänään on kuollut tieliikenteessä yksi henkilö. Arvaatteko sukupuolen?

Sun sukupuolta EI ole vaikea arvata ;o)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi omaan harkitsevan luonteen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Taitaa olla just näitä pääkaupunkiseudun kuskeja, jotka kiroovat hidastelijoita ja huomenna saadaan lukea lehdistä kuinka "talvi yllätti etelä-suomalaiset....ja pelti rytisee"
Toi on kyllä niin paras juttu, että joka vuosi talvi yllättää! :D Kenet, kysynpähän vaan.
Ei talvi ketään yllätä. Jos 5 miljoonaa ihmistä on liikkeellä niin aina sattuu ja tapahtuu.

Pieni arvoitus:) Tänään on kuollut tieliikenteessä yksi henkilö. Arvaatteko sukupuolen?

Sun sukupuolta EI ole vaikea arvata ;o)
 
mimmuli
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Isäntä kiroili samaa...
Tosin syynä oli kuski joka ajo 30km/h ohituskaistaa kehäI, rajotus oli 80...

No, täl kelil ei noi rajotukset oo kohillaan; alle niitten on parempi mennäkin. Muistissa hyvin vielä muutaman vuoden takainen kolarisuma hesan pääteillä, ja mm porvoon motarilla, joissa kuoli ihmisiä. Syynä just ohittelijat tämmösellä kelillä. Fiksu jättää kiireen kotiin tämmösel päiväl!
Jos on 2 kaistaa käytössä, niin jos tuntuu, ettei pysty ajamaan sallittua nopeutta, niin voi varmaan pysyä sillä hitaammalla kaistalla.

Ja vaikka on kuinka monta kaistaa tahansa, ei se tarkoita että niitä pitkin voi painella tuhatta ja sataa seurauksista välittämättä kun keliolosuhteet vaativat malttia. Ammattikuski säilyttää malttinsa tilanteessa kuin tilanteessa ja osaa valita vauhtinsa kelin mukaan. Ja pystyy siten varautumaan äkillisestikin muuttuviin tilanteisiin ja välttämään kohtalokkaat seuraukset. Maltti on viisaan valtti, tyhmät kuolee omaan autoonsa, "oman käden kautta".
 
Honda
Alkuperäinen kirjoittaja Black is grey and so proud of it:
Alkuperäinen kirjoittaja honda:
Alkuperäinen kirjoittaja musta harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja honda:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
ei oo taas ihme että pelti rytisee |O |O ku ihmiset ei osaa ajaa kelin mukaan vaan pakko painaa talla pohjassa |O
Katos hondatypy ku se on silleen et tässäkin kelissä jotkut osaavat ajaa sitä suurinta sallittua nopeutta. Tälläisellä kelillä niin sanotusti jyvät erottuvat akanoista.


ei se ettei oo älliä päässä tee susta parempaa kuskia..... Ja näille äärikeleille on just annetttu ohjeeksi ajaa erityistä varovaisuutta noudattaen, rajoitusten alittaminen on jopa suositeltavaa. Ä.l.ö !.
Taas jonkun piti mennä henkilökohtaisuuksiin. Haleja sulle.

Ja kukahan tässä on henkilökohtaisuuksiin mennyt tänään???? Onkos lähistöllä peilii????
Mä voin tuoda sulle peilin jos sulla ei sellaista ole.



 
Honda
Alkuperäinen kirjoittaja Black is grey and so proud of it:
Alkuperäinen kirjoittaja honda:
Alkuperäinen kirjoittaja musta harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja honda:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
ei oo taas ihme että pelti rytisee |O |O ku ihmiset ei osaa ajaa kelin mukaan vaan pakko painaa talla pohjassa |O
Katos hondatypy ku se on silleen et tässäkin kelissä jotkut osaavat ajaa sitä suurinta sallittua nopeutta. Tälläisellä kelillä niin sanotusti jyvät erottuvat akanoista.


ei se ettei oo älliä päässä tee susta parempaa kuskia..... Ja näille äärikeleille on just annetttu ohjeeksi ajaa erityistä varovaisuutta noudattaen, rajoitusten alittaminen on jopa suositeltavaa. Ä.l.ö !.
Taas jonkun piti mennä henkilökohtaisuuksiin. Haleja sulle.

