Adam Lambert faniposti!!!!!kiireellinen kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adamfani98<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

adamfani98<3

Vieras
mikä on adam lambertin faniposti osoite?koska kohta on sen synttärit ja mä haluaisin lähettää sille synttäri onnittelut.tiedän se ei mene heti se kirje joten se myöhästyy vähän mutta kuitenkin.olen iki-kiitollinen sile joka sen mulle antaa.(katsoskun en osaa englantia kovin hyvin ja adamin sivuilla kaikki on englanniksi joten auttakaaa.)

siis miten sä nyt oikeesti sille mitään korttia laitat jos et osaa edes englantia?

newsflash: Adam Lambert on jenkki ja sen äidinkieli on enkku!!! googleta, kyllä se osote sieltä sen sivuilta löytyy ;)

siis onko toi 98 sun syntymävuotes? jos on niin pyydän anteeks tota äskeistä...

ei sieltä oikeen löytyny postiosotetta mutta facebookissakin hän on joten eikun sinne kaveripyyntöä/fanipyyntöä menemään ja sitäkautta sitten onnittelut :D

tässä on american idolin aikainen osote (menee varmaan myös tälläkin perille jossain vaiheessa):

Adam Lambert c/o American Idol
CBS Television City
7800 Beverly Blvd., Suite 251
Los Angeles, CA 90036

Luulen, että tällä osoitteella tuo posti löytäis nopeammin (tai vähempien mutkien kautta) perille :) tuolla CBS:n osoitteella posti menee sinne CBS-televisioyhtiön luukkuun. Jos sinne jotain postia eksyy, löytänevät tiensä lopulta tänne:

Adam Lambert
c/o 19 Entertainment
8560 Sunset Blvd. Suite 900
West Hollywood, CA 90069
USA

(off topic)en kyllä sanoisi 12-vuotiasta lapseksi. minusta se on jo nuori.ainakin minun tyttö on jo murkkuiässä.siis kuukaitiset alkanu ja nii... (off topic)mitä pahaa siinä on jos hän on kysynyt täältä?ehkä hän ei ole tiennyt muuta paikkaa?

(off topic)en kyllä sanoisi 12-vuotiasta lapseksi. minusta se on jo nuori.ainakin minun tyttö on jo murkkuiässä.siis kuukaitiset alkanu ja nii... (off topic)mitä pahaa siinä on jos hän on kysynyt täältä?ehkä hän ei ole tiennyt muuta paikkaa?

olen samaa mieltä. 12-vuotias ei ole lapsi. ainakin itelläni alkoi murrosikä 12-vuotiaana ja kaikilla sisaruksillanikin alkoi.ja meitä ei saanut enään sanoa lapsiksi;) joten ei sanota tätäkään tyttöä:)

jo on,että 20 vuotiastakin sanotaan lapseksi!lapsi on 11 v ksi asti.saahan lapset ja nuoret käydä täällä kysymässä jos haluavat!ei tämä ole mikään k-18 sivusto sentään.enkä usko että he menisivät johonkin seksi osastoon.vaan kysyvät jotain niinkuin esim. idoleista:)

[QUOTE="mamma70";22246128]jo on,että 20 vuotiastakin sanotaan lapseksi!lapsi on 11 v ksi asti.saahan lapset ja nuoret käydä täällä kysymässä jos haluavat!ei tämä ole mikään k-18 sivusto sentään.enkä usko että he menisivät johonkin seksi osastoon.vaan kysyvät jotain niinkuin esim. idoleista:)[/QUOTE]

Niin, ja mitä sitten vaikka menisivät seksiosastolle? Eihän se oo mikään kamala asia, jolta lapsia pitäisi suojella.

ou boy Adam
adam-lambert-gay-4.jpg

Olinkii Adamin keikalla 6.11 :) Keikka alko jossaa 21.00 vaik ovet aukes 18.00.
Nii ja minäki olen 12 vuotta ja murkkuiässä ja käyn täällä sivuilla monestikkin. Nii ja kaikille tiedoks minä olen se ykkös fani4ever!!!!!!

ei oo kivaa jo lesoillaan et no "hei mä pääsin sinne keikalle" .itte en päässy ku liput myytiin loppuun: ( olin sillon lähös kouluun.ja kuulin koulupäivän päätteeks vasta asiasta. ja mua vituttaa et en päässy .mut ens kerralla aijon olla nopeempi. toki olen onnellinen niiden fanien puolesta että näkivät adamin.että onnee teille vaan.olen ihan hulluna adamiin ja se on mailman sexyin mies! i love adam and tommyjoe ratliff!

Yhteistyössä