T
tietämätön
Vieras
Mulla on nyt suoraansanottuna uskomaton tilanne (ainakin itsestäni) enkä edes tiedä onko sellainen mahdollista, mutta en siis itse voi saada lapsia, mutta hyvä ystäväni tietää asian ja hän tuli vahingossa raskaaksi yhdenillan jutustaan ja asiaa mietittyään hän olisi valmis synnyttämään lapsensa minulle ja miehelleni,koska tietää kuinka paljon haluamme lasta, mutta olisiko tällainen edes käytännössä mahdollista, voisiko ystäväni adoptoiduttaa (
??) lapsensa meille vai menisikö se adoptiojonossa ensimmäisenä olevalle? Toinen asia onkin sitten se hankalampi,vaikka ajatuksesta olen hyvin kiitollinen ystävälleni,että hän edes ajattelee moista,mutta hän ei haluaisi olla missään tekemisissä vauvan kanssa joten en (ikinä) näkisi häntä enää! ystäväni on puhunut vuosia kuinka mukavaa olisi lähteä kiertelemään maailmaa ja tehdä töitä eripaikoissa ja sanoi tämän osuvan hyvin siihen,että voisi siis kuvitella lähtevänsä "maailmalle" ja olenhan tämän tiennyt, mutta ilman tätä vauva asiaa voisin silti olla yhteydessä ystävääni ja ehkä jopa matkustaa toisinaan hänen luokseen! En tiedä pystyisinkö rakastamaan lasta niin paljon kuin jotain muuta adoptio lasta (jonka joskus toivon mukaan miehemme kanssa saisimme)ja mitä jos ystäväni tulisikin muutamien vuosien päästä ja haluaisi lapsen sittekin itselleen? Ja se suurin kysymys pystyisinkö elämään koko loppuelämä ilman ystävääni jos siihen tultaisiin? Mutta myös ajatus siitä,että hyvllä tuurilla voisin 9kk päästä pidellä sylissäni sitä ihmettä jota olen niin kauan toivonut!