Adoptio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no sitten olet kyllä jollain tavalla todella huomionhakuinen. Miten ylipäätään tiedät niin paljon pojan elämästä nyt ja miten voit arvostella toisten taloudellista tilannetta ja tekemisiä?Varsinkaan kun itse juuri kerroit hylänneesi lapsesi rahan takia... Miksi siis arvostella niitä, jotka toisesta huolta pitävät. Ja tiedoksesi, uinti on muuten kallis harrastus jos sitä' tosissaan harrastaa... näin niin kuin itse monta vuotta harrastaneena.

aika kipeetä että joku mielummin hoitaa ja hyysää sairasta ihmistä joka raiskaa kuin että lähtee lapsensa kanssa. jos ei mun energia riittäis molemmille niin valinta ois mulle erittäin helppo! :whistle: enkä muutenkaan jäis miehen kaa joka raiskais mut.

Tiedän koska pitävät minuun kirjeitse ja esim.tekstiviesteillä yhteytt.Ajattelin vain etteikö olisi hyvä edes lapsilisät laittaa säästöön että sitten peruskoulun jälkeen pystyy opiskelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei ollut provo,aluksi antoivat harrastaa esim.jääkiekkoa sitten sanoivat että koska se maksaa paljon niin vaihtoivat pojan harrastuksen uimiseen.Myös jalkapallo sai jäädä jota harrasti 6v koska pelimatkoihin meni rahaa itse ovat adoptiovanhemmat näin sanoneet.Nyt harrastaa vain uimista.

pitäsköhän munkin antaa lapset adoptioon kun meillä ei ole varaa jääkiekko harrastukseen? saati ulkomaanmatkoihin tai lasten säästötileihin, puhumattakaan kaikista muotivillityksistä.

Mä en ymmärrä miksi sitä asiaa haluat täällä repostella? Jos kerran aikasemminkin olet saanut huonon vastaanoton. Saat vain itsellesi pahan mielen. Jos tämä on totta niin miksi et juttele sen nykyisen miehesi kanssa mieltä painavista asioista? Vai eikö hän halua puhua koko lapsesta koska ei ole hänen jälkeläinen?

En usko että poikani on katkera koska hänellä hyvät vanhemmat,kavereita,koulu menee hyvin.Pystyy harrastamaan kaikkea yms.Olisiko parempi jos olisi ollut mun kanssa ja me eläisimme sossun tuella jossakin?

ei ollut provo,aluksi antoivat harrastaa esim.jääkiekkoa sitten sanoivat että koska se maksaa paljon niin vaihtoivat pojan harrastuksen uimiseen.Myös jalkapallo sai jäädä jota harrasti 6v koska pelimatkoihin meni rahaa itse ovat adoptiovanhemmat näin sanoneet.Nyt harrastaa vain uimista.

Juuust... Eiköhän ton provoilun vois jo lopettaa? Menny jo asiat solmuun, sun varmaan kannattaa jättää tää ketju, menny ihan pelleilyksi.

Yhteistyössä