grrr.. kone lykkää koko ajan jotain ihme mainoksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
niitä saa olla koko ajan sulkemassa, ja eivät silti vältämäti sulkeudu vaan ruutu lävähtää koko näytön kokoiseksi :kieh: ja kun sen saa pois tulee uusi mainos :/ jotain ihme pokerimainoksia "voit oppia pelamaan pokeria" ja kuvassa on naisen persus :whistle: miten sekin liittyy pokeriin?myös muita mainoksia on. miten ihmeessä noi mainokset saa loppumaan, miestä kun ei tietysti ne häiritse :laugh: eikä muakaan muuten mutta kun niitä saa koko ajan sulkee :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Se on joku haittaohjelma...saat sen pois kun lataat Superantispywaren koneelle ja skannaat sillä =)
P.S. Mites rouvan kurkku? :xmas:

=) kiitos kysymästä, kurkku on vieläkin vähän kipee ja nyt se on 8veelläkin :headwall: varmaan tää tauti käy meidät kaikki läpi :headwall: että siirtyy vähän meidän tapaaminen, mutta mä viestitän sulle kun ollaan terveitä =) ja näiden koneiden kanssa mää oon niin surkee, että mulle toi ei kerro oikeen mitää :ashamed: no sanon tosta miehelle, ni ehkä se osaa tehdä sen sitten :xmas:

Ilmoittele kun olette terveitä :)
Teillä on muuten hienot kaihtimet keittiössä :D
T: kauppareissukyylääjä :xmas: (ei tosin tarvitse edes kyylätä kun ramppaa siitä ohi joka ikinen päivä =) )

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
kerran kävin läpi virustentutkinta jutun ja sen mukaan tässä ei ole virusta :/

Meilläkään ei F-Securen virustorjunta löytänyt mitään, mutta toi Superantispyware (ja se Professional-versio, sen saa ilmaiseksi koekäyttöön kuukaudeksi, ja sen jälkeen voi ladata sen ilmaisen kotikäyttöversion) löysi kaikki mahdolliset haittaohjelmat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
kerran kävin läpi virustentutkinta jutun ja sen mukaan tässä ei ole virusta :/

Meilläkään ei F-Securen virustorjunta löytänyt mitään, mutta toi Superantispyware (ja se Professional-versio, sen saa ilmaiseksi koekäyttöön kuukaudeksi, ja sen jälkeen voi ladata sen ilmaisen kotikäyttöversion) löysi kaikki mahdolliset haittaohjelmat :)

ahaa! ok. kiitos sanon tosta miehelle, se saa luvan hoitaa tuon :D

Yhteistyössä