Ja kukahan tässä on henkilökohtaisuuksiin mennyt tänään???? Onkos lähistöllä peilii????
Mä voin tuoda sulle peilin jos sulla ei sellaista ole.



 
siulle on sattunut ikävä rekkakuski taaksesi mutta eihän se rekka kauhean hiljaakaan ajella kuorma perässä.... ja toiseksee... kannattaa ottaa vähän aikaa siihen liikenteeseen... itekki lähdin suosiolla puolta tuntia aikaisemmin... ja kyllä. reikäpäitä löytyi liikenteessä mutta eikös meist jokainen vois pitää huolta siitä ettei ite ole se reikäpää... ja pomot diggailee varmasti jos jättää tulematta tommosen syyn takia
 
Kaikenlaisia vapaalla jalalla
Alkuperäinen kirjoittaja Honda:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Honda:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
mikä kiire niin tärkeetä on että pitää kaahata tuolla liikenteessä sekä hiillostaa puskurissa vaarantaen muiden hengen samalla |O
Sellaiselta se hondatypyn mielestä saattaa tuntua jos ei itse osaa.
Haista jo pjaska! Tällä kelillä kuin tänään ei todellakaan ajeta suurinta sallittua nopeutta vaan siten että auto pysyy tiellä.
Tälläkin kelillä pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta ja auto pysyy tiellä. Itse ajoin tänään moottoritiellä 140km/h kun löytyi sopiva rako. Kovempaakin olisin pystynyt ajamaan, mut täytyi ottaa turvallisuus huomioon;-)




Näin tekee harvinaisen tyhjäpäinen yksilö. Onnitteluni saavutuksestasi aivottomuuden uralla!
 
Honda
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaisia vapaalla jalalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Honda:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Honda:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
mikä kiire niin tärkeetä on että pitää kaahata tuolla liikenteessä sekä hiillostaa puskurissa vaarantaen muiden hengen samalla |O
Sellaiselta se hondatypyn mielestä saattaa tuntua jos ei itse osaa.
Haista jo pjaska! Tällä kelillä kuin tänään ei todellakaan ajeta suurinta sallittua nopeutta vaan siten että auto pysyy tiellä.
Tälläkin kelillä pystyy ajamaan suurinta sallittua nopeutta ja auto pysyy tiellä. Itse ajoin tänään moottoritiellä 140km/h kun löytyi sopiva rako. Kovempaakin olisin pystynyt ajamaan, mut täytyi ottaa turvallisuus huomioon;-)




Näin tekee harvinaisen tyhjäpäinen yksilö. Onnitteluni saavutuksestasi aivottomuuden uralla!
Et tainnut huomata että ajoin 140km/h SOPIVASSA RAOSSA. Hetken kuluttua köröteltiinkin kahtakymppiä moottoritiellä. Tais jonon kärjessä olla joku palstan turvallisuushakuisista autoilijoista.
 
ihan pakko nostaa tää kertomalla että ensinnäkin: vaikka niiiin tunari kuljettaja olenkin, niin olen hengissä!!! :D

ja haluaisin esittää lisäkysymyksen:
nyt kun kelit olleet taas normaalit, niin olen ajellut normaaleita nopeuksia ja myönnettäköön että jopa hieman ylinopeutta tietyillä tieosuuksilla ja SILTI mun perseessä on tänäänkin roikkunut kumpaankin suuntaan joku :xmas: ensin joku BMW ja yllättäen kotimatkalla joku audi :saint:
ja kyllä, mun mittari näyttää oikeita lukemia ja kyllä, mä ajoin niin et ne olis päässy ohi, mut pitipähän kihnuttaa siel perseessä :xmas: |O :whistle: :snotty:
 

Yhteistyössä