Adblock

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samperi

Aktiivinen jäsen
21.01.2006
32 905
6
38
Siis mulla on tuo ohjelma, mut en vaan osaa sitä käyttää :headwall:
Ja koko ajan sit noita mainoksia klikkailen

Osaisko joku vääntää rautalangasta, miten saisin vaikka näiltä sivuilta noi mainokset pois? :whistle:

Mä ainakin silloin käyttöön ottaessa valitsin jonkun niistä "peruspaketeista", juu en muista tarkemmin, mut jonkun sellasen kuitenkin, joka suurimman osan mainoksista vei heti pois. Nyt kun on tullut noita tekstin väliin tulevia mainoksia, niin ne on pitäny erikseen klikata estoon.

Mutta ihan mainoksettomat sivut mulla nyt ainakin on :D.

Eli paljon oli musta hyötyä :D.

Mutta yksittäisen mainoksen saa pois, kun sen päällä klikkaa hiiren oikeeta, sit valitsee estä adblockilla ja sit ok. Ja jos kaikille tekee saman, saa kaikki mainokset pois.

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Mä ainakin silloin käyttöön ottaessa valitsin jonkun niistä "peruspaketeista", juu en muista tarkemmin, mut jonkun sellasen kuitenkin, joka suurimman osan mainoksista vei heti pois. Nyt kun on tullut noita tekstin väliin tulevia mainoksia, niin ne on pitäny erikseen klikata estoon.

Mutta ihan mainoksettomat sivut mulla nyt ainakin on :D.

Eli paljon oli musta hyötyä :D.

Mutta yksittäisen mainoksen saa pois, kun sen päällä klikkaa hiiren oikeeta, sit valitsee estä adblockilla ja sit ok. Ja jos kaikille tekee saman, saa kaikki mainokset pois.

Kiitos paljon
:flower: :flower:

Yhteistyössä